Gå til innhold

Hva er din favorittkjeks til te?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjemmebakte chocolate chip cookies. Ingen over, ingen ved siden. Og så er jeg i gang med å lese Jerusalem av Selma Lagerløf. Nærmer meg slutten og leser sakte for å drøye ut tiden. Vil ikke at boka skal slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.4.2020 den 10.40, sug lut skrev:

Det tok meg helt til i dag å få lest ferdig - men nå til tekopp i solveggen kom jeg helt fram til slutten, ja! Veldig flott og mektig. Han er dessuten utrolig flink med titlene, har jeg sittet og tenkt på nå. Og så lurer jeg ennå på om jeg kanskje har i hvert fall den neste boka på hytta. Det kan jeg nok lure på lenge. Så mulig jeg må skaffe den uansett... Hvordan går det med deg og Edvard?

I mellomtiden tenker jeg å lese noe annet. Har en stabel på vent som alltid. Muligens Kim Edwards, The secrets of a fire king.

Eddie og jeg har et strålende forhold nå. Tenk at det var et virus som skulle til! Jeg har lest ut alle bøkene i den serien, inkludert "Mors og fars historie". Jeg ble så inspirert av boka om jordmora og alle fødslene hjemme i hyttene og på prærien  (takk og lov for prevensjon og moderne fødselsmedisin!) at jeg bestilte en bok om distriktjordmødrenes historie som kom i dag. Nettbokhandelen går så det suser. Godt at noen tjener på coronaviruset! 

Ellers leste jeg nettopp ut - også inspirert av den godeste Hoems bøker om utvandrerne - barnebøkene om "Huset på prærien " i 5 bind. Koselig serie. 

Vi høres om mer litteratur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Superdolly skrev:

Hjemmebakte chocolate chip cookies. Ingen over, ingen ved siden. Og så er jeg i gang med å lese Jerusalem av Selma Lagerløf. Nærmer meg slutten og leser sakte for å drøye ut tiden. Vil ikke at boka skal slutte.

Har den boka blitt filma? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, prebs skrev:

Har den boka blitt filma? 

Javisst! Film med samme tittel som boken. 

Anonymkode: 79b42...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...