Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #51 Skrevet 24. mars 2020 15 hours ago, Anonym bruker said: Kan virke som at mange voksne er enda mer tungnemme, og blant dem finner man for eksempel de som enda ikke har skjønt hvorfor hytta er et dårlig sted å være midt i en pandemi. Eller de som enda ikke har skjønt at det er dårlig gjort å hamstre. Anonymkode: 3a474...b56 Ja du virket jo som om du er en av de tungnemme! Ta deg en bolle Anonymkode: 8ef52...5f5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #52 Skrevet 24. mars 2020 15 hours ago, Anonym bruker said: Øøøhhhhh… falt du nettopp i samme grøfta? "Alle som sier at andre er megger, de er noen megger!" Anonymkode: 3a474...b56 Uffda! Da gjelder vel det deg og? Du er jo det selv også siden du også kaller andre megge, du siteter at fordi 5f5 sier at det er mange kjerringer inne på dette forumet så kaller h*n ikke alle på dette forumet for det! Du derrimot sier at h*n er megge fordi h*n sier at enkelte her inne kan være kjerring! Her må du lese mellom linjene og slappe av litt, du sier andre som kaller andre megge er megge da skinner det veldig hvem som er megge! Og da hinter jeg ikke til 5f5 men deg! Anonymkode: 8ef52...5f5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #53 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Uffda! Da gjelder vel det deg og? Du er jo det selv også siden du også kaller andre megge, du siteter at fordi 5f5 sier at det er mange kjerringer inne på dette forumet så kaller h*n ikke alle på dette forumet for det! Du derrimot sier at h*n er megge fordi h*n sier at enkelte her inne kan være kjerring! Her må du lese mellom linjene og slappe av litt, du sier andre som kaller andre megge er megge da skinner det veldig hvem som er megge! Og da hinter jeg ikke til 5f5 men deg! Anonymkode: 8ef52...5f5 Ok, jeg trekker tilbake ordet "megge" og erstatter det med "kjerring". Noen her inne kan helt klart være kjerringer, og du er blant dem, viser du tydelig. Anonymkode: 3a474...b56
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #54 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er du det selv også da! Siden du sier jo at jeg også er det! Anonymkode: 8ef52...5f5 Nei, jeg sa ikke det. Jeg stilte et spørsmål. Men du følte deg truffet likevel, så da regner jeg med at du tar det til deg. Anonymkode: 3a474...b56
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #55 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er du det selv også da! Siden du sier jo at jeg også er det! Anonymkode: 8ef52...5f5 Jeeze.. Anonymkode: 1354e...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå