Gå til innhold

Sønnen vår er utestengt fra Fortnite.. Hva ville du gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svaret ditt startet en 2 sider lang avsporing. Lurer du på noe angående det, spør moderator, ikke avspor enda mer.

Anonymkode: 1e348...e3b

Vel, da får moderator ta disse svarene også og lage en ny tråd om det. Det er vis det nye kotymet her inne i stede for å slette avsporinger som det er gjort tidligere. 

 

Anonymkode: e5984...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Admin har fått beskjed av Egmonts ledelse (selskapet som eier dette forumet) om å slette avsporinger, men dersom avsporingene kan føre til en god diskusjon om et annet tema, og kan være interessant fordi flere har engasjert seg i det, er kotymen å heller skille ut tråden enn å slette mange gode svar.

Det er erfaringsmessig flere som blir opprørt over å få svarene sine slettet enn for å bare få dem flyttet. Beklager om du følte det støtende å få ditt innlegg som hovedinnlegg i ny tråd.

Dette regelverket er satt av Egmont, og Admin må sammen med undertegnende følge disse. 

Forumansvarlig

PS: For ordens skyld lar jeg avsporingene i denne tråden stå, slik at det blir mulig å forstå sammenhengen med mitt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 17.07, Anonym bruker skrev:

Nå som alle sitter på isolat hjemme hos seg selv er det fint å kunne møte venner gjennom Playstation-spill. Sønnen vår har spilt Fortnite en tid, med 4-5 kompiser som ofte møtes online. Men, nå blir han sparket ut gang på gang, av samme 'venn'. Han er fryktelig lei seg, men vil (selvsagt..) ikke at vi blander oss inn i dette og involverer andre voksne, av frykt for hva de andre vennene skal mene om det. 

Hva ville du gjort? La dem håndtere det selv? Snakke med foreldrene til alle i gruppen? Snakke med denne vennen direkte?

Jeg synes det er veldig vanskelig, og blir glad for gode råd :-) 

 

Anonymkode: 3198b...5d0

Mulig sønnen din har bare gjort «bøll» innpå der. Min sønn har flere ganger ytret om en klassekompis som bare ødelegger for de andre. Ikke fordi han er dårlig, men fordi han vistnok syns at det er arti å ødelegge.. 

dette er jo E- sport, der de samarbeider og driver lagsport, og når noen ikke er interessert i denne sporten må de heller finne noen som ønsker det samme. 
 

det er forskjell på å ikke være flink nok, og å sabotere... 

 

Klassekompisen til sønnen min ble blokket nå, og jeg støttet han faktisk i dette. 
Blokkert fra fortnite ja, og ikke i fritiden( når corona er over) 

 

 

Et eks fra når jeg spilte amerikaner( kortspill) på videregående. Vi var seriøse. Og når noen ble med og bare la in bud i hytt og pine, og ødela for oss andre da vedkommende egentlig ikke var interessert i spllet, da ble jeg også sur og giddet ikke å spille med vedkommende. 
 

Anonymkode: 2e6a6...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...