Gå til innhold

Vi skal ha en sammenkomst i kveld....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og er så usikker. Barnevakt er skaffet til 4 barn. Vi har planlagt dette lenge, er 4 gode venner som kommer på mat og god drikke. Vi gjør aldri noe uten barna, og nå herjer viruset og det anbefales jo ikke dette her...

Mannen mener vi skal gjennomføre, jeg er mer usikker....hva hadde du gjort, sånn helt ærlig?

Anonymkode: 81953...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI DET GJØR DERE IKKE!!! Jeg gidder ikke forklare deg hvorfor en gang. Det blir rett og slett FOR DUMT!!!

Anonymkode: 26d29...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlys! Vi har alle ert ansvar for å hindre spredning av smitten. Dette får dere ta igjen en annen gang, kjipt, men hele landet er i unntakstilstand og folk bør innse at hvis vi skal bekjempe dette så må ALLE bidra!

Anonymkode: 61529...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere skal ikke ha en sammenkomst i kveld. 

Liv og helse trumfer ønsket om middag med venner, gitt. 

Anonymkode: 39cf9...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg skjønner, men vi er jo ikke i karantene og i butikkene er det jo mye mer smittefare. Det har jo ikke blitt forbudt å ha omgang med andre. Folk jobber jo i detaljhandel enda også så....

Anonymkode: 81953...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo jeg skjønner, men vi er jo ikke i karantene og i butikkene er det jo mye mer smittefare. Det har jo ikke blitt forbudt å ha omgang med andre. Folk jobber jo i detaljhandel enda også så....

Anonymkode: 81953...dcb

Dere kan smitte andre selv om dere ikke har symptomer 

Anonymkode: fd096...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde venninner på vinkveld i går. Barna var på overnatting. Helt ukomplisert😊

Anonymkode: f5cc9...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo jeg skjønner, men vi er jo ikke i karantene og i butikkene er det jo mye mer smittefare. Det har jo ikke blitt forbudt å ha omgang med andre. Folk jobber jo i detaljhandel enda også så....

Anonymkode: 81953...dcb

og det er en god grunn for at du skal ta dumme valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde venninner på vinkveld i går. Barna var på overnatting. Helt ukomplisert😊

Anonymkode: f5cc9...87b

Selvsagt er det helt ukomplisert NÅ. Det er jo ikke sånn at sykdommen popper opp på sekundet. 

Jeg er reddere for mennesker som deg og hi enn selve viruset. Dere er livsfarlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ihvertfall ikke lagt noe ut på my story. Hadde det vært meg, hadde jeg avlyst. 4 barn, dere kan ha smitte fra hundrevis av kanter nå.

Anonymkode: 90406...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde venninner på vinkveld i går. Barna var på overnatting. Helt ukomplisert😊

Anonymkode: f5cc9...87b

🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å stenge skoler og barnehager, stenge badebasseng og stoppe barnas aktiviteter når folk fortsetter med å møtes som før på privaten? Selvfølgelig skal det avlyses. Og hvem er barnevakt? Besteforeldre? Ja særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Selvsagt er det helt ukomplisert NÅ. Det er jo ikke sånn at sykdommen popper opp på sekundet. 

Jeg er reddere for mennesker som deg og hi enn selve viruset. Dere er livsfarlige.

Slapp av😊 Jeg har hjemmekontor og er ikke noe ute blandt folk. Du trenger ikke bekymre deg😊 

Er du like redd for folk som går på jobb og som du møter på butikken? De er også sammen med andre. Hver dag. 

Anonymkode: f5cc9...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kollektiv dugnad, selv det mest uskyldige besøk er unødvendig akkurat nå. Om mange gjør som dere så vil dette ta mye lengre tid enn det det trenger å gjøre.

Ta deres del nå, avlys og forskyv dagen til lysere tider! 

Det er ditt ansvar å vise solidaritet med de i rissiko gruppen som kan dø av dette. Hvilke rollemodell er du til barna dine når du viser dem at du ikke tar dette seriøst. Hva vil du si når dem vil ha venner på besøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slapp av😊 Jeg har hjemmekontor og er ikke noe ute blandt folk. Du trenger ikke bekymre deg😊 

Er du like redd for folk som går på jobb og som du møter på butikken? De er også sammen med andre. Hver dag. 

Anonymkode: f5cc9...87b

Som sagt - livredd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Som sagt - livredd!

Skjønner. Noen er mer skjør enn andre og det er helt greit😊

Anonymkode: f5cc9...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner. Noen er mer skjør enn andre og det er helt greit😊

Anonymkode: f5cc9...87b

Du har fortsatt ikke forstått det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestene sitter helt sikkert og føler på at de burde holde seg hjemme. Ring og avlys. Avtal en skikkelig fest når alt er over. Alle har forståelse for det. Vi trodde vi var trygge her hjemme, men mannen fikk nå Mail om at kollegaen han møtte såvidt for to dager siden (og som følte seg frisk da) er bekreftet smittet. Ting skjer fort. 

Anonymkode: 03d18...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Du har fortsatt ikke forstått det. 

Hun troller garantert. Noen er bare mer taktløse og tonedøve enn andre. 

Anonymkode: 03d18...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner. Noen er mer skjør enn andre og det er helt greit😊

Anonymkode: f5cc9...87b

Feil! Noen er så dumme at vi burde satt hjemmevernet til å påse at de faktisk opptrer på en måte som gjør at smitterisikoen er minimal, og det første stedet de burde oppsøke er ditt hjem! Det er en grunn til at Kina har fått kontroll på viruset og det er pga isolasjon av befolkningen.

Anonymkode: 52e7c...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun troller garantert. Noen er bare mer taktløse og tonedøve enn andre. 

Anonymkode: 03d18...e09

Håper det, men man vet dessverre aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...