Gå til innhold

Tror dere skolene her stenger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten tvil - ja!

Jeg trodde i utgangspunktet at skolene ikke ville stenge før tidligst rundt påske.

Nå gir jeg det en uke, pluss/minus.

Jeg er lærer - ledelsen og kommunen planlegger allerede for hjemmeundervisning. Her er ingen kjente tilfeller i vår kommune per nå. 

Anonymkode: 6bf85...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i Oslo. Håper det stenger snart. 

Anonymkode: 9b7c5...0da

Enig! På tide. Venter nesten på melding, men er redd de ikke stenger ennå:/. 

Anonymkode: 45849...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Enig! På tide. Venter nesten på melding, men er redd de ikke stenger ennå:/. 

Anonymkode: 45849...9ab

Men hvordan skal vi overleve hvis vi må være hjemme med barna og ikke kan jobbe?

Anonymkode: 11d70...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan skal vi overleve hvis vi må være hjemme med barna og ikke kan jobbe?

Anonymkode: 11d70...638

Hvordan overlever de i Danmark?

Anonymkode: 9b7c5...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan overlever de i Danmark?

Anonymkode: 9b7c5...0da

Aner ikke.

Anonymkode: 11d70...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har elevene på barneskolen pakket PCene sine og ryddet og pakket klar alt av klær og andre ting  Alt er nå klargjort for å ta ting med seg hjem. Elevene har fått beskjed at PCene skal hjem i helgen. Denne ligger vanligvis på skolen. Virker som skolen forbereder seg på stenging. Ingen smitte i vår kommune.

Anonymkode: dac72...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg skjer i løpet av neste uke. 

Har alliert meg med mamma for barnepass. 

Anonymkode: b823f...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev: