Gå til innhold

Inspirert; hva ER ditt største problem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

At jeg snart skal undervise flere hundre mennesker, og jeg er livredd for å snakke foran folk. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom det. 😰

Anonymkode: 58539...2de

Øv til det sitter utenat! 

Anonymkode: ba82f...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er pga slitasje og er dessverre det samme uansett hva jeg sover på, på besøk hos andre, på hotell, andre senger i huset vårt, hard eller myk madrass... samme smerter uansett. Men godt tips, vet det har hjulpet for mange andre. :)

Anonymkode: 84cc3...6e2

Uff, det høres fælt ut. Jeg kjenner ei som er benskjør og har slitasje i ryggen, og hadde det sånn som deg på nettene. Men nå har hun fått madrass fra kommunen, og hun har ikke så vondt om nettene lenger, den har hjulpet godt. Smertene om dagen er stort sett de samme, men nå sover hun i det minste bedre. Kanskje noe sånt kunne være mulighet for deg, evt kjøpe det selv?

Har du prøvd det de kaller huskemadrass, en sånn som former seg mer etter kroppen?

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, det høres fælt ut. Jeg kjenner ei som er benskjør og har slitasje i ryggen, og hadde det sånn som deg på nettene. Men nå har hun fått madrass fra kommunen, og hun har ikke så vondt om nettene lenger, den har hjulpet godt. Smertene om dagen er stort sett de samme, men nå sover hun i det minste bedre. Kanskje noe sånt kunne være mulighet for deg, evt kjøpe det selv?

Har du prøvd det de kaller huskemadrass, en sånn som former seg mer etter kroppen?

Anonymkode: b90aa...6e8

Ja det er ganske ille, men det er godt med litt forståelse, takk. :) Nei, det er vel omtrent det eneste jeg ikke har prøvd, men det er for dyrt for meg dessverre. Har uføretrygd med minstesats, og med "bare" slitasje uten noen større diagnose bak så tror jeg ikke jeg får noe av kommunen. Har ikke hørt om noe sånt i alle fall.

Anonymkode: 84cc3...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er ganske ille, men det er godt med litt forståelse, takk. :) Nei, det er vel omtrent det eneste jeg ikke har prøvd, men det er for dyrt for meg dessverre. Har uføretrygd med minstesats, og med "bare" slitasje uten noen større diagnose bak så tror jeg ikke jeg får noe av kommunen. Har ikke hørt om noe sånt i alle fall.

Anonymkode: 84cc3...6e2

Det skjønner jeg, minstesats er ikke mye å rope hurra for. Kanskje bare en overmadrass kunne hjulpet deg litt? Fremdeles mye penger, men billigere enn en stor madrass i hvertfall. Jeg har det og den former seg godt etter kroppen min.

 

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skjønner jeg, minstesats er ikke mye å rope hurra for. Kanskje bare en overmadrass kunne hjulpet deg litt? Fremdeles mye penger, men billigere enn en stor madrass i hvertfall. Jeg har det og den former seg godt etter kroppen min.

 

Anonymkode: b90aa...6e8

Ja, det kan kanskje være verdt et forsøk. :)

Anonymkode: 84cc3...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.2.2020 den 3.02, Anonym bruker skrev:

Min dårlige selvtillit. Jeg er født med dårlig selvtillit. Og jeg har ikke turt å gå inn i et forhold med noen en gang pga det. 
 

At jeg er jobbsøker. Har troen på å få jobb, men tror nok aldri jeg vil bli særlig lykkelig. Hele mitt unge liv går bort i depresjon og finne trivsel i hverdagen. Jeg holdt på å komme til, men jeg var ikke bra nok. Så jeg får gå tilbake til det kjedelige livet hvor jeg bare tar til takke med alt. Og leve så lenge jeg er frisk da.... 

 

Anonymkode: 6b874...841

Hvor gammel er du? Jeg er også sånn, men blitt myyye bedre. Fant dermed mannen min for et par år siden ‘godt’ voksen alder.
 

Jeg mistenker jeg slet med/sliter med sosialt engstelig pf. Kan du kjenne deg igjen i dette?

 

*Unnvikende personlighetsforstyrrelse er forbundet med store vansker med å knytte seg til andre. Frykt for å bli kritisert eller avvist er ofte sentralt. Andre sentrale kjennetegn er: 

• Vedvarende og gjennomgripende følelser av anspenthet og frykt. 

• En oppfatning om at man er sosialt utilstrekkelig, lite tiltrekkende eller underlegen andre. 

• Overdreven opptatthet av risikoen for å bli kritisert eller avvist. 

• Begrenset livsutfoldelse fordi man har behov for å sikre seg. 

• Unngår sosiale eller yrkesmessige aktiviteter som innebærer mye mellommenneskelig kontakt, på grunn av frykt for kritikk eller avvisning.*

 

kilde: psykiskhelse.no

Anonymkode: cf852...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...