Gå til innhold

Inspirert; hva ER ditt største problem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er problemet mitt at jeg har en kul på ene øyelokket som ligger litt komplisert til. Jeg må sanns operere den bort . Er redd for varige men... Det går nok bra, bare typisk meg å være så sabla nervevrak 

Anonymkode: 15dce...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke kvalifisert til jobben jeg gjør. Eller, er kvalifisert på papiret, men jeg husker null fra studiene og kunne likesågodt vært uten utdanning. Venter bare på å drite meg ut eller bli avslørt.

Begge sønnene mine har diagnoser (Asperger - adhd). Er bekymret for dem konstant, og det er mye å tenke på. - skole, fremtiden. 

Anonymkode: deb47...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres grusomt ut. Prøvd livsstilsendring?

Anonymkode: 15dce...7ea

Ja, mye. Noe spesielt i tankene?

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke kvalifisert til jobben jeg gjør. Eller, er kvalifisert på papiret, men jeg husker null fra studiene og kunne likesågodt vært uten utdanning. Venter bare på å drite meg ut eller bli avslørt.

Begge sønnene mine har diagnoser (Asperger - adhd). Er bekymret for dem konstant, og det er mye å tenke på. - skole, fremtiden. 

Anonymkode: deb47...187

Hvilken jobb har du? Husk at din oppfatning av deg selv er ikke sannheten 

Anonymkode: 15dce...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mye. Noe spesielt i tankene?

Anonymkode: b90aa...6e8

Jeg er ikke den du siterer, men for meg hjalp lavkarbo

Anonymkode: eed38...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke den du siterer, men for meg hjalp lavkarbo

Anonymkode: eed38...4bd

Har prøvd det og, hjalp ikke desverre.

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har prøvd det og, hjalp ikke desverre.

Anonymkode: b90aa...6e8

Tips: Kontakt Liv Irene Halvorsen. Hun er mineralkonsulent. Hun hadde lavt stoffskifte i 17 år,men har nå vært medisinfri i 4 år etter og ha lagt om livsstilen. Meget kunnskapsrik dame på 54 år. 

Anonymkode: 15dce...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tips: Kontakt Liv Irene Halvorsen. Hun er mineralkonsulent. Hun hadde lavt stoffskifte i 17 år,men har nå vært medisinfri i 4 år etter og ha lagt om livsstilen. Meget kunnskapsrik dame på 54 år. 

Anonymkode: 15dce...7ea

Takk for tips :) Er det henne?

https://bedrehelseogkropp.com/category/om-meg/

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har et barn med et sjeldent syndrom 😭 redd for fremtiden ...

Anonymkode: 60db2...1f2

Sender en klem!

Anonymkode: a7b0b...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 20.11, Anonym bruker skrev:

Sånn akkurat nå? 
Mitt er at jeg har et barn med spesielle behov, og jeg bekymrer meg en del for ham og fremtiden hans.

Anonymkode: ac317...fed

Mitt største problem er nøyaktig det samme. For meg hjelper det ikke så veldig å henge her inne og se hva slags ord voksne folk bruker for å beskrive barn med atferdsproblemer slik som mitt. De skulle bare visst hvor mye energi og tid som går med på å jobbe med dette, å be om hjelp, å koordinere den hjelpen vi får, å holde dialog med skolen - samtidig som det blir fremstilt som om utagerende barn «mangler folkeskikk» og at det er lett som bare det å komme med hodet høyt hevet i foreldremøter. Det er en jævla kamp hver dag, og kroppen min er full av bekymring for den gode gutten min.

Anonymkode: e78f8...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en autoimmun sykdom. (Lupus). Har hatt diagnosen siden jeg var 27 og akkurat hadde fått mitt tredje barn. Ti år siden nå og får større og større problemer med helse og overskudd. 
Jeg biter tennene sammen alt jeg kan for å klare å stå i jobben jeg elsker, og som jeg har studert og jobbet i mange år for å få. Jeg blir spist opp av dårlig samvittighet fordi jeg ikke orker å være den mammaen jeg vil være ved siden av jobb. Heldigvis har jeg en fantastisk mann/pappa, så barna har det fint, men det er så utrolig vanskelig å leve med, og jeg aner ikke hva som er «den rette løsningen» for mitt liv. 

Anonymkode: e4077...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min aller største bekymring er mitt barn som har spiseforstyrrelse. Min nest største bekymring, som blir helt bagatellmessig i forhold til den største, er at jeg har helt mistet troen på kjærlighet for meg selv. Har nok av muligheter, men jeg har tydeligvis slått på AV-knappen for meg selv.

Anonymkode: f1395...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som plager meg mest i hverdagen er at jeg våkner opp med ryggsmerter fra helvete hver eneste dag. Og dårlig helse generelt. Men synes det verste er at dette begrenser meg så veldig og gjør at jeg ikke får vært den moren jeg ønsker å være. Samt dårlig økonomi, som også begrenser oss veldig. Men alt annet kunne jeg løst om helsa hadde vært god, så jeg vil si den er mitt største problem.

Anonymkode: 84cc3...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg snart skal undervise flere hundre mennesker, og jeg er livredd for å snakke foran folk. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom det. 😰

Anonymkode: 58539...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Lykke til 😊 Håper du blir bedre/helt frisk ❤

Anonymkode: 15dce...7ea

Tusen takk :) 

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det som plager meg mest i hverdagen er at jeg våkner opp med ryggsmerter fra helvete hver eneste dag. Og dårlig helse generelt. Men synes det verste er at dette begrenser meg så veldig og gjør at jeg ikke får vært den moren jeg ønsker å være. Samt dårlig økonomi, som også begrenser oss veldig. Men alt annet kunne jeg løst om helsa hadde vært god, så jeg vil si den er mitt største problem.

Anonymkode: 84cc3...6e2

Nå vet ikke jeg hvorfor du har så store ryggsmerter, så sikkert et dumt spørsmål, men kan det hjelpe å bytte madrass eller pute? Jeg gjorde det og gikk i fra å nesten ikke kunne komme ut av senga om morgenen pga jeg var så stiv og hadde vondt, til å nesten ikke ha vondt i det hele tatt.

Anonymkode: b90aa...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje kreft, min nyfødte nevø har et alvorlig syndrom, mannen min er ikke særlig snill, jeg har ingen I livet mitt jeg stoler nok på til å snakke med - og har aldri hatt det heller. 

Anonymkode: 5463c...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 10 kilo for mye og får de ikke bort etter at jeg opererte bort skjoldbruskkjertelen. Irriterende hver dag å ikke kunne bruke de fine klærne mine.

Anonymkode: 87574...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kanskje kreft, min nyfødte nevø har et alvorlig syndrom, mannen min er ikke særlig snill, jeg har ingen I livet mitt jeg stoler nok på til å snakke med - og har aldri hatt det heller. 

Anonymkode: 5463c...ecd

Hva slags type kreft er det du kanskje har og når får du vite sikkert om du er frisk eller syk? Jeg er i «kanskje-kategorien» for brystkreft. Skal ta biopsi på mandag. 

Anonymkode: 46db4...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 20.18, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det så mange som ikke skjønner hvilket ord man skal legge vekt på? Hvilket ER ditt største problem? 
Hvilket er DITT største problem mener du vel? Så utrolig mange som ikke skjønner det der....

 

Anonymkode: 9d4a5...4a9

Ikke i denne tråden faktisk, fordi spørsmålet med 90 % sikkerhet stammer ut fra en tråd som ble postet kort tid før denne hvor man bl.a. diskuterte det at enkelte ofte kommenterer enkelte tråder med noe ala «er dette det største problemet du har i livet, så har du det søren meg fint». Det er årsaken til at det står «inspirert» før spørsmålet. Og ut fra den diskusjonen spurte HI så; Hva ER ditt største problem? 
See? 

Anonymkode: b2fbb...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå vet ikke jeg hvorfor du har så store ryggsmerter, så sikkert et dumt spørsmål, men kan det hjelpe å bytte madrass eller pute? Jeg gjorde det og gikk i fra å nesten ikke kunne komme ut av senga om morgenen pga jeg var så stiv og hadde vondt, til å nesten ikke ha vondt i det hele tatt.

Anonymkode: b90aa...6e8

Det er pga slitasje og er dessverre det samme uansett hva jeg sover på, på besøk hos andre, på hotell, andre senger i huset vårt, hard eller myk madrass... samme smerter uansett. Men godt tips, vet det har hjulpet for mange andre. :)

Anonymkode: 84cc3...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...