Gå til innhold

Høye menn har stort utstyr??


vixen27

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvordan vet du at han hadde mikropenis?

Anonymkode: 7ab40...51c

Men kjære deg, når du har en penis foran ansiktet så er det særdeles enkelt å se det! Om du møter en person som du senere beskriver at hadde blå bukse, hvordan visste du da at vedkommende hadde blå bukse?

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til dere damer som mener dere har hatt sex med en med micropenis, vet dere hvor kort en micropenis er? Å vet dere hva gjennomsnittet er? Det virker som mange av dere ikke har den fjerneste anelse hva dere prater om. 

Anonymkode: fb855...828

Hvor får du det fra at de som påstår dette ikke vet hva det er? Ingen av dem har påstått at det de sier er mikropenisen de beskriver, er lenger enn hva en mikropenis er. Er du misunnelig på menn med mikropenis som tør ha sex? Hva får du ut av å betvile svarene her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Men kjære deg, når du har en penis foran ansiktet så er det særdeles enkelt å se det! Om du møter en person som du senere beskriver at hadde blå bukse, hvordan visste du da at vedkommende hadde blå bukse?

Hvor får du det fra at de som påstår dette ikke vet hva det er? Ingen av dem har påstått at det de sier er mikropenisen de beskriver, er lenger enn hva en mikropenis er. Er du misunnelig på menn med mikropenis som tør ha sex? Hva får du ut av å betvile svarene her? 

Ja, jeg vet jo at kvinner har sin egen definisjon på hva som er mikropenis,Poenget mitt er bare om den er riktig? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du dokumentasjon på at menn med små peniser har større problemer med å finne seg kjæreste enn andre?😳 Ganske sikker på du tar feil. Såfall så handler det mest om mannen sitt selvbilde og selvtillit forøvrig. Jeg har hatt hele tre ekser med små. Første ble der slutt med utelukkende fordi han hadde så lav selvtillit pga denne at det ble plagsomt. Jeg likte den som den var. De andre hadde god selvtillit og sexen var topp. Ene av disse jeg refererer til når jeg sier jeg savner liten😅

At menn omtaler kvinner med ‘slapp fitte’ var bare et tilfeldig eksempel. Kanskje vanligere at de kommenterer ‘bra eller dårlig i senga’ eller stygge pupper o.l

Det siste her har jeg hørt sladder om flere ganger av sånn typisk ‘ungkars kompiser til samboer. Han deler videre hvordan gutter snakker. Har til gode å høre negative detaljer om kjærester av begge kjønn.

Anonymkode: 796da...f05

Det finnes selvsagt unntak.Men tror du flertallet av kvinner stiller seg helt likegyldig til om en mann har en liten tynn penis på 9 cm, eller om han har 17 cm med god tykkelse? helt seriøst? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes selvsagt unntak.Men tror du flertallet av kvinner stiller seg helt likegyldig til om en mann har en liten tynn penis på 9 cm, eller om han har 17 cm med god tykkelse? helt seriøst? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Helt seriøst, hvordan han bruker den er det som er vesentlig i seg selv. Kan godt være at menn med str over snittet har generelt mer selvtillit når det gjelder sex, og derfor er bedre elskere, men det har lite å si med str. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet jo at kvinner har sin egen definisjon på hva som er mikropenis,Poenget mitt er bare om den er riktig? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Man kan ikke ha en annen definisjon på fakta enn hva som er definisjon. At du har en ide om at mange ikke kjenner til definisjonen er din oppfatning, og ikke noe som lar seg argumentere for eller mot. Ingen av de du har argumentert mot her i tråden har oppgitt en annen definisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet jo at kvinner har sin egen definisjon på hva som er mikropenis,Poenget mitt er bare om den er riktig? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Du har i mange tråder vist at du har svært negative holdninger til kvinner generelt, og jeg ser at du ikke har endret på det. Her skjærer du alle kvinner over en kam.

Ja, jeg vet hva definisjonen på en mikropenis er. Uttrykket brukes til og med på to tilstander.

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det, men jeg hadde sex med en med veldig liten penis en gang. Har aldri hatt behov for å sette stempelet mikropenis på ham, men definisjonsmessig vil jeg tro han hadde det, for mer enn 8 cm erigert var han nok ikke. Fungerte veldig bra likevel, for den var kjempestiv, noe som kompenserte utmerket for manglende lengde og bredde.

En eks av meg var iflg. ham selv 12 cm, noe som da er såvidt under gjennomsnittet i Norge. Aldri hatt bedre sex med noen! Hatt sex med menn som har hatt store og tykke peniser, som ikke har fungert bedre enn min eks.

Eneste som har vært et problem var en som hadde en helt ekstremt lang penis. Den var tykk innerst, men ble bare smalere og smalere utover, og det ble jo frustrerende, mest for ham, for han kunne aldri få hele penisen inn i en dame. Men, så lenge han var bevisst vinkler osv. så funket det likevel for begge.

Du, som har en helt gjennomsnittlig penis (iflg. det du tidligere selv har skrevet, men da også hevdet at du har hatt en altfor liten som lå langt under gjennomsnittet - og nei, ikke bare at damer hadde gitt deg kommentarer, du selv påstod at det var sant), du vil få et helt annet sexliv hvis du endrer dine holdninger til kvinner. De holdningene du har til kvinner gjør at du trolig tiltrekker deg damer som vil såre deg, og mye fordi du er som du er. Du har jo selv skrevet tidligere at du nå ikke vil gå inn i et forhold, men at du kun er ute etter å få deg ons for å skuffe damer... Endre dine egne holdninger så slipper du å slite så mye med kvinner og sex.

Anonymkode: 05f60...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du dokumentasjon på at menn med små peniser har større problemer med å finne seg kjæreste enn andre?😳 Ganske sikker på du tar feil. Såfall så handler det mest om mannen sitt selvbilde og selvtillit forøvrig. Jeg har hatt hele tre ekser med små. Første ble der slutt med utelukkende fordi han hadde så lav selvtillit pga denne at det ble plagsomt. Jeg likte den som den var. De andre hadde god selvtillit og sexen var topp. Ene av disse jeg refererer til når jeg sier jeg savner liten😅

At menn omtaler kvinner med ‘slapp fitte’ var bare et tilfeldig eksempel. Kanskje vanligere at de kommenterer ‘bra eller dårlig i senga’ eller stygge pupper o.l

Det siste her har jeg hørt sladder om flere ganger av sånn typisk ‘ungkars kompiser til samboer. Han deler videre hvordan gutter snakker. Har til gode å høre negative detaljer om kjærester av begge kjønn.

Anonymkode: 796da...f05

Bekalger.sendte svaret litt rask.Selvsagt har jeg Dokumentasjon på det :) https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf?sequence=7&isAllowed=y

 

Kun 6% av kvinnene rapporterte at deres partner hadde en penis ”mindre enn gjennomsnittet”, og av disse var 68% misfornøyde med partnerens penisstørrelse. I motsetning var respektivt 86% og 94% av kvinnene fornøyde med penisene de hadde rangert som ”gjennomsnittlig” og ”stor”. Penislengde og tilfredshet ser derfor ut til å være positivt korrelert også hos kvinnen. Allikevel ser det ut til at deres opplevelse skiller seg fra mannens ved at de aller fleste er fornøyde med, og rater sin partners penis, som å være ”gjennomsnittlig” (67%) eller ”stor” (27%), i motsetning til mannen som undervurderer egen penis.

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 22.55, Anonym bruker skrev:

Juliea ruger 🙈😂 Sorry, men det var litt funny etter denne posten 😂

Anonymkode: e0617...a41

Klarer ikke endre til Juliea 😕

men ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, vixen27 skrev:

Uff...glem spørsmålet.Han var liten 😂

Da fikk du erfart svaret de fleste har gitt deg, at det ikke nødvendigvis er en sammenheng.

Men hvor god de er til å ha sex kommer sjelden an på størrelsen på penis, men på helheten ellers.

Anonymkode: 05f60...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da fikk du erfart svaret de fleste har gitt deg, at det ikke nødvendigvis er en sammenheng.

Men hvor god de er til å ha sex kommer sjelden an på størrelsen på penis, men på helheten ellers.

Anonymkode: 05f60...41f

Sant nok ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...