Gå til innhold

Høye menn har stort utstyr??


vixen27

Anbefalte innlegg

På 13.2.2020 den 18.08, Anonym bruker skrev:

En jeg datet hadde sykt stor penis, var nesten 2 meter 😆

Anonymkode: e0617...a41

Ok. Dette var faktisk Pepsi-ut-av-nesen morsomt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Siden det er ca 1 av 10 000 menn som har har denne tilstanden, og at de som faktisk har mikropenis sannsynligvis er langt sjeldnere på date og one night fronten, vil jeg Gratulere deg med å ha hatt sex med minst 30 000 menn :) 

Anonymkode: 7ab40...51c

Ikke helt stødig på statistikk og matematikk og sånn du?

Anonymkode: 8cbda...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Siden det er ca 1 av 10 000 menn som har har denne tilstanden, og at de som faktisk har mikropenis sannsynligvis er langt sjeldnere på date og one night fronten, vil jeg Gratulere deg med å ha hatt sex med minst 30 000 menn :) 

Anonymkode: 7ab40...51c

Nå satte jeg kaffen i halsen .Det var regnestykket sitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke helt stødig på statistikk og matematikk og sånn du?

Anonymkode: 8cbda...81e

Du får forklare hva som var galt da?

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Salomine skrev:

Nå satte jeg kaffen i halsen .Det var regnestykket sitt det.

Så hva var galt? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hva var galt? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Når du må spørre tre ganger hva som er galt med resonnementet ditt, da tror jeg ikke en gang at jeg gidder å forklare. Du har for store mangler i dine matematikkkunnskaper og logisk sans. Anbefaler å gjøre noe med akkurat det.

Anonymkode: 05f60...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du må spørre tre ganger hva som er galt med resonnementet ditt, da tror jeg ikke en gang at jeg gidder å forklare. Du har for store mangler i dine matematikkkunnskaper og logisk sans. Anbefaler å gjøre noe med akkurat det.

Anonymkode: 05f60...41f

Når det er ca 1-10 000 menn som har mikropenis, så skjønner alle at man statistisk sett må være borti 20 000 menn for å komme borti 2 stk med mikropenis....så la jeg til ekstra fordi menn med mikropenis neppe er like aktive på "markedet" ! Det var selvsagt sagt litt på tull, for det er faktisk mulig å kun ha hatt 2 menn, og at begge hadde mikropenis, men det er ekstremt lite sannsynlig ! Derfor er det også lite sannsynlig at omtrent alle kvinner har vært borti noen med mikropenis.Beklager, men tror ikke du trenger å belære meg om mattematikk...dessuten vet jeg hvordan det fungerer.Dem fleste kvinner vil antageligvis mene at hver 3 mann har mikro. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når det er ca 1-10 000 menn som har mikropenis, så skjønner alle at man statistisk sett må være borti 20 000 menn for å komme borti 2 stk med mikropenis....så la jeg til ekstra fordi menn med mikropenis neppe er like aktive på "markedet" ! Det var selvsagt sagt litt på tull, for det er faktisk mulig å kun ha hatt 2 menn, og at begge hadde mikropenis, men det er ekstremt lite sannsynlig ! Derfor er det også lite sannsynlig at omtrent alle kvinner har vært borti noen med mikropenis.Beklager, men tror ikke du trenger å belære meg om mattematikk...dessuten vet jeg hvordan det fungerer.Dem fleste kvinner vil antageligvis mene at hver 3 mann har mikro. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Det er jo tydelig at du har et eller annet hang-up på peniser, spesielt micropeniser.

Kvinner er langt mer oppegående generelt enn det du tydeligvis tror. At noen skulle gidde å lyve om noe slikt anonymt på nett blir for dumt. At du tror det blir nesten enda dummere.

Om du gjør noe med egne holdninger til kvinner så tenker jeg du får det bedre. Du fremstår som fordomsfull og bitter - og som en som tolker matematikk akkurat slik du selv ønsker.

By the way, det er langt fra alle kvinner som hevder å ha vært borti micropeniser. Er du forresten han som har et sykelig oppheng i din helt gjennomsnittlige penis som du påstår er altfor liten? Du argumenterer på samme bitre og virkelighetsfjerne måten.

Anonymkode: 05f60...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo tydelig at du har et eller annet hang-up på peniser, spesielt micropeniser.

Kvinner er langt mer oppegående generelt enn det du tydeligvis tror. At noen skulle gidde å lyve om noe slikt anonymt på nett blir for dumt. At du tror det blir nesten enda dummere.

Om du gjør noe med egne holdninger til kvinner så tenker jeg du får det bedre. Du fremstår som fordomsfull og bitter - og som en som tolker matematikk akkurat slik du selv ønsker.

By the way, det er langt fra alle kvinner som hevder å ha vært borti micropeniser. Er du forresten han som har et sykelig oppheng i din helt gjennomsnittlige penis som du påstår er altfor liten? Du argumenterer på samme bitre og virkelighetsfjerne måten.

Anonymkode: 05f60...41f

Stemmer det vettu :) Ja jeg har en gjennomsnittlig penis på ca 13 cm..hvis man skal tro på "forskningen" på området ! Personlig vet jeg at den har tatt alt for store hensyn til menn med liten penis/penis komplekser, og derfor bli satt alt for lavt for å berolige dem.Om jeg har et sykelig forhold ? Tja, Jeg har blitt interessert i tema og sitter på veldig mye kunnskap om det iallfall ! Men du tar feil i at jeg mener jeg har alt for liten...Det er kvinner som mener det og jeg har flere ganger blitt baksnakket, og også fått merkelappen "mikropenis" eller veldig liten penis, så jeg kan jo bare ane hva kvinner omtaler peniser på 9,10,11 og 12 cm som. Det som iallefall er helt sikkert er at de blir omtalt ! 

 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Men man trenger ingen blodprøve for å fastslå denne diagnosen, kun en linjal eller god lengdeberegning. 

så du tar fram linjal hver gang du sex med noen? Hvordan blir eventuelt lengdeberegningen foretatt?

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så du tar fram linjal hver gang du sex med noen? Hvordan blir eventuelt lengdeberegningen foretatt?

Anonymkode: 7ab40...51c

Absolutt ikke, og jeg har heller aldri påstått at jeg har sett en mikropenis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Absolutt ikke, og jeg har heller aldri påstått at jeg har sett en mikropenis...

Men alle andre kvinner bortsett fra deg gjør det ?

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Absolutt ikke, og jeg har heller aldri påstått at jeg har sett en mikropenis...

Jeg skal spørre på en annen måte. Mikropenis er medisinsk sett peniser som er mindre enn 8cm.Hvis du og din partner sitter i sofan og koser dere, og du får lyst til å foreta en lendeberegning...la oss si du har en finger som du vet er nøyaktig 7,5 cm og penisen hans er nøyaktig like lang...eller at du faktisk måler den og at den er 7,5 cm.Kan du da konkludere med at det er en mikropenis? 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer det vettu :) Ja jeg har en gjennomsnittlig penis på ca 13 cm..hvis man skal tro på "forskningen" på området ! Personlig vet jeg at den har tatt alt for store hensyn til menn med liten penis/penis komplekser, og derfor bli satt alt for lavt for å berolige dem.Om jeg har et sykelig forhold ? Tja, Jeg har blitt interessert i tema og sitter på veldig mye kunnskap om det iallfall ! Men du tar feil i at jeg mener jeg har alt for liten...Det er kvinner som mener det og jeg har flere ganger blitt baksnakket, og også fått merkelappen "mikropenis" eller veldig liten penis, så jeg kan jo bare ane hva kvinner omtaler peniser på 9,10,11 og 12 cm som. Det som iallefall er helt sikkert er at de blir omtalt ! 

 

Anonymkode: 7ab40...51c

Min erfaring er at sosiale både menn og kvinner som ‘ligger litt rundt’, også har en lavere terskel for å sladre litt om kroppen til sexpartneren sin. Tilfeldig sex gir ikke moralsk taushetsplikt på samme måte som hos en kjæreste. Gjelder det en kjærest holdes det tett.
 

Så dersom mannen med miksropenis eller dama med slapp fitte ikke ønsker at,dette skal bli kjent bør hun/han finne seg en fast partner. Og klamre seg til denne. For ingen er mer satt ut for baksnakking enn en kjip ex😂 

Anonymkode: 796da...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner nesten partneren min med sine 12 cm til tider. Ihvertfall i sexsammenheng. Det var så utrolig mye mer vi kunne gjøre. Ingenting som ble vondt eller ubehagelig pga størrelsen. Jeg følte meg som en sexgudinne ved oralsex og kunne holde på i evigheter uten å bli trett og variere metodene. Nå kjenner jeg det i kjeven etter 1 min og føler meg totalt amatør. Mange av mine favorittstillinger blir også umulige. Men for all del, stor penis har sine fordeler også. Ikke minst rent visuelt og estetisk på en høy mann.

Kunne jeg likevel valgt mellom stor eller liten penis på mannen min, hadde jeg nok valgt liten. Så ville jeg heller gjort en større innsats selv for at det skulle kjennes godt for begge☺️
 

Selv om det absolutt ikke var det du spurte om da. Ingen av dere🤣

Anonymkode: 796da...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at sosiale både menn og kvinner som ‘ligger litt rundt’, også har en lavere terskel for å sladre litt om kroppen til sexpartneren sin. Tilfeldig sex gir ikke moralsk taushetsplikt på samme måte som hos en kjæreste. Gjelder det en kjærest holdes det tett.
 

Så dersom mannen med miksropenis eller dama med slapp fitte ikke ønsker at,dette skal bli kjent bør hun/han finne seg en fast partner. Og klamre seg til denne. For ingen er mer satt ut for baksnakking enn en kjip ex😂 

Anonymkode: 796da...f05

Det første avsnittet ditt er riktig.Det andre avsnittet er ikke fullt så riktig, fordi det er mye vanskeligere for en mann med liten penis, og spesielt mikropenis å faktisk finne seg en fast partner, så han må isåfall gå igjennom veldig mange baksnakkelser før han finner seg en fast partner, dessuten er det ikke sånn at menn med grei/stor størrelse blir baksnakket og latterliggjort.Du tar nok også feil i at menn omtaler kvinner med "slapp fitte" ..iallefall ikke i de virkelige liv, for da indikerer han selvsagt at han har liten/tynn penis. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg savner nesten partneren min med sine 12 cm til tider. Ihvertfall i sexsammenheng. Det var så utrolig mye mer vi kunne gjøre. Ingenting som ble vondt eller ubehagelig pga størrelsen. Jeg følte meg som en sexgudinne ved oralsex og kunne holde på i evigheter uten å bli trett og variere metodene. Nå kjenner jeg det i kjeven etter 1 min og føler meg totalt amatør. Mange av mine favorittstillinger blir også umulige. Men for all del, stor penis har sine fordeler også. Ikke minst rent visuelt og estetisk på en høy mann.

Kunne jeg likevel valgt mellom stor eller liten penis på mannen min, hadde jeg nok valgt liten. Så ville jeg heller gjort en større innsats selv for at det skulle kjennes godt for begge☺️
 

Selv om det absolutt ikke var det du spurte om da. Ingen av dere🤣

Anonymkode: 796da...f05

Vel og bra, men hvorfor måtte/ville du gjøre en større innsats for at det skulle kjennes godt for dere begge?

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men alle andre kvinner bortsett fra deg gjør det ?

Anonymkode: 7ab40...51c

Nei, men de som gjør det, gjør det🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Nei, men de som gjør det, gjør det🙄

Ja..spørs hvor riktig det blir da. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med 3 stykker som har vært over 1.90 høy, forholdsvis slanke veltrente menn. Alle sammen har hatt store peniser og han ene hadde i tillegg så lang og tykk, at det var vanskelig å,ha sex i det hele tatt, fordi det bare var vondt, så det ble fort slutt. De to andre gikk det helt fint å ha sex med. Var sammen med en på 1.80, han hadde micropenis, kjente ikke at han var inne engang, så tror ikke alltid høyden på mannen har så mye å si. 

Anonymkode: 1fbda...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært sammen med 3 stykker som har vært over 1.90 høy, forholdsvis slanke veltrente menn. Alle sammen har hatt store peniser og han ene hadde i tillegg så lang og tykk, at det var vanskelig å,ha sex i det hele tatt, fordi det bare var vondt, så det ble fort slutt. De to andre gikk det helt fint å ha sex med. Var sammen med en på 1.80, han hadde micropenis, kjente ikke at han var inne engang, så tror ikke alltid høyden på mannen har så mye å si. 

Anonymkode: 1fbda...7be

hvordan vet du at han hadde mikropenis?

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere damer som mener dere har hatt sex med en med micropenis, vet dere hvor kort en micropenis er? Å vet dere hva gjennomsnittet er? Det virker som mange av dere ikke har den fjerneste anelse hva dere prater om. 

Anonymkode: fb855...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til dere damer som mener dere har hatt sex med en med micropenis, vet dere hvor kort en micropenis er? Å vet dere hva gjennomsnittet er? Det virker som mange av dere ikke har den fjerneste anelse hva dere prater om. 

Anonymkode: fb855...828

Helt enig med deg ! Skulle turt å satt ei årslønn på at 90% av dem som hevder å ha vært borti noen med mikropenis, i virkeligheten ikke har det. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det første avsnittet ditt er riktig.Det andre avsnittet er ikke fullt så riktig, fordi det er mye vanskeligere for en mann med liten penis, og spesielt mikropenis å faktisk finne seg en fast partner, så han må isåfall gå igjennom veldig mange baksnakkelser før han finner seg en fast partner, dessuten er det ikke sånn at menn med grei/stor størrelse blir baksnakket og latterliggjort.Du tar nok også feil i at menn omtaler kvinner med "slapp fitte" ..iallefall ikke i de virkelige liv, for da indikerer han selvsagt at han har liten/tynn penis. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Har du dokumentasjon på at menn med små peniser har større problemer med å finne seg kjæreste enn andre?😳 Ganske sikker på du tar feil. Såfall så handler det mest om mannen sitt selvbilde og selvtillit forøvrig. Jeg har hatt hele tre ekser med små. Første ble der slutt med utelukkende fordi han hadde så lav selvtillit pga denne at det ble plagsomt. Jeg likte den som den var. De andre hadde god selvtillit og sexen var topp. Ene av disse jeg refererer til når jeg sier jeg savner liten😅

At menn omtaler kvinner med ‘slapp fitte’ var bare et tilfeldig eksempel. Kanskje vanligere at de kommenterer ‘bra eller dårlig i senga’ eller stygge pupper o.l

Det siste her har jeg hørt sladder om flere ganger av sånn typisk ‘ungkars kompiser til samboer. Han deler videre hvordan gutter snakker. Har til gode å høre negative detaljer om kjærester av begge kjønn.

Anonymkode: 796da...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvordan vet du at han hadde mikropenis?

Anonymkode: 7ab40...51c

Nei, si det, er vel ikke så uendelig mange måter å finne det ut på😂 Vi var sammen og det var et betent  tema for han, så han fortalte det lenge før vi i det hele tatt kom oss til sengs og når vi endelig gjorde det, så så jeg det med egne øyne .

Anonymkode: 1fbda...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...