Gå til innhold

Høye menn har stort utstyr??


vixen27

Anbefalte innlegg

1 time siden, Juliea ruger skrev:

Vet ikke om det er noe statistikk på feltet, men jeg hr personlig erfaring alle veier.

lav mann med stor penis

lav mann med liten penis

høy mann med stor penis

høy mann med liten penis

lav mann med gjennomsnittlig penis

høy mann med gjennomsnittlig penis

gjennomsnittlig mann med stor penis

gjennomsnittlig mann med liten penis

gjennomsnittlig mann med gjennomsnittlig penis.

Juliea ruger 🙈😂 Sorry, men det var litt funny etter denne posten 😂

Anonymkode: e0617...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare datet høye menn😆 Og «utstyret» har variert fra stort til lite.

liten, men kjapp er bedre enn stor og slapp da.....

Anonymkode: 80ff7...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis vi sier at snittet er ca 14,5 cm, så har en mann med 13 cm " veldig liten"?

Anonymkode: 7ab40...51c

Den mest omfattende målingen som er gjort (av 15.000 menn), viste et snitt på 13,12 cm i erigert tilstand.

Anonymkode: 292cb...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den mest omfattende målingen som er gjort (av 15.000 menn), viste et snitt på 13,12 cm i erigert tilstand.

Anonymkode: 292cb...5c9

Undersøkelsen ble gjennomført i England forresten

Anonymkode: 292cb...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nokk en opplevelse av at store hender, føtter, og høyde har generelt vært menn med større utstyr. Men har også vært me en rimelig høy, som hadde under gjennomsnittet. E Nuh ilag me den laveste ever, og han e igjen flere cm større enn han på ca 190cm høy som æ snakka om oppe her. 
Så ikke nødvendigvis e d sånn etter mi erfaring, men kan se ut til å stemme ellers
Eksen min som æ va me rett før i masser av år va også høy, store hender, føtter... tjukt langt utstyr, klarte nesten ikke ta rundt den!

Anonymkode: 0f335...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ihvertfall mye sikrere på at myten stemmer etter å ha truffet mannen min. Har er 195 cm og har store hender. Og ja, ganske godt utstyrt. Meste laget spør du meg😅🤣 

Anonymkode: 796da...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvor høy var han og hvordan vet du at han hadde mikropenis?

Anonymkode: 7ab40...51c

Du tror ikke hun fikk en mistanke når hun hadde sex med han?😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Haha ja hvordan kunne jeg vite det montro.... 🙈😅 han hadde en penis på str me en tommelfinger , og den var ikke tykk heller. Kondomet hang og slang omtrent. Han er ca 205 cm 

Anonymkode: c5ce1...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, vixen27 said:

Dater nå en høy (190) kar i 40 årene, og lurer på om deres erfaringer med høye, slanke menn og størrelsen på penis? Har det generelt sett noen sammenheng? :) Noen erfaringer? 

de fleste jeg har datet rundt den str har hatt bra str på penisen ja

Anonymkode: 7752f...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har nokk en opplevelse av at store hender, føtter, og høyde har generelt vært menn med større utstyr. Men har også vært me en rimelig høy, som hadde under gjennomsnittet. E Nuh ilag me den laveste ever, og han e igjen flere cm større enn han på ca 190cm høy som æ snakka om oppe her. 
Så ikke nødvendigvis e d sånn etter mi erfaring, men kan se ut til å stemme ellers
Eksen min som æ va me rett før i masser av år va også høy, store hender, føtter... tjukt langt utstyr, klarte nesten ikke ta rundt den!

Anonymkode: 0f335...238

Bare et tips - det er ikke lov å skrive dialekt på forumet, så om du fortsetter med det risikerer du at innleggene dine blir slettet.

Skriv nynorsk eller bokmål :)

Anonymkode: 05f60...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Du tror ikke hun fikk en mistanke når hun hadde sex med han?😏

Mikropenis er en diagnose ! Det er ca 1 av 10 000 som har det, men allikevel kan det virke som de fleste kvinner har vært borti noen med mikropenis.Jeg tør påstå at 90% av dem som hevder dem har hatt partner med mikropenis, i realiten ikke har det. 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Du tror ikke hun fikk en mistanke når hun hadde sex med han?😏

Mikropenis er en diagnose ! Det er ca 1 av 10 000 som har det, men allikevel kan det virke som de fleste kvinner har vært borti noen med mikropenis.Jeg tør påstå at 90% av dem som hevder dem har hatt partner med mikropenis, i realiten ikke har det. En hvilken som helst kvinne kan ikke sette den diagnosen etter eget godtbefinnende.Problemet med det er at jeg vet kvinner forteller venninner og bekjentskapskrets når dem kommer ut for menn med liten penis og dette er jo stygt i utgangspunktet, men det blir veldig urettferdig å spre rykter om mikropenis når han i realiteten kanskje ehar 10,11,12 cm.

 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 18.08, Anonym bruker skrev:

Dette kom feil ut, han var nesten 2 meter høy, mannen.

Anonymkode: e0617...a41

🤣🤣🤣

Anonymkode: 024dd...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mikropenis er en diagnose ! Det er ca 1 av 10 000 som har det, men allikevel kan det virke som de fleste kvinner har vært borti noen med mikropenis.Jeg tør påstå at 90% av dem som hevder dem har hatt partner med mikropenis, i realiten ikke har det. En hvilken som helst kvinne kan ikke sette den diagnosen etter eget godtbefinnende.Problemet med det er at jeg vet kvinner forteller venninner og bekjentskapskrets når dem kommer ut for menn med liten penis og dette er jo stygt i utgangspunktet, men det blir veldig urettferdig å spre rykter om mikropenis når han i realiteten kanskje ehar 10,11,12 cm.

 

Anonymkode: 7ab40...51c

Er det bedre at de sier "knøttliten penis"? Det er ingen diagnose. 

Anonymkode: cabb7...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det bedre at de sier "knøttliten penis"? Det er ingen diagnose. 

Anonymkode: cabb7...0a1

neida, men det blir komisk når jeg ser kvinner som ligner et takras og veier både det dobbelte og tre-dobbelt av det dem burde, latterliggjør menn på grunn av størrelsen.

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 21.42, Juliea ruger skrev:

Vet ikke om det er noe statistikk på feltet, men jeg hr personlig erfaring alle veier.

lav mann med stor penis

lav mann med liten penis

høy mann med stor penis

høy mann med liten penis

lav mann med gjennomsnittlig penis

høy mann med gjennomsnittlig penis

gjennomsnittlig mann med stor penis

gjennomsnittlig mann med liten penis

gjennomsnittlig mann med gjennomsnittlig penis.

I call "slut" 😂

Anonymkode: e6f0d...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I call "slut" 😂

Anonymkode: e6f0d...750

Seriøst? 

Anonymkode: 008a0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen sammenheng mellom høyde, størrelse på føtter/hender og størrelse på penis. For min del har den høyeste ( 198) , med veldig store bein og hender, hatt den minste penisen. Mens han på 170 , med ganske små føtter og hender hadde lang penis. 

Anonymkode: 472e9...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis slik at alle høye menn har stor penis og lave menn små. Dog finnes proporsjoner og det tilsier at høye store menn generelt har større penis enn lavere menn.

Anonymkode: 9be8a...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har datet 2 forskjellige menn på 195, og de hadde micro penis, ca 5 cm. 

Anonymkode: aeea7...505

Siden det er ca 1 av 10 000 menn som har har denne tilstanden, og at de som faktisk har mikropenis sannsynligvis er langt sjeldnere på date og one night fronten, vil jeg Gratulere deg med å ha hatt sex med minst 30 000 menn :) 

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden det er ca 1 av 10 000 menn som har har denne tilstanden, og at de som faktisk har mikropenis sannsynligvis er langt sjeldnere på date og one night fronten, vil jeg Gratulere deg med å ha hatt sex med minst 30 000 menn :) 

Anonymkode: 7ab40...51c

Jøss, du må være enkelt... og ha sovet i matematikktimene...

Anonymkode: 05f60...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jøss, du må være enkelt... og ha sovet i matematikktimene...

Anonymkode: 05f60...41f

ok...forklar

Anonymkode: 7ab40...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mikropenis er en diagnose ! Det er ca 1 av 10 000 som har det, men allikevel kan det virke som de fleste kvinner har vært borti noen med mikropenis.Jeg tør påstå at 90% av dem som hevder dem har hatt partner med mikropenis, i realiten ikke har det. En hvilken som helst kvinne kan ikke sette den diagnosen etter eget godtbefinnende.Problemet med det er at jeg vet kvinner forteller venninner og bekjentskapskrets når dem kommer ut for menn med liten penis og dette er jo stygt i utgangspunktet, men det blir veldig urettferdig å spre rykter om mikropenis når han i realiteten kanskje ehar 10,11,12 cm.

 

Anonymkode: 7ab40...51c

Men man trenger ingen blodprøve for å fastslå denne diagnosen, kun en linjal eller god lengdeberegning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...