Gå til innhold

Hvis du kunne valgt yrke på nytt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er revisor. Hadde jeg hatt fritt valg av utdanninger i dag ville jeg blitt radiograf...

Anonymkode: 0d961...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lærer i VGS og ville nok valgt det samme på nytt. Jeg er veldig fascinert av sykehus, men ville passet i noen av yrkene der tror jeg, ellers er det ikke andre yrker jeg egentlig kunne tenke meg. Kanskje jobb på biblioteket eller museum.

Anonymkode: c53bc...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lærer, på vei bort ... (Har grunnfag i biologi, norsk og samfunnsfag/historie) 

Nå vurderer jeg journalist.

Hadde jeg vært ung igjen: tømrer og deretter byggingeniør. 
 

Anonymkode: ece48...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er lærer i VGS og ville nok valgt det samme på nytt. Jeg er veldig fascinert av sykehus, men ville passet i noen av yrkene der tror jeg, ellers er det ikke andre yrker jeg egentlig kunne tenke meg. Kanskje jobb på biblioteket eller museum.

Anonymkode: c53bc...907

Ville IKKE passet ikke i noen av yrkene. 

Anonymkode: c53bc...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lærer og trives godt. Av og til angrer jeg på at jeg ikke satset hardt og ble lege, men det valget ble tatt for lenge siden☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lektor med tillegg. Trives. Allikevel hadde jeg studert juss om jeg skulle begynt på nytt. På grunn av barn og familie, ønsket jeg ikke å flytte da jeg tok utdannelsen. 

Anonymkode: 6ab5b...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fysioterapeut og stortrives med jobben! Skulle jeg valgt på nytt tror jeg faktisk at jeg ville valgt det samme 🙏🏻

Anonymkode: ef5d9...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er psykolog, og kan savne en litt mer kreativ jobb med mindre ansvar. Men samtidig liker jeg tryggheten, og tror jeg ville blitt stresset av varierende inntekt