Gå til innhold

20 prosent sjanse for at jeg har kreft


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan tester man dette genet? 

Anonymkode: 386a2...6d4

Blodprøve 

Anonymkode: 419c5...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du ser på forløpet, på det bildet så ser du at kodene er fordelt på to blokker. En på 7 dager og en på 10-13 dager, altså virkedager. Jeg er nok under A01ca, i og med at jeg ikke har fått noen diagnose ennå. Men uansett..det spiller in gen rolle for meg nå om det enten skal ta 7 dager eller 13 dager. Nå er jo tiden gått uansett.

Anonymkode: 6f64f...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Viss du har lyst å vente ekstra lenge så må du bare det. Svaret er nok kommet men leger har det travelt så har nok kjøpt seg litt ekstra tid ved å informere deg om en uke ekstra.

Anonymkode: 36298...ca4

Selvfølgelig vil jeg ikke vente ekstra lenge, jeg forholder meg til det legen informerte meg om. Jeg hat tiltro til helsevesenet vet jo at de ikke venter med å svare meg for å kjøpe seg tid. De har 13 virkedager på seg til å svare meg.Det vil si at jeg ikke kan forvente å få svar før neste fredag.

For en idiotisk ting å si, at om jeg har lyst å vente ekstra lenge så må¨jeg bare det. Som om du har noe å si?

Anonymkode: 6f64f...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De stikker ikke ut fra mammografibilder. De tar ultralyd samtidig som de stikker for å ta biopsi så de ser hvor nåla går.

Anonymkode: 419c5...ed8

Ja, det kan godt være, men legen sa at de fikk veldig uklare bilder på mammografi når det er melk der og det er ikke en kul jeg har, men kalk. Mener at jeg leste at kalk ikke synes på ultralyd og at de derfor må bruke røntgen når de stikker, men mulig jeg husker feil, leste det rett før jul.

Anonymkode: 9fcac...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen av dere snille mennesker er her inne nå? Jeg har endelig fått svar og jeg har ikke kreft😁👋👋👋

Jeg håper også¨at dere andre som er i samme situasjon som det jeg var, får samme gode nyheter som meg ❤️ 

Anonymkode: 6f64f...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om noen av dere snille mennesker er her inne nå? Jeg har endelig fått svar og jeg har ikke kreft😁👋👋👋

Jeg håper også¨at dere andre som er i samme situasjon som det jeg var, får samme gode nyheter som meg ❤️ 

Anonymkode: 6f64f...4fa

Så flott å høre :)

Senk skuldrene og ta best mulig vare på helsen din fremover :)

Anonymkode: ad6cc...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...