Gå til innhold

Kjøpt oss Tesla idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det første jeg tenker når jeg ser en Tesla er -LEKEBIL- For meg ser de ut som sånne biler man fikk med i en cornflakes eske son liten😅 

Er veldig glad i biler men det er noe med Tesla merke som bare ikke helt faller i smak hos meg. Skal jeg først bruker en god del penger på en bil så skal det ikke være en bil man ser oftest bakpå en bergningsbil! (Her har det vært utrolig mange teslabiler med div problemer bakpå bergern) Å skal jeg bruke en god del penger på en bil så skal den ikke se ut som en lekebil/cornflakes leketøys bil. 

Nei for min del så blir Teslan for kjedelig også.. vil heller ha en BIL! Å ikke noe som ser så leketøyaktig ut.  

Men igjen alle har sin smak😊 Jeg vet hva liker, jeg vet hva jeg vil ha og alle må få kjøre/kjøpe det de vil. 

Anonymkode: fe8d3...af2

Pls a hva kjører du da? Volvo stasjonsvogn? Tesla er pene å se på. 

Anonymkode: 287a1...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange som var like happy som deg etter kjøpet sitt. Jeg vurderte en tesla selv da. Men så oppstod problemene på løpende bånd for dem alle, så jeg droppet det. Men font for deg at du trives med valget

Anonymkode: c0653...d07

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pls a hva kjører du da? Volvo stasjonsvogn? Tesla er pene å se på. 

Uvesentlig hva jeg kjører altså, Jeg er veldig glad i biler og utseende på de. Er ikke tilhenger av ett spess merke..Men noen biler blir for kjedelige og for leketøysaktige for min smak. Men kan si såpass at Nei, kjører ikke Volvo stv.😊 Er helt greit at du syns Tesla er fin å se på, men det vil ikke si at alle andre synes det. Jeg sier bare at for meg blir den kjedelig og for leketøysaktig. Om Hi liker Tesla så er det helt opp til h*n og ingen andre..Jeg har heller ikke noe mening om de som kjører Tesla heller. Alle kjører jo det de vil kjøre..

Skrevet

Helt ærlig? Småborgerlig og selvrettferdig. Trege sjåfører som ligger midt i veien. Men det er selvfølgelig bare stereotypien. Kjenner masse utmerkede folk som kjører Tesla og som er veldig fornøyde med bilen sin. 

Anonymkode: bb215...b64

Skrevet

At de støtter barneslaveri

Anonymkode: 3f5aa...500

Skrevet

Bryr meg ikke i det hele tatt, men liker ikke designet på bilene dessverre. Oppfatter heller ikke eierne som spesielt arrogante sjåfører. Prismessig ligger den på et nivå hvor andre biler i samme prisklasse hadde vært langt mer attraktive.

Skrevet

He he, det er jo litt søtt at så mange som kjører Tesla er så opptatt av hva andre tror om dem, og at det i det hele tatt er noe folk fleste faktisk tenker over når de ser en Tesla. Jeg tenker vel over en Tesla-sjåfør like mye som en Ford-sjåfør når jeg ser en i trafikken. Det er en bil liksom...og det er en bil fryktelig mange kjører, så det er vel mange som er fornøyd med den da. Selv syns jeg den er like kjedelig utseendemessig som en hvilken som helst midt-på-treet bil, men det er sikkert fint og flott med elbil og alle godene de har (enn så lenge). Skulle jeg først hatt elbil hadde jeg nok valgt en annen, mindre og rimeligere, i og med at jeg ikke ville hatt en elbil som hovedbil til de lange turene. Vi vurderer å kjøpe en elbil som en bil nr to, men det som er greien med elbil er jo at de blir fryktelig fort utdatert. Det kommer til stadighet nye utgaver med bedre batterikapasitet og mindre feil. Det må jo være et mareritt å selge en brukt elbil sånn sett. Det er jo overflod av visse typer.  

Anonymkode: 3f6ad...6ce

Skrevet

Får håpe den ikke selvantenner, da.

Anonymkode: 44701...c03

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe den ikke selvantenner, da.

Anonymkode: 44701...c03

Det er flere bilbranner med diesel og bensinbiler, enn med el biler

Anonymkode: 68238...709

Skrevet

Tenker man så mye om hva slags type bil andre har, da? Hver sine interesser, skjønner jeg. 

Skrevet

Velkommen til Tesla-familien! Vi har en Model X med full selvkjøring. Meget fornøyd og vil aldri tilbake til en ordinær kjedelig bil igjen. Idioter er det i trafikken uansett biltype (spesielt småbiler som tusler av sted  20-50 km under fartsgrensa). Kos deg med ny trafikksikker og innovativ bil :) 

Anonymkode: 62859...335

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Velkommen til Tesla-familien! Vi har en Model X med full selvkjøring. Meget fornøyd og vil aldri tilbake til en ordinær kjedelig bil igjen. Idioter er det i trafikken uansett biltype (spesielt småbiler som tusler av sted  20-50 km under fartsgrensa). Kos deg med ny trafikksikker og innovativ bil :) 

Anonymkode: 62859...335

Hehe..."familie". Er det det dere ser på hverandre? Det er vel litt harry? Ja, idioter er det mange av, men statistikken viser at de som kjører Tesla, BMW, Audi er værstingene. 

Men godt smaken er som baken, hadde vært kjedelig hvis alle hadde Tesla Model x og, den er ikke mye pen, men det syns jeg. Finest av tesla modellene må være den føste de kom med.

Anonymkode: bd396...c04

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er flere bilbranner med diesel og bensinbiler, enn med el biler

Anonymkode: 68238...709

Kanskje fordi det fortsatt er flere av de, eller? Men det uansett vanskligere å slukke en el-bil.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje fordi det fortsatt er flere av de, eller? Men det uansett vanskligere å slukke en el-bil.

Skal veldig mye til før batteripakken i el-biler tar fyr. Som regel brenner bilen opp mens batteriene ligger uskadde. Dersom de først tar fyr er brannen helt riktig vanskelig å slukke. På den andre siden holder brannen seg lokal, og spres bare dersom ting står nært, i motsetning til biler med drivstofftanker som eksploderer. 

Anonymkode: 66d22...9bd

Skrevet

Vi har to Tesla som firmabiler på jobben min og da jeg og mannen nå kjøpte oss helt ny bil selv var det første vi var enige om at Tesla skulle vi ikke ha. 

Jeg synes Tesla er fin å se på, god å kjøre, bra kjørelengde, mye komfort osv. Så i utgangspunktet hadde Tesla vært en absolutt kandidat da vi kjøpte ny bil nå. Tesla er helt topp så lenge alt fungerer, men de har alt for mye feil på bilene sine og et alt for dårlig system rundt ettermarked. 

Tesla pøser med nye biler, men har knapt noen ressurser til å kunne håndtere ettermarked og reklamasjoner. Det jeg har vært borti dem via jobb så opplever jeg de som utrolig arrogante. 

Ene bilen på jobb ble stående i tre måneder fordi det ikke kunne skaffes bremseskiver til den. (ja, ble bestilt i god tid, men var 5 måneders leveringstid på skivene) 

Den andre firmabilen kjørte de på elg med. I utgangspunktet ikke så store skaden, men de måtte ha en ny skjerm. En lang historie kort så ble bilen stående i 9 måneder før vi fikk den tilbake.  Etter et par måneder så måtte vi ha noe som lå i bilen og en fra jobb reiste inn på verkstedet for å hente dette. Overraskelsen ble da meget stor da bilen vår manglet en dør (ingen skade på denne og motsatt side av skaden med elgen) De måtte da etter mye om og men innrømme at de hadde tatt vår dør og satt på en annen bil, slik at en bil ble ferdig og kunne leveres ut igjen. Et firma som holder på slik er for meg uaktuelt å kjøpe bil fra. 

Jeg tenker vel at mange ikke hadde kjøpt seg Tesla om de visste om mange av disse historiene. Vi har skjønt at vår historie på ingen måte er unik dessverre. 

Anonymkode: 636f1...f92

Skrevet

Hehe..."familie". Er det det dere ser på hverandre? Det er vel litt harry? Ja, idioter er det mange av, men statistikken viser at de som kjører Tesla, BMW, Audi er værstingene. 

Men godt smaken er som baken, hadde vært kjedelig hvis alle hadde Tesla Model x og, den er ikke mye pen, men det syns jeg. Finest av tesla modellene må være den føste de kom med.

Volvo eiere er helt like de 👍 Velkommen til familien ja 😊 Går heller aldri tilbake ♥️

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har to Tesla som firmabiler på jobben min og da jeg og mannen nå kjøpte oss helt ny bil selv var det første vi var enige om at Tesla skulle vi ikke ha. 

Jeg synes Tesla er fin å se på, god å kjøre, bra kjørelengde, mye komfort osv. Så i utgangspunktet hadde Tesla vært en absolutt kandidat da vi kjøpte ny bil nå. Tesla er helt topp så lenge alt fungerer, men de har alt for mye feil på bilene sine og et alt for dårlig system rundt ettermarked. 

Tesla pøser med nye biler, men har knapt noen ressurser til å kunne håndtere ettermarked og reklamasjoner. Det jeg har vært borti dem via jobb så opplever jeg de som utrolig arrogante. 

Ene bilen på jobb ble stående i tre måneder fordi det ikke kunne skaffes bremseskiver til den. (ja, ble bestilt i god tid, men var 5 måneders leveringstid på skivene) 

Den andre firmabilen kjørte de på elg med. I utgangspunktet ikke så store skaden, men de måtte ha en ny skjerm. En lang historie kort så ble bilen stående i 9 måneder før vi fikk den tilbake.  Etter et par måneder så måtte vi ha noe som lå i bilen og en fra jobb reiste inn på verkstedet for å hente dette. Overraskelsen ble da meget stor da bilen vår manglet en dør (ingen skade på denne og motsatt side av skaden med elgen) De måtte da etter mye om og men innrømme at de hadde tatt vår dør og satt på en annen bil, slik at en bil ble ferdig og kunne leveres ut igjen. Et firma som holder på slik er for meg uaktuelt å kjøpe bil fra. 

Jeg tenker vel at mange ikke hadde kjøpt seg Tesla om de visste om mange av disse historiene. Vi har skjønt at vår historie på ingen måte er unik dessverre. 

Dette var når tesla var nye regner jeg med? Vi har fått rask service så kjenner meg ikke igjen. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

He he, det er jo litt søtt at så mange som kjører Tesla er så opptatt av hva andre tror om dem, og at det i det hele tatt er noe folk fleste faktisk tenker over når de ser en Tesla. Jeg tenker vel over en Tesla-sjåfør like mye som en Ford-sjåfør når jeg ser en i trafikken. Det er en bil liksom...og det er en bil fryktelig mange kjører, så det er vel mange som er fornøyd med den da. Selv syns jeg den er like kjedelig utseendemessig som en hvilken som helst midt-på-treet bil, men det er sikkert fint og flott med elbil og alle godene de har (enn så lenge). Skulle jeg først hatt elbil hadde jeg nok valgt en annen, mindre og rimeligere, i og med at jeg ikke ville hatt en elbil som hovedbil til de lange turene. Vi vurderer å kjøpe en elbil som en bil nr to, men det som er greien med elbil er jo at de blir fryktelig fort utdatert. Det kommer til stadighet nye utgaver med bedre batterikapasitet og mindre feil. Det må jo være et mareritt å selge en brukt elbil sånn sett. Det er jo overflod av visse typer.  

Anonymkode: 3f6ad...6ce

Helt feil. El bil er vel de eneste bilene som ikke synker i pris. Solgte min bil 2 år senere til 10000 mindre. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil. El bil er vel de eneste bilene som ikke synker i pris. Solgte min bil 2 år senere til 10000 mindre. 

Vel... akkurat når det gjelder Tesla er det jo dyre biler som er leaset, de har dårlig rykte og usikker andrehåndsverdi. Ikke attraktivt på bruktmarkedet.

Anonymkode: 60d99...96b

Skrevet

Jeg synes Tesla er kjempefine, kult interiør og eksteriør. Det er bare at jeg er så «gjerrig» og egentlig lite interessert i bil, at jeg ikke vil betale så mye som en Tesla koster (eller andre i samme prisklasse). 

Jeg synes det er stas med ny bil i tre dager, så er jeg vant til det og bryr meg ikke lenger... Vi skal ha ny bil nr 2 nå, kunne kjøpt en Tesla, men jeg er mer på caddy, så praktisk da gitt🤭

Skrevet

Dette var når tesla var nye regner jeg med? Vi har fått rask service så kjenner meg ikke igjen. 

Nei, den siste episoden med den som kjørte på elg var i januar 2019.  Fikk igjen bilen i månedskiftet september/oktober.  Den andre var sensommer 2018. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel... akkurat når det gjelder Tesla er det jo dyre biler som er leaset, de har dårlig rykte og usikker andrehåndsverdi. Ikke attraktivt på bruktmarkedet.

Anonymkode: 60d99...96b

Hehe, har ikke så mye peiling du altså 

Anonymkode: 2393b...b3f

Skrevet
På 18.1.2020 den 20.12, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du om en som kjører Tesla?

🙊

Selv har jeg tidligere tenkt at de har mye penger... men husholdningen vår har egentlig en helt gjennomsnittlig inntekt, (1,2 mill) så tenker ikke slik lenger nå 😃 

Anonymkode: a128b...ab8

15564893129_5af833dacb_b.jpg

Skrevet

Tenker "stakkars hamster under pansret"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...