Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Hva tenker du om en som kjører Tesla? 🙊 Selv har jeg tidligere tenkt at de har mye penger... men husholdningen vår har egentlig en helt gjennomsnittlig inntekt, (1,2 mill) så tenker ikke slik lenger nå 😃 Anonymkode: a128b...ab8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Jeg tenker at Teslafolket som oftest er arrogante drittsekker og jeg er aldri hyggelig mot de i trafikken. Altså, slipper de frem for å være snill. Så gratulerer. Anonymkode: fed79...28a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at Teslafolket som oftest er arrogante drittsekker og jeg er aldri hyggelig mot de i trafikken. Altså, slipper de frem for å være snill. Så gratulerer. Anonymkode: fed79...28a finnes ikke arrogant, og er ikke en drittsekk.... men jo, takk 😃 du hørtes egentlig mest misunnelig ut, men ok Anonymkode: a128b...ab8
CherryC Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Tenker at de har god smak og liker biler som et gode å kjøre. Har aldri kjørt en så god bil som en Tesla. Gratulerer med ny bil
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 Jeg elsker teslaen min! Er hverken arrogant eller rik. De som har slike meninger er folk som ikke selv har kjørt de Anonymkode: 170c7...334
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #6 Skrevet 18. januar 2020 Helt ærlig så tenker jeg at det er folk som er falske - som vil fremstå som opptatt av miljø mens de i virkeligheten er miljøsvin uten like... Anonymkode: d347c...7b4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 I trafikken opplever jeg de som at de eier veien, presser seg frem og turer på,meen det syns jeg om BMW x5, Audi Q7, Mercedes, disse SUV bilene. Men akkurat nå så ser du Teslaer over alt, så ikke de med mye penger lenger, kanskje mer gjeld? "Alle" har det. Og jo, jeg har prøvekjørt Tesla, grei bil, men ville aldri betalt så mye for en bil på strøm gitt. Men jeg er litt sånn EL-bil misliker, selv om vi har det selv😂 og hvor mange tenker på miljøet når de kjører EL-bil? Ikke mange, ikke vi heller, det var billigere å kjøre. Men gratulerer med ny bil. Anonymkode: bd396...c04
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt ærlig så tenker jeg at det er folk som er falske - som vil fremstå som opptatt av miljø mens de i virkeligheten er miljøsvin uten like... Anonymkode: d347c...7b4 Samme tenker jeg ... Anonymkode: b68ea...73f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #9 Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg elsker teslaen min! Er hverken arrogant eller rik. De som har slike meninger er folk som ikke selv har kjørt de Anonymkode: 170c7...334 Jeg har kjørt Tesla og syntes interiører var litt «billig» og at den slettes ikke hadde så god comfort som flere skryter av her inne. Jeg er ikke misunnelig og har fint råd til en Tesla. Valget mitt falt på en annen bil som var langt mer behagelig å kjøre. Teslaeiere er SOM OFTEST arrogante og idioter. Er en teslaladestasjon i nærheten her. Politiet har vært der flere ganger pga bråk og noen ganger slåsskamp. Påsken 2018 var et høydepunkt. Mange stressa mannfolk ned rekkeviddeangst. Skjønner det kan bikke for selv den roligste mann med bilen full av sure unger og kone. Men godt de denger løs på hverandre da. Anonymkode: fed79...28a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #10 Skrevet 18. januar 2020 Det er ikke spesielt kostbare biler da. Så ser i alle fall ikke på folk med Tesla som rik eller snobb. Men skjønner ikke hvorfor folk kjøper den type bil når de skal kjøpe noe helt nytt. Mye annet fint og bra å få til samme pris. Anonymkode: c21e6...b76
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 Jeg tenker bare stakkars dere... Anonymkode: 8fadb...684
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #12 Skrevet 18. januar 2020 11 minutter siden, CherryC skrev: Tenker at de har god smak og liker biler som et gode å kjøre. Har aldri kjørt en så god bil som en Tesla. Gratulerer med ny bil Takk takk, ja den er kjempe fin.. de digge setene... Må venne meg til den da, mye elektronikk Anonymkode: a128b...ab8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #13 Skrevet 18. januar 2020 Alle utlendinger kjører Tesla. Tenker overhode ikke at man må være rik for å kjøre den. Anonymkode: a0db1...7a6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #14 Skrevet 18. januar 2020 Vi kikker faktisk etter en praktisk og stor 7 seter med 4*4 og garanti med bagasje plass selv om alle 7 er i bruk. Vel tesla x er faktisk den billigste! Har sett på feks Ford galaxy men den er også ganske dyr ny i tillegg til årsavgift, bensin og bom . Da blir faktisk tesla x ganske mye billigere. Og nei jeg har ikke tesla pga miljø. Jeg flyr aldri og bryr meg helt ærlig ikke om miljø i den grad. Anonymkode: 170c7...334
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #15 Skrevet 18. januar 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt ærlig så tenker jeg at det er folk som er falske - som vil fremstå som opptatt av miljø mens de i virkeligheten er miljøsvin uten like... Anonymkode: d347c...7b4 Har ikke kjøpt den pga miljøet egentlig... Synes den er prek bare... hatt elbil i flere år... Anonymkode: a128b...ab8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #16 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har tesla3 og merker overraskelsen når jeg er hyggelig i trafikken, slipper folk forbi og bruker blinklys. Elsker å rokke ved folks fordommer 😂 Jeg er en ganske hyggelig person. Det ble tesla på meg fordi det var eneste elbil med 4hjulstrekk og nok batteripakke for meg som pendler. Tenker at det er flere av de som er som jeg, men at noen av en eller annen sneversynt grun tenker nok anderledes. Anonymkode: 3f6b9...55e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #17 Skrevet 18. januar 2020 Gratulerer👏 Har Tesla selv, vi elsker den bilen😀Vi kjøpte den fordi vi synes den er fin, ikke fordi vi er super miljøvennlige🙂Ikke er vi arrogante heller😉 Anonymkode: b1b08...bf4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #18 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har en Peugeot 7-seter kjøpt splitter ny til 480.000. Mannen har fått en splitter ny tesla som kosta 450.000 fra jobb. Det er en rimelig firmabil, derfor har han det. Jeg kjører ikke noe verre med teslaen enn jeg gjør med peugeoten så for min del er det det samme. Jeg liker ikke teslaen så godt da, for mye elektronikk. Men absolutt god å kjøre! Anonymkode: 6f338...215
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #19 Skrevet 18. januar 2020 Gratulerer med ny bil! Hva koster den egentlig? Lurer på hvorfor folk mener så mye, handler det om at det er en dyr bi? Selv kjører jeg Porsche, får jeg kommentarer på bilen er de alltid hyggelige. Har ikke peiling på bil, mannen som er interessert her. Anonymkode: 7bda8...d76
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #20 Skrevet 18. januar 2020 Gratulerer! Kjører Tesla selv og elsker den ❤️ Miljøvennlighet via insentiver som billigere bom er såklart en grunn til å kjøpe Tesla; har det noe å si HVORFOR vi kjører Tesla? (Ingen spurte meg på bryllupsdagen min om hvorfor jeg valgte akkurat DEN mannen - om det er lengden på penisen hans eller om han er en god pappa er vel revnende likegyldig for de fleste. Det burde det være ang. valg av bil også!) men insentiver funker jo. Ingenting forandres med mindre folk har gode grunner til å forandre sine vaner! Tesla er jo fine og knallbra kvalitet også. Uansett så er fremtiden elektrisk, spesielt i Norge der vi har all mulig tilgang til fornybar kraft (vann). Anonymkode: ed3b6...09e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #21 Skrevet 18. januar 2020 Jeg tenker at det er mennesker som er opptatt av å være moderne, for Tesla er "in" nå. Tenker absolutt IKKE at de er veldig opptatt av miljøet. Anonymkode: f1147...861
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #22 Skrevet 18. januar 2020 Tenker at du har gjort et godt valg😊 Vår Tesla er seks år nå, og har tatt oss trygt frem året rundt i nesten 300k km. Aldri noe tull. Elsker at bilen kan varmes eller kjøles ved appen. Vi kjøpte bilen på grunn av miljø, og har den som eneste bil i en stor familie😊 Anonymkode: 66d22...9bd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #23 Skrevet 18. januar 2020 Jeg tenker "God fornøyelse", særlig når du blir stående timevis i ladekø. Vel anvendt tid, liksom. Håper det er blinklys på din Tesla, da, det ser ut til at det mangler på de fleste, nemlig. Anonymkode: a8162...dc8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #24 Skrevet 18. januar 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at Teslafolket som oftest er arrogante drittsekker og jeg er aldri hyggelig mot de i trafikken. Altså, slipper de frem for å være snill. Så gratulerer. Anonymkode: fed79...28a Hvem er arrogant sa du??? Anonymkode: a01fa...59e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #25 Skrevet 18. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker at du har gjort et godt valg😊 Vår Tesla er seks år nå, og har tatt oss trygt frem året rundt i nesten 300k km. Aldri noe tull. Elsker at bilen kan varmes eller kjøles ved appen. Vi kjøpte bilen på grunn av miljø, og har den som eneste bil i en stor familie😊 Anonymkode: 66d22...9bd Må legge til at det eneste negative med bilen er enkelte medtrafikanter som tror veitrafikkloven ikke gjelder når man møter en Tesla. Man må bare bære over med det, og kompensere med å kjøre ekstra hyggelig selv. Har opplevd noen direkte trafikkfarlige situasjoner, og har installert kamera og kommer til å anmelde hvis (når) det skjer igjen. De fleste tilfellene er ikke alvorlige, kun drittsekkoppførsel, men jeg vegrer meg for å la 16-åringen prøvekjøre med bilen. Anonymkode: 66d22...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå