Gå til innhold

Kjøpt oss Tesla idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tesla3 og merker overraskelsen når jeg er hyggelig i trafikken, slipper folk forbi og bruker blinklys. Elsker å rokke ved folks fordommer 😂

Jeg er en ganske hyggelig person. Det ble tesla på meg fordi det var eneste elbil med 4hjulstrekk og nok batteripakke for meg som pendler. Tenker at det er flere av de som er som jeg, men at noen av en eller annen sneversynt grun tenker nok anderledes. 

Anonymkode: 3f6b9...55e

Det er den vi har kjøpt også... tesla 3, med 4 hjultrekk 😃

Anonymkode: a128b...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg tenker er at jeg ikke skjønner hvorfor folk frivillig kjøper så lave biler, men det tenker jeg stort sett om alt som ikke er SUV 😁

Jeg tror mange ser rødt når de ser eller hører om Tesla. Et vennepar har en Tesla, og noen av de kommentarene de får fra folk ang bilen er bare helt utrolig dumme og kleine. Det er mest kona som kjører den og  sier hun merker stor forskjell når hun kjører Teslaen deres og når hun kjører den andre bilen deres. Med teslaen så slippes hun ikke inn i trafikken på samme måte, hun blir tutet på og hyttet med nevene til, endel blir provosert hvis hun kjører forbi de og agerer deretter

Gratulerer med ny bil hi :)

Anonymkode: 68238...709

Skrevet

Kjørt Tesla ganske mange år nå og går aldri tilbake til fossil. Kjøpte den ikke før miljøet, det har jeg aldri påstått, så ser ikke på meg som falsk. Kjøpte den fordi den er billig i drift, utrolig fin og fantastisk å kjøre. Ladekø er faktisk sjeldent vi opplever og jeg er roligere og hyggeligere i trafikken enn bak rattet på andre biler. At folk gidder å hisse seg opp og ha så mye hat over hva andre velger å kjøre er bare utrolig morsomt og underholdende.

Anonymkode: a01fa...59e

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer med ny bil! Hva koster den egentlig? Lurer på hvorfor folk mener så mye, handler det om at det er en dyr bi? Selv kjører jeg Porsche, får jeg kommentarer på bilen er de alltid hyggelige. Har ikke peiling på bil, mannen som er interessert her. 

Anonymkode: 7bda8...d76

De er mye billigere enn Porshe… Vi ga litt over 500 000, det er da med en ok utstyrspakke også. Helt ny. Range Rover for eksempel er jo mye dyrere, eller Porshe og Audi. 

Derfor skjønner jeg ikke greia med Tesla.... hvorfor har folk så mye meninger om det

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker "God fornøyelse", særlig når du blir stående timevis i ladekø. Vel anvendt tid, liksom. 

Håper det er blinklys på din Tesla, da, det ser ut til at det mangler på de fleste, nemlig. 

Anonymkode: a8162...dc8

Har aldri stått i ladekø jeg. Kjøpte tesla 3 i april 2019

Har kjørt til Legoland og tilbake, måtte lade en gang på veien (og da var det 25 ledige plasser). Eneste gangen jeg har prøvd hurtiglader. 

Pendler 1t og 15min en vei hver dag, og lader bare hjemme. 

Prøv, før du dømmer 😉

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er mye billigere enn Porshe… Vi ga litt over 500 000, det er da med en ok utstyrspakke også. Helt ny. Range Rover for eksempel er jo mye dyrere, eller Porshe og Audi. 

Derfor skjønner jeg ikke greia med Tesla.... hvorfor har folk så mye meninger om det

Jeg putter disse folkene i haugen med klimafornektere i kommentarfelt og andre smålige og kunnskapsresistene folk. 
Ellers synes jeg media har litt av skylden. 

Anonymkode: 66d22...9bd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri stått i ladekø jeg. Kjøpte tesla 3 i april 2019

Har kjørt til Legoland og tilbake, måtte lade en gang på veien (og da var det 25 ledige plasser). Eneste gangen jeg har prøvd hurtiglader. 

Pendler 1t og 15min en vei hver dag, og lader bare hjemme. 

Prøv, før du dømmer 😉

Ladekø gjelder ikke Tesla i noen særlig grad, da ladenettverket for tesla er svært godt utbygget. Har opplevd kø bare én gang på seks år (Lillehammer). Gikk relativt fort og veldig greit der også. 

Anonymkode: 66d22...9bd

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du om en som kjører Tesla?

🙊

Selv har jeg tidligere tenkt at de har mye penger... men husholdningen vår har egentlig en helt gjennomsnittlig inntekt, (1,2 mill) så tenker ikke slik lenger nå 😃 

Jeg synes bare det er fascinerende at du tror jeg tenker noe spesielt om deg fordi du kjører Tesla? Bryr meg der solen ikke skinner. 

Skrevet

Gratulerer! Kjempefin bil 🤩

Anonymkode: 0a1ca...b4d

Skrevet

Det er den vi har kjøpt også... tesla 3, med 4 hjultrekk 😃

Hvor mye koster den?

Anonymkode: 5c5d2...684

Skrevet

Tenker at de som kjøper Tesla er modige. Selv hadde jeg aldri kjøpt med tanke på hvor vanskelig det er med service og reklamasjon. Nå er heldigvis ikke alle bilene slik som i denne finn-annonsen. 😁

https://www.finn.no/167863060

Anonymkode: ab5d0...3c2

Skrevet

Trodde de var mye dyrere, men så har jeg som sagt ikke peiling😆 Nei, da skjønner jeg ikke alt oppstyret og negativiteten. At så mange har kjøpt den må jo bety at den er både bra og fin👍🏻

Anonymkode: 7bda8...d76

Skrevet

Prøv caraoke 👍👍👍

Anonymkode: 494c9...a08

Skrevet

Jeg har hatt 3 Teslaer. Kjøpte den siste nå i desember. Tenker de er som absolutt alle andre sjåfører. Noen er arrogante drittsekker som tror de eier veien, andre er forsiktige og andre er midt i mellom og helt normale. 

Tenker ingenting annet. Man har ikke mer penger fordi man hat Tesla 

Anonymkode: 2393b...b3f

Skrevet

Hvor mye koster den?

Vi ga 489 000 for vår. Eneste vi ikke har er fsd (fullstendig selvkjøring), men tror den koster rundt 502 000 nå

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi ga 489 000 for vår. Eneste vi ikke har er fsd (fullstendig selvkjøring), men tror den koster rundt 502 000 nå

Ok, syns ikke det var ille. Men en x er vel dyrere 

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, syns ikke det var ille. Men en x er vel dyrere 

Dobbelt så dyr, men den (model 3) kan heller ikke sammenlignes med X :)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre folk kjører. Men må ærlig innrømme at jeg tenker at tesla eiere tror de er noe hehe. Vet ikke hvorfor. Litt som med Porsche Cayenne. 

Jeg er ikke misunnelig. Har penger. Vi kjøpte ny Ford til nesten 500 000 tusen,ingen billån. God plass til småbarnsfamilien. 

Anonymkode: dcb54...108

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at de som kjøper Tesla er modige. Selv hadde jeg aldri kjøpt med tanke på hvor vanskelig det er med service og reklamasjon. Nå er heldigvis ikke alle bilene slik som i denne finn-annonsen. 😁

https://www.finn.no/167863060

Anonymkode: ab5d0...3c2

Vi har fått rask service så ser ikke problemet 🙏👍 Super fornøyd med vår. Vi har hatt maaange biler, men ingen som Tesla♥️

Anonymkode: 287a1...ac3

Skrevet

Her jeg bor ser jeg at det er en del av de som tidligere kjørte Audi, og aldri fant ut av hverken blinklysfunksjon, parkeringsreglement eller vikepliktsregler da, som nå kjører Tesla. De er selvfølgelig ikke noe smidigere i trafikken nå. Det gir nok Teslaeiere et visst rykte, selv om mange av dem oppfører seg skikkelig. Seinest i dag sto det en Tesla på tvers over to handicapplasser utenfor butikken, og i går kjørte jeg bak en som sto og ventet på rødt lys til det var tomt i krysset, og så kjørte han. Jeg merker med meg selv at jeg ikke blir overrasket over sånn oppførsel fra en Tesla.  

Anonymkode: 30691...d2c

Skrevet

Det første jeg tenker når jeg ser en Tesla er -LEKEBIL- For meg ser de ut som sånne biler man fikk med i en cornflakes eske son liten😅 

Er veldig glad i biler men det er noe med Tesla merke som bare ikke helt faller i smak hos meg. Skal jeg først bruker en god del penger på en bil så skal det ikke være en bil man ser oftest bakpå en bergningsbil! (Her har det vært utrolig mange teslabiler med div problemer bakpå bergern) Å skal jeg bruke en god del penger på en bil så skal den ikke se ut som en lekebil/cornflakes leketøys bil. 

Nei for min del så blir Teslan for kjedelig også.. vil heller ha en BIL! Å ikke noe som ser så leketøyaktig ut.  

Men igjen alle har sin smak😊 Jeg vet hva liker, jeg vet hva jeg vil ha og alle må få kjøre/kjøpe det de vil. 

Anonymkode: fe8d3...af2

Skrevet

Bor i Oslo, MANGE med Tesla her, opplever ikke at de er noe værre i trafikken enn andre. Verst er yrkessjåfører, busser, taxi og varebiler!

Vurderer Tesla selv, men fordi mange har den er den ikke så spesiell lenger, vet ikke om jeg skal bry meg om det...

Skjønner ikke hvorfor de som har Tesla må poengtere at de ikke tenkte på miljøet da de kjøpte den, men fordi det er en bra bil, men men det viser jo bare at elbilfordelene må holdes ved like. Miljøhensyn alene er ikke nok til at folk endrer atferd.

Anonymkode: 0a225...fe0

Skrevet

Kondolerer! 💔

Anonymkode: 1c9ec...c7e

Skrevet

Hvorfor er det slik at Teslaer trenger to parkeringsplasser? 

Anonymkode: 8d6ff...40b

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker "God fornøyelse", særlig når du blir stående timevis i ladekø. Vel anvendt tid, liksom. 

Håper det er blinklys på din Tesla, da, det ser ut til at det mangler på de fleste, nemlig. 

Anonymkode: a8162...dc8

Sikkert bare glømt og fylle blinklysolje😂

Anonymkode: 0d071...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...