Gå til innhold

Galskap og få nr 5?? 😅


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter nr 5... gleden er desverre ikke så stor. Det er myyyyye jobb med de vi allerede har

Anonymkode: fc10a...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne glatt hatt fem barn.

Desverre fikk vi nr 4 så sent at vi måtte stoppe der.

Angrer veldig på at vi ikke fikk han noen år tidligere, slik at vi kunne gått for nr fem også. 

Når man først har fire tror jeg ikke nr fem velter lasset.

Anonymkode: f763a...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, amandine skrev:

Det kommer helt an på hvor mye du har tenkt å følge dem opp. Jeg skjønner ikke hvordan du skal rekke alt.

Noen har bare ekstra kapasitet, tror jeg. 

Ene gutten i klassen til mini har fire søsken, de er fra 1-13 år. Mor er ingeniør og i kommunestyret, far direktør i et firma og de har gård. De sitter i FAU, stiller på dugnad, inviterer klassen/barnehagen på vårfest for å se på ‘babydyrene’ og er generelt på alltid. 

Jeg med mitt ene barn er glad for å klare å følge opp henne, jobbe og sitte i FAU. 

Anonymkode: f490c...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen har bare ekstra kapasitet, tror jeg. 

Ene gutten i klassen til mini har fire søsken, de er fra 1-13 år. Mor er ingeniør og i kommunestyret, far direktør i et firma og de har gård. De sitter i FAU, stiller på dugnad, inviterer klassen/barnehagen på vårfest for å se på ‘babydyrene’ og er generelt på alltid. 

Jeg med mitt ene barn er glad for å klare å følge opp henne, jobbe og sitte i FAU. 

Anonymkode: f490c...050

Og om du vet du har så mye kapasitet er det ikke noe problem. Men jeg tviler, helt ærlig, på at HI er i den kategorien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, amandine skrev:

Og om du vet du har så mye kapasitet er det ikke noe problem. Men jeg tviler, helt ærlig, på at HI er i den kategorien..

Ja, det er jeg veldig enig i! 

Anonymkode: f490c...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv uten fritidsaktiviteter for barna, eller et liv uten jobb, kun barn og dugnad. Ditt valg. Har enda ikke sett noen med flere barn enn tre som har evnet å følge dem opp på en verdig måte. Barna må klare seg selv alt for mye. 

Anonymkode: eb7da...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et liv uten fritidsaktiviteter for barna, eller et liv uten jobb, kun barn og dugnad. Ditt valg. Har enda ikke sett noen med flere barn enn tre som har evnet å følge dem opp på en verdig måte. Barna må klare seg selv alt for mye. 

Anonymkode: eb7da...393

Det har jeg sett.

Selv synes jeg tre er mer enn nok. Det er så deilig at minste er blitt  1.klassing. Travelt, men ingen småunger som henger i bena når jeg lager middag.

Anonymkode: a2209...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fem barn, og det er mye oppfølging. Alle barna er aktive i idrett. Mannen og jeg har begge jobber med stor fleksibilitet og høy lønn. Dermed kan vi ta fri på dagtid for å følge til lege/tannlege etc, og jobbe i bilen mens de trener. Mannen sitter i fau i barnehagen og er fotballtrener for yngste. Jeg sitter i styret i idrettslaget og er klassekontakt i to klasser. Vi stiller selvfølgelig på alle dugnader. Barna gjør det veldig bra på skolen, så der er vi heldige. Jeg vil si det er en livsstil å ha så mange barn. Det krever god helse og logistikk. Vi har også begge gamle foreldre som krever sitt. Nå er vi enige om vaskehjelp hver 14. dag. Det skal bli deilig😅 Barne er flinke til å hjelpe og støtte hverandre, ta i et tak hjemme og vente på tur. Om jeg kan anbefale det eller ikke kommer an på dere. Har dere et stødig forhold, høy kapasitet, trygg økonomi, god helse og gjerne godt nettverk sier jeg bare kjør på. Det er veldig hyggelig med en stor flokk😊

Anonymkode: 575ad...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, amandine skrev:

Og om du vet du har så mye kapasitet er det ikke noe problem. Men jeg tviler, helt ærlig, på at HI er i den kategorien..

Hvordan i all verden vet du det ut i fra hva HI skrev???

HI, hvis dere har kapasitet til en til, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: c09a1...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. 

Minste blir snart 2 år så tenker det må bli nå eller aldri med en til😅 har enda alt beby utstyr så trenger ikke kjøpe noe nytt heller. Eneste problemet er att jeg blir dårlig i 9 mnder😑😑 

Anonymkode: 8fd2f...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen trenger fem barn.

Anonymkode: 0c16d...8d0

Ingen trenger barn. 

Anonymkode: 3e92c...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan i all verden vet du det ut i fra hva HI skrev???

HI, hvis dere har kapasitet til en til, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: c09a1...207

Jeg vet ikke, men jeg tviler. Enkelt og greit fordi en person i den kategorien ville ikke hatt behovet for å be om råd angående antall "kids"(hi sin formulering) på et anonymt forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen trenger barn. 

Anonymkode: 3e92c...cf9

De fleste trenger barn

Anonymkode: 07bf2...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller skal vi kjøre på. Noen som har 5 kids? 

Anonymkode: 8fd2f...504

Hvis dere har tid og økonomi og ikke er ateister så kjør på 😂

Anonymkode: 07bf2...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere har tid og økonomi og ikke er ateister så kjør på 😂

Anonymkode: 07bf2...44b

Hvorfor ikke ateister?🤔

Anonymkode: 575ad...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke ateister?🤔

Anonymkode: 575ad...b3e

Ateister er ofte farlige for samfunnet. Ikke alle selvsagt.

Anonymkode: 18a8c...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ateister er ofte farlige for samfunnet. Ikke alle selvsagt.

Anonymkode: 18a8c...531

Jeg er fembarnsmoren som svarte litt lengre oppe. Jeg er ikke veldig farlig altså. Det foreligger enormt mange fordommer mot ateister i enkelte kretser. Det kan ikke bunne i annet enn uvitenhet. 

Anonymkode: 575ad...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fembarnsmoren som svarte litt lengre oppe. Jeg er ikke veldig farlig altså. Det foreligger enormt mange fordommer mot ateister i enkelte kretser. Det kan ikke bunne i annet enn uvitenhet. 

Anonymkode: 575ad...b3e

Neida, jeg har vært gift med en, og samtlige familiemedlemmer er ateister :) 

Anonymkode: 18a8c...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være fornøyd med de du har. Jeg sitter her i bunnløs sorg over å IGJEN få en negativ graviditetstest. Har ingen barn. 

Anonymkode: 82131...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes du skal være fornøyd med de du har. Jeg sitter her i bunnløs sorg over å IGJEN få en negativ graviditetstest. Har ingen barn. 

Anonymkode: 82131...fab

At andre ikke skal få barn fordi du ikke kan er jo en merkelig konklusjon da, du blir ikke noe mer gravid selv om hun lar være....

All medfølelse med dere som sliter, men vi andre kan da ikke la være å få barn av medfølelse med dere?

Anonymkode: 311d2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...