Cassandra Taraldset Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Hei! Jeg har laget en spørreundersøkelse i forbindelse med et skoleprosjekt i grafisk design. Jeg hadde satt pris på om du ville sette av 3 minutter til å svare på noen spørsmål. Spørreundersøkelsen er helt anonym, og jeg vil bruke svarene til å lage en superkul infografikk-plakat, basert på tematikken: kjønnsdeling av barneklær. Dette er veldig spennendes og relevant til barn i samfunnet. På forhånd tusen takk! Endret 8. januar 2020 av Forumansvarlig link fjernet
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Har du husket at det kan ha ganske stor betydning for svarene om barna er 2 måneder eller 15 år? Anonymkode: abca8...9c9
Gjest Forumassistent Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Jeg har fjernet linken og stenger tråden. Viser til vårt regelverk om at du ikke kan bruke forumet til spørreundersøkelser: https://forum.klikk.no/foreldre/guidelines/ * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter. Noen brukere er merket Firmabruker, de har da en egen avtale med Foreldre.no. * Firmabrukere forbeholder seg retten til å komme med tilsvar i poster, men har ikke lov til å bruke forumet til salg eller reklame. Har du spørsmål kontakt forumansvarlig på epost eller PM. Forumansvarlig
Anbefalte innlegg