Gå til innhold

Ari Behn - begraves


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/aris-far---jeg-fant-ham/72023242

Sett sånt. «Spekulasjonene» viste seg å ikke være spekulasjoner likevel. 

Anonymkode: 7940c...597

Det var ikke din historie å gå ut med. Dette gikk familien ut med nå fordi de var klar for det.

Det at det du sa stemmer gjør det bare enda verre. Ser du det virkelig ikke selv? Seriøst? 

Anonymkode: fa437...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva menes med «jeg var hos han når han valgte å avslutte livet»? Hørtes grusomt ut:( 

Anonymkode: d0360...4bc

Ja akkurat som at han godtok at han skulle avslutte livet, og han var der som støtte? 

Anonymkode: 8977e...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2020 den 15.28, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke mann, for min døde på en meget brå og grotesk måte. Så jeg kan mer enn noen her identifisere meg med hva både barna og familien ellers føler i Aris begravelse. 

Og nettopp derfor viser jeg dem den respekt å ikke betrakte begravelsen som tv-underholdning. 

Anonymkode: 7940c...597

Er det noen som ser på begravelsen som tv-underholdning??? Det tror jeg INGEN av de som så på mener. Vi er lei oss. Vi får lov til å sørge selvom vi ikke er nærmeste familie. 

Anonymkode: f0ae0...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja akkurat som at han godtok at han skulle avslutte livet, og han var der som støtte? 

Anonymkode: 8977e...254

Jeg oppfatter det som om faren var tilstede i huset. At Ari ikke hadde vært alene i julen. Regner med faren fant han når han våknet 1.juledag. 

Jeg synes det er godt å tenke på at han ikke var alene. Min far var alene da han tok livet sitt. Har tenkt mye på at jeg skulle vært der dagene i forveien. Han må ha følt seg veldig alene. Det er vondt å kjenne på.

Anonymkode: e9509...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg oppfatter det som om faren var tilstede i huset. At Ari ikke hadde vært alene i julen. Regner med faren fant han når han våknet 1.juledag. 

Jeg synes det er godt å tenke på at han ikke var alene. Min far var alene da han tok livet sitt. Har tenkt mye på at jeg skulle vært der dagene i forveien. Han må ha følt seg veldig alene. Det er vondt å kjenne på.

Anonymkode: e9509...dd2

Det høres ikke helt sannsynlig ut at han fant han da han våknet 1.juledag. Martha og barna var jo i kirken (sendt på TV) og smilte og lo. 

 

Anonymkode: 69776...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva menes med «jeg var hos han når han valgte å avslutte livet»? Hørtes grusomt ut:( 

Anonymkode: d0360...4bc

Tenker han fikk være helt til slutt, å da ikke når det skjedde. Han var hos han timene før det skjedde. For alt vi vet, så kan det være de hadde en anelse om at det skulle skje. Forstod ikke helt "Ari var ikke alene da det skjedde." ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som ser på begravelsen som tv-underholdning??? Det tror jeg INGEN av de som så på mener. Vi er lei oss. Vi får lov til å sørge selvom vi ikke er nærmeste familie. 

Anonymkode: f0ae0...777

Altså hvorfor skulle de ellers vist dette på tv. Ikke for morrohetens skyld, men åpenhet og at personen var kjent og viktig for mange. Er det så vanskelig for enkelte her å forstå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja akkurat som at han godtok at han skulle avslutte livet, og han var der som støtte? 

Anonymkode: 8977e...254

Jøss 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: fd444...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...