Gå til innhold

Ari Behn - begraves


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som ikke kjente han, men alikavel sitter å ser på tv'n med tårevåte øyne? Utrolig trist. 

K31

 

Anonymkode: acd58...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Flere som ikke kjente han, men alikavel sitter å ser på tv'n med tårevåte øyne? Utrolig trist. 

K31

 

Anonymkode: acd58...6d4

Nei, så hyene er jeg ikke. Syns det er fælt at så mange begår selvmord, men sitter ikke og sympatisørger over folk jeg ikke har møtt.

Anonymkode: 7940c...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt det med å frivillig se på begravelser. Men nå er jeg dessverre som veteran å regne i begravelser, vært i alt for mange i nær familie. Så nei jeg ser ikke på begravelser om jeg ikke absolutt må

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, så hyene er jeg ikke. Syns det er fælt at så mange begår selvmord, men sitter ikke og sympatisørger over folk jeg ikke har møtt.

Anonymkode: 7940c...597

Er helt logisk at Ari blir hyllet på en helt annen måte enn både du og jeg hadde blitt. Det handler om hans status. 

Ts

Anonymkode: acd58...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er helt logisk at Ari blir hyllet på en helt annen måte enn både du og jeg hadde blitt. Det handler om hans status. 

Ts

Anonymkode: acd58...6d4

Hans status lokker ikke fram flere tårer hos meg. Kjekk gutt og dyktig forfatter osv, men det blir ikke tristere for meg personlig likevel.

Anonymkode: 7940c...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi sitter også å ser❤️

Anonymkode: dd3a7...b8c

Det er rart hvor trist det kan være når man faktisk ikke kjenner personen. Virket som en god og varm person. ♡ 

Anonymkode: acd58...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, så hyene er jeg ikke. Syns det er fælt at så mange begår selvmord, men sitter ikke og sympatisørger over folk jeg ikke har møtt.

Anonymkode: 7940c...597

Er det typisk hyener å ha en såpass velutviklet empati at man kan synes noe er trist selv om man ikke er personlig berørt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, så hyene er jeg ikke. Syns det er fælt at så mange begår selvmord, men sitter ikke og sympatisørger over folk jeg ikke har møtt.

Anonymkode: 7940c...597

Nei, for du eier jo ikke empati. Da skjønner jeg at du ikke klarer det. ❤️

Anonymkode: f0ae0...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har klump i halsen. Tenker på barna hans og husker da jeg selv og mine barn satt på samme måte og skulle ta farvel til min elskede og deres umistelige pappa. Det er så ubegripelig vondt for de som sitter der nå. Klart det er trist, det er menneskelig, uansett om man ikke kjente ham, men selvsagt er denne tristheten LYSÅR ifra den bunnløse sorgen til de som var nær Ari behn.

Anonymkode: b97cb...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på, og synes det er forferdelig trist. Spesielt å tenke på jentene hans 💞

Anonymkode: 255e9...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har klump i halsen. Tenker på barna hans og husker da jeg selv og mine barn satt på samme måte og skulle ta farvel til min elskede og deres umistelige pappa. Det er så ubegripelig vondt for de som sitter der nå. Klart det er trist, det er menneskelig, uansett om man ikke kjente ham, men selvsagt er denne tristheten LYSÅR ifra den bunnløse sorgen til de som var nær Ari behn.

Anonymkode: b97cb...c11

Det er alle enige i. 😊 Selvom vi sitter å griner av å se begravelser av Ari Behn og Diana. Vi har fulgt med livene deres i mange år. Klart det berører mange. 

Anonymkode: f0ae0...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Datteren hans hadde en nydelig tale❤️❤️❤️

Anonymkode: dd3a7...b8c

Ja, fy søren. Det var sterkt og modig! Jeg gråt litt her på kontoret. 

Anonymkode: 5d6d5...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emm nei..? Dere som sitter og fråtser i andres begravelse, burde besøkt alle de som begraves uten at noen er tilstede 

Anonymkode: 381be...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, for du eier jo ikke empati. Da skjønner jeg at du ikke klarer det. ❤️

Anonymkode: f0ae0...777

Helt enig. Jeg har selv barn og mann, å livet er så skjørt. Man vet aldri om man plutselig står en slik vond setting selv. Det å vise sorg og empati for dette er heller mer normalt. 

Ts

Anonymkode: acd58...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så imponert over datteren hans. 

Anonymkode: 255e9...082

Jeg gråt så inderlig, midt i pms tiden er jeg også. Har datter i samme alder som Maud. 

Ari virket som en fantastisk mann ❤

Anonymkode: acd58...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på og føler veldig med familien hans. Det er utrolig trist for barna spesielt. 

Og til deg som nevner ord som hyener og fråtsing.. Det er ikke det det handler om altså, det er medlidenhet. 

Anonymkode: 2c57c...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser på og føler veldig med familien hans. Det er utrolig trist for barna spesielt. 

Og til deg som nevner ord som hyener og fråtsing.. Det er ikke det det handler om altså, det er medlidenhet. 

Anonymkode: 2c57c...f8f

Den personen eier ikke empati. Sånn er det bare, vi er forskjellige. 

Rørende for oss andre. ❤

Anonymkode: acd58...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke spesielt hvordan fuglene synger utenfor kirken? Det høres ut som våren har kommet.. 

Anonymkode: fa437...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tårer ja. Også pga at han ikke feiret jul med barna sine og at Maud ikke fikk gi han julegaven sin. Det er så trist 

Anonymkode: 9cf6f...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forumassistent endret tittelen til Ari Behn - begraves
  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...