Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #51 Skrevet 18. januar 2020 23 minutter siden, Pashla skrev: Eller de 13800 er fordi far tjener godt. Tror du det blir billigere for faren å ha barn boende fast, liksom? Summen far skal delta med er jo den samme, enten barnet får den via en omvei eller ikke. Det er jo en maks sum per mnd nå. De har regnet ut hvor mye er barn koster hver mnd, og mor og far betaler prosentvis denne summen ut fra lønn og samvær. Hvis far egentlig skal betale over 13000 kr for en på 11 år, så vil det si at mor omtrent ikke har bidragsevne overhode. Og da er jeg også enig om at en fast med stabil økonomi, jobb og omsorg kan være bedre for barnet. Jeg kjenner ikke omstendighetene rundt her, så kan ikke argumentere for det. Men det er ikke alltid slik at det er noe som er best egnet omsorgsperson. Anonymkode: a1b55...5fe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #52 Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo en maks sum per mnd nå. De har regnet ut hvor mye er barn koster hver mnd, og mor og far betaler prosentvis denne summen ut fra lønn og samvær. Hvis far egentlig skal betale over 13000 kr for en på 11 år, så vil det si at mor omtrent ikke har bidragsevne overhode. Og da er jeg også enig om at en fast med stabil økonomi, jobb og omsorg kan være bedre for barnet. Jeg kjenner ikke omstendighetene rundt her, så kan ikke argumentere for det. Men det er ikke alltid slik at det er noe som er best egnet omsorgsperson. Anonymkode: a1b55...5fe Ikke alltid slik at det er MOREN.. Anonymkode: a1b55...5fe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #53 Skrevet 18. januar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du tenker at sønnen ikke kan hente skiene hos far om han skal være med noen andre? Anonymkode: f4ed7...504 Det tar en time å kjøre hver vei til far for å hente. Og har er hjemme tidligst kl 18 på hverdager pga jobb, om han ikke er på jobbreise - som er et par ganger i mnd. Hi Anonymkode: e3c98...0d7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #54 Skrevet 18. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en maks sum per mnd nå. De har regnet ut hvor mye er barn koster hver mnd, og mor og far betaler prosentvis denne summen ut fra lønn og samvær. Hvis far egentlig skal betale over 13000 kr for en på 11 år, så vil det si at mor omtrent ikke har bidragsevne overhode. Og da er jeg også enig om at en fast med stabil økonomi, jobb og omsorg kan være bedre for barnet. Jeg kjenner ikke omstendighetene rundt her, så kan ikke argumentere for det. Men det er ikke alltid slik at det er noe som er best egnet omsorgsperson. Anonymkode: a1b55...5fe Far har 2 barn hos meg. Skulle gjerne sendt de på heltid hos sin far om han hadde hatt tid og interesse for det. Far tjener veldig godt. Hi Anonymkode: e3c98...0d7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2020 #55 Skrevet 18. januar 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det tar en time å kjøre hver vei til far for å hente. Og har er hjemme tidligst kl 18 på hverdager pga jobb, om han ikke er på jobbreise - som er et par ganger i mnd. Hi Anonymkode: e3c98...0d7 Hva er problemet med å reise til far og hente skiene? Hvam skal sønnen bruke skiene til hos deg? Og hvorfor har han de skiene i det hele tatt om barna kun sitter inne henne dagen hos far og du er for syk til å gjøre noe med de? Anonymkode: f4ed7...504
Gjest Antarctica Skrevet 19. januar 2020 #56 Skrevet 19. januar 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er problemet med å reise til far og hente skiene? Hvam skal sønnen bruke skiene til hos deg? Og hvorfor har han de skiene i det hele tatt om barna kun sitter inne henne dagen hos far og du er for syk til å gjøre noe med de? Anonymkode: f4ed7...504 Å herregud.... 🙄 Så hvis mor ikke står slalåm selv, så kan ikke ungene gjøre det?
Gjest Antarctica Skrevet 19. januar 2020 #57 Skrevet 19. januar 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke alltid slik at det er MOREN.. Anonymkode: a1b55...5fe Nei, men denne moren er det. Du skjønner vel selv at for å tjene sånne summer sitter ikke far på ligningskontoret med arbeidsdag til 15.30?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #58 Skrevet 27. januar 2020 På 18.1.2020 den 15.07, Anonym bruker skrev: Hva er problemet med å reise til far og hente skiene? Hvam skal sønnen bruke skiene til hos deg? Og hvorfor har han de skiene i det hele tatt om barna kun sitter inne henne dagen hos far og du er for syk til å gjøre noe med de? Anonymkode: f4ed7...504 Det er ingen problem med å hente skia om vi kunne det. Jeg er med i bakken selv om jeg ikke står selv. Jeg kjører og henter barna og alle kompiser. Hi Anonymkode: e3c98...0d7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2020 #59 Skrevet 27. januar 2020 På 19.1.2020 den 4.38, Pashla skrev: Nei, men denne moren er det. Du skjønner vel selv at for å tjene sånne summer sitter ikke far på ligningskontoret med arbeidsdag til 15.30? Nei jeg er ikke det. Far et leder i et stort konsern. Jeg jobbet de 8 årene han ikke tjente noe. Jeg har hatt eget firma i all min tid, frem til ulykken min. Jeg skal tilbake i jobb etter reskolering. Hi Anonymkode: e3c98...0d7
Gjest Antarctica Skrevet 27. januar 2020 #60 Skrevet 27. januar 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg er ikke det. Far et leder i et stort konsern. Jeg jobbet de 8 årene han ikke tjente noe. Jeg har hatt eget firma i all min tid, frem til ulykken min. Jeg skal tilbake i jobb etter reskolering. Hi Anonymkode: e3c98...0d7 Lykke til! Og håper dialogen bedrer seg med eksen. Syns det er vrangt av ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå