Petra Prøvedukke Skrevet 26. desember 2019 #51 Skrevet 26. desember 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ang stekepanne, vi fikk to en jul, en av hver foreldrepar (vi trengte), og det er gull med to stk!😊 Vi lager endel mat, og vi bruker ofte begge to😊 Anonymkode: 8d64a...a7c Dessuten: Egen stekepanne til fisk! Jeg misliker sterkt at det lukter og smaker fisk av f.eks. svinefileten.
Bruker3 Skrevet 26. desember 2019 #52 Skrevet 26. desember 2019 3 minutes ago, Pashla said: Re-gifting er løsningen! (Noen mennesker er så bombesikre på at deres måte er best, at de ikke kan se for seg at noen andre ønsker noe annet. Så en slags vrengt omsorg kan det jo likevel være i de gavene...) Hadde vi ikke hatt eggekoker lengre ville hun nok blitt dødelig fornærmet 😝 Det er vel noe omsorg, en stor dose besserwisserhet, og noen små stikk i gavene. Jeg velger å humre av det, inni meg.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #53 Skrevet 26. desember 2019 Ikke jeg, men ei annen fik DAB radio til bilen fra mannen sin... Hans brukte, som han hadde tatt ut av sin egen bil og pakket inn fordi han skulle byttet inn 😂🤦♀️ Et annet år fikk hun en Harley motorsykkel... Hun har ikke lappen, og skal ikke ta det, men det har han. Så han ga seg selv gaven via henne - Den er en slager 😅 Han er ikke så god på personlige ting og romantikk, for å si det sånn. Anonymkode: e34c5...a54
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #54 Skrevet 26. desember 2019 17 hours ago, Anonym bruker said: Jeg fikk ingenting virkelig fælt i år Anonymkode: d6d23...08a samme her var kjempe fornøyd med alt Anonymkode: d8be0...cf4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #55 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke jeg, men ei annen fik DAB radio til bilen fra mannen sin... Hans brukte, som han hadde tatt ut av sin egen bil og pakket inn fordi han skulle byttet inn 😂🤦♀️ Et annet år fikk hun en Harley motorsykkel... Hun har ikke lappen, og skal ikke ta det, men det har han. Så han ga seg selv gaven via henne - Den er en slager 😅 Han er ikke så god på personlige ting og romantikk, for å si det sånn. Anonymkode: e34c5...a54 Høres ut som en drømmemann.... Uff...… Anonymkode: 252c4...49f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #56 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke jeg, men ei annen fik DAB radio til bilen fra mannen sin... Hans brukte, som han hadde tatt ut av sin egen bil og pakket inn fordi han skulle byttet inn 😂🤦♀️ Et annet år fikk hun en Harley motorsykkel... Hun har ikke lappen, og skal ikke ta det, men det har han. Så han ga seg selv gaven via henne - Den er en slager 😅 Han er ikke så god på personlige ting og romantikk, for å si det sånn. Anonymkode: e34c5...a54 Dette gjør jeg og mannen hvert år. Jeg kjøper noe til meg og pakker inn til ham, og han gjør det samme til meg. Vi sier ikke hva vi kjøper, så overraskelsen er å se hva vi har kjøpt til oss selv. Også får vi akkurat det vi ønsker oss! 😄 Anonymkode: 86104...ac8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #57 Skrevet 26. desember 2019 Min exmann kjøpt gave fra han og ungene. Tomatsaus og pasta. Jeg tåler ikke tomater. Gaven var fin den altså, men vi bodde sammen en del år så han vet jo egentlig at jeg ikke tåler det. Utover dette så fikk jeg kun fine gaver. Anonymkode: dd6a8...25b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #58 Skrevet 26. desember 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Vaffeljern! Ikke det at vaffeljern er en dårlig gave i seg selv, men når det kom fra kjæresten, så ja... Anonymkode: b2265...73d hahaha...han ønsker nok at du skal lage vafler til han….hahahaha Anonymkode: addc8...e10
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #59 Skrevet 26. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som en drømmemann.... Uff...… Anonymkode: 252c4...49f Han er god på andre ting da, det skal han ha. Men personlige og romantiske julegaver er ikke akkurat hans forte 😂 Anonymkode: e34c5...a54
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #60 Skrevet 27. desember 2019 Da jeg bodde hjemme hos mine foreldre i ungdommen fikk mamma et strykebrett til jul av min far. Da gikk hun på kjøkkenet og gråt i skjul🙈. Anonymkode: c5da9...b3a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2019 #61 Skrevet 27. desember 2019 Jeg fikk bare fine gaver jeg ble glad for, Men har ikke fått gaver av svigerfamilien ennå, og det kan by på overraskelser (bl.a sånne kjempestore, kjempedyre håndlagde nisser. Vi fikk en hvert år til vi hadde en fin samling. Jeg synes de er skumle og fæle. Men tanken er god! Anonymkode: 77280...e98
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #62 Skrevet 28. desember 2019 Et år hadde svigermor pakket inn sin brukte sminke i gave til meg. Bruker ikke sminke som andre har brukt, men den passet heller ikke til min hudtone. Føler det kan passe under kategorien dårlig gave 😋 Anonymkode: 0c56c...c0e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2019 #63 Skrevet 28. desember 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et år hadde svigermor pakket inn sin brukte sminke i gave til meg. Bruker ikke sminke som andre har brukt, men den passet heller ikke til min hudtone. Føler det kan passe under kategorien dårlig gave 😋 Anonymkode: 0c56c...c0e Den passer så absolutt inn under dårlige gaver ja hehe Anonymkode: a9e4f...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå