Gå til innhold

Årets verste gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ingenting virkelig fælt i år

Anonymkode: d6d23...08a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaffeljern! 

Ikke det at vaffeljern er en dårlig gave i seg selv, men når det kom fra kjæresten, så ja...

Anonymkode: b2265...73d

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vaffeljern! 

Ikke det at vaffeljern er en dårlig gave i seg selv, men når det kom fra kjæresten, så ja...

Anonymkode: b2265...73d

Han er nok veldig glad i vafler ;)

Hva med å gi ham en luksus kjøkkenmaskin neste år - om du ønsker deg en slik? ;)

Anonymkode: bf4bd...467

Skrevet

Jeg fikk lip gloss av mannen. Det er egentlig helt supert, men den var mørke brun 😂 Ingen kler fargen av bæsj på leppene 😜

Anonymkode: 9c8c2...ee7

Skrevet

Fisher price kasseaparat til 4 åringen 😮, greit at det er tanken som teller, men da må en jo tenke litt på den som skal få gaven når den blir kjøpt. 

Anonymkode: 88928...f63

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk lip gloss av mannen. Det er egentlig helt supert, men den var mørke brun 😂 Ingen kler fargen av bæsj på leppene 😜

Anonymkode: 9c8c2...ee7

Det brakte meg brått tilbake til helt på slutten av 80-tallet. Da var det mange som kledde brun leppestift eller lip gloss :D

Anonymkode: bf4bd...467

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fisher price kasseaparat til 4 åringen 😮, greit at det er tanken som teller, men da må en jo tenke litt på den som skal få gaven når den blir kjøpt. 

Er ikke han midt i målgruppen for det da? Å leke butikk er jo gøy. 

Jeg får aldri fæle gaver. 

Anonymkode: 47e27...35e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med det? En fireåring er da midt i målgruppen for sånne leker! 

Anonymkode: 7b647...94c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er problemet med det?

Anonymkode: a6435...9af

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er problemet med det?

Anonymkode: a6435...9af

En fireåring er vel ikke i målgruppen for Fisher Price?

Det er ok fra 1-3 år. 

Anonymkode: fe253...ea5

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tenker du at giveren har vært uomtenksom? Jeg tenker at det var en ganske vanlig gave til en fireåring

Anonymkode: 59a8c...830

Skrevet

Fikk Aftereight, verdens ekleste sjokolade fra mannens grådige søster i år og. 

Fikk også en stygg, dyr radio (fra en annen). Det trenger ikke vi da vi ikke hører på radio annet enn i bilen. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at 4-åringen er for stor for det??? 

Alle mine barn hadde elsket å få det da de var 4....

Anonymkode: 252c4...49f

Skrevet

Jeg fikk boken «hva føder de nå», en bok for vordende mødre.. jeg har akkurat fjernet livmoren min😂

men jeg fikk egentlig bare fine gaver, altså! Litt morsomt bare! Jeg blir glad for alt. 

Anonymkode: 73410...ba2

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ok fra 1-3 år. 

Vel, ut i fra responsen fra andre brukere her, så kan ikke giveren ha vært så borte vekk at dette kvalifiserer til "årets verste gave" 🤔

Anonymkode: 59a8c...830

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med det? En fireåring er da midt i målgruppen for sånne leker! 

Anonymkode: 7b647...94c

Ikke meg som skrev dette, men min fireåring var ferdig med sånne leker i to-treårsalderen. Hadde også blitt oppgitt om det hadde vært en gave i år.

Anonymkode: 51cef...720

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg som skrev dette, men min fireåring var ferdig med sånne leker i to-treårsalderen. Hadde også blitt oppgitt om det hadde vært en gave i år.

Mine barn lekte med sitt kassaapparat til de var 5-6 år. (Og kunne sikkert gjort det innimellom fortsatt som 6 og 8 åring)

Anonymkode: 3708c...b90

Skrevet

Han på 16 fikk et flanellsengesett med røde hjerter og søte reinsdyr samt et såpestykke med bomullslukt (!). Sengesettet passer ikke str på dyna han bruker heller. Men han smilte pent, donerte sengesettet til lillesøstra. 😅 Han er takknemlig uansett, men jeg som mamma tenker at det kanskje kunne vært kjekt med en annen gave i den alderen der. 

Skrevet
1 hour ago, TøffiTrynet☠ said:

Han på 16 fikk et flanellsengesett med røde hjerter og søte reinsdyr samt et såpestykke med bomullslukt (!). Sengesettet passer ikke str på dyna han bruker heller. Men han smilte pent, donerte sengesettet til lillesøstra. 😅 Han er takknemlig uansett, men jeg som mamma tenker at det kanskje kunne vært kjekt med en annen gave i den alderen der. 

Haha, herregud. Hvem fikk han det av?

Anonymkode: ba745...3f5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fikk Aftereight, verdens ekleste sjokolade fra mannens grådige søster i år og. 

Fikk også en stygg, dyr radio (fra en annen). Det trenger ikke vi da vi ikke hører på radio annet enn i bilen. 

Du høres ut som en bortskjemt unge.

Anonymkode: 5d334...14f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fisher price sitt kassaapparat er merket med aldersspennet 2-6 år. Jeg er forsåvidt enig i at akkurat DET kassaapparatet er litt litt barnslig for en 4-åring. Det passer bok best for de litt yngre. Et mer avansert kassaapparat med funksjon for kort og penger, mulighet til å slå inn beløp osv hadde vært mer stas 

Anonymkode: 8a0d8...45b

Skrevet

Selv fikk jeg ikke noe helt håpløst i år. Fikk mye fint :) 

barna fikk også egentlig mye fint. Må i såfall være en en for liten pysj til minste som ikke kan byttes, og en pysj til eldste som nekter å bruke pysj... ellers fikk minste også en del «dill dall» jeg synes er litt teit/unødvendig, men selv er hun veldig fornøyd så det er jo egentlig fine gaver sånn sett:) 

Anonymkode: d7807...4a1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ok fra 1-3 år. 

Herregud. Unger elsker å leke butikk. Min fireåring bruker dette enda. Merket er ofte forbundet med babyleker, men det oser ikke baby av denne leken. 

Anonymkode: ddb51...e8a

Skrevet

Ikke jeg, men mamma fikk en pose te som gikk ut på dato for 3 år siden og et par sokker i størrelse 48(!!!)... det var uten tvil årets mest rævva gave.

Anonymkode: e987b...9e5

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk boken «hva føder de nå», en bok for vordende mødre.. jeg har akkurat fjernet livmoren min😂

men jeg fikk egentlig bare fine gaver, altså! Litt morsomt bare! Jeg blir glad for alt. 

Anonymkode: 73410...ba2

Den er utrolig morsom😆 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...