Gå til innhold

Vaskedamen her på jobb..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun kommentert HIs utsagn at det ikke er noen grunn til at en person skal bli mer sliten av en deltidsjobb enn andre av en heltidsjobb. Det kan være mange, mange grunner til at det er sånn. Gode sådanne.

Og alle like irrelevante for dem som kjøper tjenesten.

Anonymkode: 02bbc...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vet du garantert ikke en dritt om. Det finnes hundrevis av grunner til at man kan være sliten uten at det synes, og uten at man føler for å informere bekjente.

Anonymkode: b6dcd...caa

Hun informerer jo alle etter tur om at hun er sliten. Alle «må» forholde seg til det, særlig hvis det i sin tur fører til skittent kontor. 

Anonymkode: 02bbc...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo alltids si henne opp og prøve et annet firma, men mest sannsynligvis blir det ikke noe bedre der. Har selv vasket for et byrå og de som var organisert, de sluttet når timene var over, de uorganiserte jobbet gratis resten av dagen for å bli ferdig, fordi de var redd for å bli sparket hvis de ikke gjorde det.  

I de byråene jeg kjenner til, så skal mest mulig gjøres på minst mulig tid, det sier seg selv at da blir det kattevask hver dag. Så enten må dere gi dama nok timer og lønn deretter, ellers får dere ta til takke med kattevasken. 

Anonymkode: b8d55...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alle like irrelevante for dem som kjøper tjenesten.

Anonymkode: 02bbc...1ba

Ja. Og det har jeg ikke sagt noe på. Jeg har kun sagt at det ikke er opp til HI å avgjøre om denne personen har en god grunn til,å være så sliten i en deltidsjobb.

Anonymkode: b6dcd...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun informerer jo alle etter tur om at hun er sliten. Alle «må» forholde seg til det, særlig hvis det i sin tur fører til skittent kontor. 

Anonymkode: 02bbc...1ba

Høres overhodet ikke greit ut. Det er likevel ikke opp til deg å avgjøre om hun har grunn til å være sliten. 

Anonymkode: b6dcd...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...