Gå til innhold

Hva er på priskrig nå, og hvor...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jul for meg :) Og eneste osten jeg elsker. Mild, god, myk, perfekt på ferskt brød med masse smør.

Folk er forskjellige... Xen elsket julmust, og det var svensk juletradisjon. Etter at vi flyttet hit hamstret han hjemmefra. For meg smaker det tamt vørterøl med bismak, helt jævlig. Men for all del, det var deres tradisjon. Blir pepret med bilder av det i fb profilen nå, fra Sverige. Men klikker ikke av den grunn..

 

Anonymkode: b832f...b88

Nei jeg forstår at det er tradisjon for noen. Det er helt i orden selvsagt! Men nå var det flere som hamstret den osten helt vilt! Altså det var en som hadde kjøpt 82!! Stk i løpet av noen dager. Altså da er det galskap da. I tillegg var han alene og skulle ikke dele den med stor familie feks.

Anonymkode: 58186...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nå ikke så rart at folk hamstrer gräddosten når den kan koste opp til 45kr førpris og 16 nå. I tillegg er den kjempe god og mild, men 80+ er vel i det meste laget. 

Anonymkode: aad3c...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er nå ikke så rart at folk hamstrer gräddosten når den kan koste opp til 45kr førpris og 16 nå. I tillegg er den kjempe god og mild, men 80+ er vel i det meste laget. 

Anonymkode: aad3c...9ca

Altså hele fb en min handlet kun om den osten. Ser ikke folk gå bananas på den måten når det er tilbud på norvegia feks. Har vert bort i 69 kroner kg på de opptil flere ganger det er billigere en 19 kroner for den lille osten. 

Anonymkode: 58186...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nå ikke så rart at folk hamstrer gräddosten når den kan koste opp til 45kr førpris og 16 nå. I tillegg er den kjempe god og mild, men 80+ er vel i det meste laget. 

Anonymkode: aad3c...9ca

Men hvordan i all verden skal de rekke å spise den opp da? Fryse den og leve på fløteost resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig å fryse og tine ettersom man trenger. Er man en som liker osten og spiser den så lønner det seg å kjøpe noen ekstra og fryse ned nå som den er nede i 16kr per ost. 

Anonymkode: aad3c...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...