Gå til innhold

Hva er på priskrig nå, og hvor...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kiwi: medisterdeig 400g    14kr 

Mandler 8kr pr pose 

Edamerost pr stk 16 kr

Gløgg 1l  22kr

Grøt og pakke 15 kr

 

Og til alle dere som hater priskrig; det gjør ikke jeg og jeg handler med god samvittighet. (Handler det jeg trenger/bruker da😉)

Anonymkode: 02dae...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er vel Gräddosten som er 16 kr....

Edamer var 77 på Kiwi i går.

Anonymkode: f8c37...e2d

Eller kan jeg nevne

Melis 6 kr og noe

Kremfløte 14 kr

Div Toro supper og gryteretter, en del billigere enn vanlig. F eks Bergensk fiskesuppe til 6.90

Freia 200 gr melkesjokolade 24,90

Nonstop er på vei nedover i pris, men ikke spesielt billig enda. Samme med div julegodteri.

Smash 27 kr eller deromkring

Idun Ketchup rundt 10 kr, ikke spesielt billig men ca 3 kr billigere enn for en-to uker siden.

https://www.nettavisen.no/okonomi/ekstreme-priskutt-disse-julevarene-vil-kjedene-vinne-kundene-med/3423892725.html

Anonymkode: f8c37...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos Rema idag:

Liten marsipan julegris 4,90

Marsipanpølse 10 kr

Begrenset til 3 stykk per kunde. Helt greit, da blir det noe til alle. Skal kanskje innom i morgen også. Venter på at store grisen går ned litt, var fremdeles 60.

Anonymkode: 4247a...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har de mandler til 8 kr?

Anonymkode: 76cff...fb9

Extra hadde mandler til 5 kr da jeg var innom for et par timer siden.

Anonymkode: c32dc...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gløgg 6.90 på Kiwi. Marsipangris 4,90.

Anonymkode: 22a6e...d1e

leste gøgg

Anonymkode: 7abe8...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vanlig grandiosa også er billig, 25 kr eller noe sånt. Bor du i et av de fylkene hvor Rema har 50% på gradis for alle med Æ får du den veldig billig.

Anonymkode: bf354...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor pose julemarsipan 10,50 kr. Vær obs på at den lille posen er tre ganger så dyr.

Liten marsipangris 4 kr.

Cloetta Juleskum 16 kr.

Hamar julebrus på glassflaske 6-7 kr.

Marsipanpølser (uten strø) 10 kr.

Nidar julefavoritter 35 kr.

Har handlet alt på Kiwi.

Anonymkode: 2e61b...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye dritt skal dere egentlig stappe i dere? Det spørsmålet som mangler i overskriften er jo virkelig "HVORFOR"!

Anonymkode: f71a9...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye dritt skal dere egentlig stappe i dere? Det spørsmålet som mangler i overskriften er jo virkelig "HVORFOR"!

Anonymkode: f71a9...bdf

Er vel ikke noen automatikk i at man kjøper store mengder selv om man setter pris på å få det billig? Jeg og mannen har kun kjøpt en marsipangris hver utenom det vi allerede hadde planlagt å kjøpe. Syntes vi hadde råd til å unne oss det nå. ;)

Anonymkode: c32dc...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye dritt skal dere egentlig stappe i dere? Det spørsmålet som mangler i overskriften er jo virkelig "HVORFOR"!

Anonymkode: f71a9...bdf

Kjøper aldri julegodteri med mindre det er på tilbud. Spiser lite selv, men har kjøpt inn til jul- og nyttårsfeiring med familien så da går det litt godteri der. Tar også med litt på jobb og setter frem.

Anonymkode: 2e61b...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye dritt skal dere egentlig stappe i dere? Det spørsmålet som mangler i overskriften er jo virkelig "HVORFOR"!

Anonymkode: f71a9...bdf

Jeg har fire barn og stor familie ellers, selvfølgelig skal vi ha snop i hus til jul. 

Ingen som "stapper" seg med dritt, men vi har litt mer kos enn ellers når det kommer til mat og snop. 

Anonymkode: bf354...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melis er billigere enn sukker nå. Da lønner det seg å bruke melis.

Mandlene er veldig billige og holder seg lenge. 20 pakker holder resten av året.

Universal rengjørkngsspray til 8 kr. Kjøper et års forbruk.

Surkål til knapt 3 kr. 20 pakker så har vi nesten til neste jul.

Dijonsennep til ca 7 kr og grov sennep til 10 kr. Holder seg også lenge.

Fløte til 13 kr. Fint i sauser mm. 6 butter i fryseren og 4 i kjøleskapet.

Sunniva appelsinjuice og eplejuice til 10 kr er hyggelig.

Risgrøt og gløgg var også billig, men det trengte jeg ikke.

Anonymkode: 9afa2...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Melis er billigere enn sukker nå. Da lønner det seg å bruke melis.

Mandlene er veldig billige og holder seg lenge. 20 pakker holder resten av året.

Universal rengjørkngsspray til 8 kr. Kjøper et års forbruk.

Surkål til knapt 3 kr. 20 pakker så har vi nesten til neste jul.

Dijonsennep til ca 7 kr og grov sennep til 10 kr. Holder seg også lenge.

Fløte til 13 kr. Fint i sauser mm. 6 butter i fryseren og 4 i kjøleskapet.

Sunniva appelsinjuice og eplejuice til 10 kr er hyggelig.

Risgrøt og gløgg var også billig, men det trengte jeg ikke.

Anonymkode: 9afa2...e84

FLØTE... søren det så jeg ikke etter i dag. Er noe jeg trenger til karamelpuddingen og riskremen. Jaja, finnes vel i morgen også :) BTW, riskremen var nå nede i 13 kr på Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Melis er billigere enn sukker nå. Da lønner det seg å bruke melis.

Mandlene er veldig billige og holder seg lenge. 20 pakker holder resten av året.

Universal rengjørkngsspray til 8 kr. Kjøper et års forbruk.

Surkål til knapt 3 kr. 20 pakker så har vi nesten til neste jul.

Dijonsennep til ca 7 kr og grov sennep til 10 kr. Holder seg også lenge.

Fløte til 13 kr. Fint i sauser mm. 6 butter i fryseren og 4 i kjøleskapet.

Sunniva appelsinjuice og eplejuice til 10 kr er hyggelig.

Risgrøt og gløgg var også billig, men det trengte jeg ikke.

Anonymkode: 9afa2...e84

Dette! Dette er bare helt idiotisk og egoistisk! Jeg jobber på en butikk hvor det er priskrig og pga slike som deg blir det ikke nok til alle. Jeg blir rett og slett flau over menneskeheten på disse priskrigene for det bringer frem det mest grådige og verste i folk! Tenk på de som trenger denne priskrigen for å endelig kunne unne seg litt ekstra så kommer slike grådige folk som deg og tømmer hyllene! SKAM DEG! 

Anonymkode: 84d87...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette! Dette er bare helt idiotisk og egoistisk! Jeg jobber på en butikk hvor det er priskrig og pga slike som deg blir det ikke nok til alle. Jeg blir rett og slett flau over menneskeheten på disse priskrigene for det bringer frem det mest grådige og verste i folk! Tenk på de som trenger denne priskrigen for å endelig kunne unne seg litt ekstra så kommer slike grådige folk som deg og tømmer hyllene! SKAM DEG! 

Anonymkode: 84d87...35b

Hvis butikkene ville drive sossialkontor fikk de gjøre det. Jeg skammer meg ikke for å handle på tilbud. Butikkene setter prisene ellers for å ta høyde for tilbudene. De tjener nok. Jeg håper bare produsentene får det de bør ha.

Noen produkter var det max 3 til hver. Da forholder jeg meg til det (men handler heller flere ganger eller i flere butikker).

Det er ikke idiotisk å handle mye av en vare man vanligvis bruker en del av når det er billig. Butikkene har ikke tilbud for å være snille. De gjør det fordi de tror det er slik de tjener mest penger.

De som trenger å handle billig regner jeg med at har vett på å gjøre det de også. 

Anonymkode: 9afa2...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette! Dette er bare helt idiotisk og egoistisk! Jeg jobber på en butikk hvor det er priskrig og pga slike som deg blir det ikke nok til alle. Jeg blir rett og slett flau over menneskeheten på disse priskrigene for det bringer frem det mest grådige og verste i folk! Tenk på de som trenger denne priskrigen for å endelig kunne unne seg litt ekstra så kommer slike grådige folk som deg og tømmer hyllene! SKAM DEG! 

Anonymkode: 84d87...35b

Vil vel heller si at det er smart å være prisbevisst jeg da. Helt ærlig så vil jeg faktisk betale minst mulig for de matvarene jeg skal ha og dersom det er priskrig på varer jeg vil ha så har jeg ingen skrupler med å benytte meg av tilbudene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men greia med å ha mandler, gløgg og surkål til spotpriser er jo bare tåpelig. Det er vel få budsjett som velter pga gløggen man kjøper til jul, liksom?

Greit å være prisbevisst, men da blir det jo mest effekt av at de varene man bruker mest blir billige? 

En pakke surkål er jo ikke dyr uansett. 

Anonymkode: 5fce3...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...