Gå til innhold

Redde jorden. Hvorfor snakker nesten ingen om det innlysende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Norge skal redde verden. 

Kjøre Elbil er topp men ingen sier noe om batteriet kor det havner henne og etc. Barre et av masse fleire ting.  Slik redder vi verden.

Anonymkode: 3eeb6...d0b

Det er vel ingen som har verken sagt eller tenkt at Norge skal redde hele verden. Men det skulle bare mangle om ikke Norge kunne gå foran som et godt eksempel. Og det gjelder i MANGE spørsmål: vi, som har det aller beste utgangspunktet for å ta riktige valg - og som attpåtil har råd til det - bør være de første som tar dem. Så også i f eks saken om fossile brennstoff. Vi bør gå foran.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor roper du? Jeg svarte deg jo uten roping? Hva er problemet?

Anonymkode: fc574...e28

Problemet er at du ror, og ikke vil innrømme det. Jeg ga deg et relevant svar på et innlegg, som du vil omdefinere etterpå. Det er umulig, men du unnslår deg ikke for å skylde på _min_ vrangvilje? Ehhhhhh... nei, det er ikke jeg som er vrang her. Jeg bare lar deg ikke dø i synden. Jeg gir deg hundrevis av sjanser, men det er fortsatt jeg som er problemet når du selv driter deg ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pashla skrev:

Problemet er at du ror, og ikke vil innrømme det. Jeg ga deg et relevant svar på et innlegg, som du vil omdefinere etterpå. Det er umulig, men du unnslår deg ikke for å skylde på _min_ vrangvilje? Ehhhhhh... nei, det er ikke jeg som er vrang her. Jeg bare lar deg ikke dø i synden. Jeg gir deg hundrevis av sjanser, men det er fortsatt jeg som er problemet når du selv driter deg ut? 

Ja her er det du som hat et problem og tydlogvis ikke er i stand til å se det selv.

Anonymkode: fc574...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja her er det du som hat et problem og tydlogvis ikke er i stand til å se det selv.

Anonymkode: fc574...e28

🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, moder jord har nok en plan her. Under permafrosten ligger det noen mindre hyggelige virus som vil snu opp ned på det meste. Og vi er mer opptatt av å diskutere mdg sitt tilbud om et vegetaralternativ til juletallerken enn å faktisk gjøre noe med saken, så vi skaper vår egen syndeflod. 
 

Gratulerer til den intellektuelle skapningen mennesket. 

Anonymkode: c843b...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...