Gå til innhold

Er det noen her som er elskerinnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ingens liv blir ødelagt her, halllooooo??!?!  

Anonymkode: 4c1d4...24d

Si det til samboeren hans

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Si det til samboeren hans

Anonymkode: 55b8e...ca3

På hvilken måte påvirkes hennes hverdag av at gubben ligger med HI innimellom? 

Anonymkode: 4c1d4...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På hvilken måte påvirkes hennes hverdag av at gubben ligger med HI innimellom? 

Anonymkode: 4c1d4...24d

Klarer du ikke å tenke deg til det selv

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du lurer deg selv, HI - du er minst hekta på ham.

Men dere passer gjerne sammen - han har ingen respekt for hverken deg eller samboer. Du har ikke respekt for hverken deg selv eller hans samboer.

 

Anonymkode: 4f547...6e0

Denne var interessant.

Hi møter altså en mann for sex. Ingen av dem ønsker et forhold, de bare nyter sex sammen. Eneste forskjellen på hi og mannen er at mannen har en samboer.
Dette er informasjonen vi har. Og du konkluderer med at:

- Hi har ikke respekt for seg selv

- Hi har ikke respekt for elskerens samboer

- Elskeren har ikke respekt for hi

- Elskeren har ikke respekt for sin samboer

Av disse fire påstandene er det jo kun én som er logisk, nemlig den at his elsker ikke har respekt for samboeren sin, han er jo tross alt utro mot henne. Så da lurer jeg på dette:

- Hvorfor skulle denne situasjonen innebære at hi ikke har respekt for seg selv...? Hva er sammenhengen der, liksom? Og hvis hi ikke har respekt for seg selv, hvorfor skulle his elsker ha respekt for seg selv (du konkluderer jo ikke med at han ikke har respekt for seg selv)?

- Hvorfor i alle dager tenker du at his elsker ikke har respekt for henne? Han gir henne jo nøyaktig det hun vil ha?

- Hvorfor skulle hi hatt respekt for elskerens samboer? Det er vel ikke vanlig å ha respekt for noen du aldri har møtt?

Anonymkode: 30d3f...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du ikke å tenke deg til det selv

Anonymkode: 55b8e...ca3

Jeg tror faktist at for øyeblikket, altså akkurat nå, så gjør det forholdet deres bedre. Han er i godt humør (fordi han får spenning og sex av meg) han er sikker mer oppmerksom mot henne når han er med henne, koser seg mer i sofakroken, setter mer pris på hva hun gir ham som ikke jeg gir ham. Trygghet, stabilitet, kjærlighet osv. OM hun finner ut hva som foregår så er det selvfølgelig helt annerledes.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke gjemme deg bak at det er han sitt ansvar

Anonymkode: 55b8e...ca3

Hun gjemmer seg ikke bak, det ER han sitt ansvar. Uansett hvor mye «den andre» holder seg unna, så endrer ikke det det faktum at han har den moralen i seg. Den andre spiller ingen rolle. Han har det I seg. 

Anonymkode: 5eb8c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun gjemmer seg ikke bak, det ER han sitt ansvar. Uansett hvor mye «den andre» holder seg unna, så endrer ikke det det faktum at han har den moralen i seg. Den andre spiller ingen rolle. Han har det I seg. 

Anonymkode: 5eb8c...f55

Ikke ødelegg forsmådde kvinners livsløgn nå da. Det er mye enklere å bli forrådt om ansvaret kan skyves over på den onde elskerinna.

Anonymkode: 30d3f...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Denne var interessant.

Hi møter altså en mann for sex. Ingen av dem ønsker et forhold, de bare nyter sex sammen. Eneste forskjellen på hi og mannen er at mannen har en samboer.
Dette er informasjonen vi har. Og du konkluderer med at:

- Hi har ikke respekt for seg selv

- Hi har ikke respekt for elskerens samboer

- Elskeren har ikke respekt for hi

- Elskeren har ikke respekt for sin samboer

Av disse fire påstandene er det jo kun én som er logisk, nemlig den at his elsker ikke har respekt for samboeren sin, han er jo tross alt utro mot henne. Så da lurer jeg på dette:

- Hvorfor skulle denne situasjonen innebære at hi ikke har respekt for seg selv...? Hva er sammenhengen der, liksom? Og hvis hi ikke har respekt for seg selv, hvorfor skulle his elsker ha respekt for seg selv (du konkluderer jo ikke med at han ikke har respekt for seg selv)?

- Hvorfor i alle dager tenker du at his elsker ikke har respekt for henne? Han gir henne jo nøyaktig det hun vil ha?

- Hvorfor skulle hi hatt respekt for elskerens samboer? Det er vel ikke vanlig å ha respekt for noen du aldri har møtt?

Anonymkode: 30d3f...fee

Thank you 🙌 Du skriver det jeg tenker! 

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke ødelegg forsmådde kvinners livsløgn nå da. Det er mye enklere å bli forrådt om ansvaret kan skyves over på den onde elskerinna.

Anonymkode: 30d3f...fee

Og ta for all del ikke elskerinnas livsløgn med i dragsuget. Hun gjør ingen fortred, hun puler bare i smug, det er da intet å stille spørsmålstegn ved. Eller? Merkelig å måtte spørre på forum om man er så trygg på at elskerinnerollen er en etisk plettfri sone man dør godt med 

Anonymkode: 7be8a...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og ta for all del ikke elskerinnas livsløgn med i dragsuget. Hun gjør ingen fortred, hun puler bare i smug, det er da intet å stille spørsmålstegn ved. Eller? Merkelig å måtte spørre på forum om man er så trygg på at elskerinnerollen er en etisk plettfri sone man dør godt med 

Anonymkode: 7be8a...3fc

Jeg er trygg på elskerinnerollen, jeg synes bare det er litt kjipt at jeg ikke synes synd på henne. Jeg tenker altså ikke særlig på henne i det hele tatt. Jeg ser at mange andre "elskerinner" har kjempedårlig samvittighet og jeg synes det er litt rart at ikke jeg har det. Jeg sliter ikke med det altså, ikke i det hele tatt. Om de fikk barn så tror jeg at det hadde vært annerledes, eller om jeg på en eller annen måte hadde blitt kjent med henne eller bestevenninnen hennes.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er trygg på elskerinnerollen, jeg synes bare det er litt kjipt at jeg ikke synes synd på henne. Jeg tenker altså ikke særlig på henne i det hele tatt. Jeg ser at mange andre "elskerinner" har kjempedårlig samvittighet og jeg synes det er litt rart at ikke jeg har det. Jeg sliter ikke med det altså, ikke i det hele tatt. Om de fikk barn så tror jeg at det hadde vært annerledes, eller om jeg på en eller annen måte hadde blitt kjent med henne eller bestevenninnen hennes.

Anonymkode: 7e480...6d5

Du tror det hadde vært anderledes om du kjente henne eller var bestevenninnen hennes...

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er "noen her" elskerinnen, har du ikke sett hvor fullstendig blottet for moral mange her inne er? Hvor komplett dumme de er på absolutt alle måter? Hvor onde og egoistiske de er? Jeg er ikke det spor overrasket. Bare les de andre trådene...

Anonymkode: cd3fb...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er trygg på elskerinnerollen, jeg synes bare det er litt kjipt at jeg ikke synes synd på henne. Jeg tenker altså ikke særlig på henne i det hele tatt. Jeg ser at mange andre "elskerinner" har kjempedårlig samvittighet og jeg synes det er litt rart at ikke jeg har det. Jeg sliter ikke med det altså, ikke i det hele tatt. Om de fikk barn så tror jeg at det hadde vært annerledes, eller om jeg på en eller annen måte hadde blitt kjent med henne eller bestevenninnen hennes.

Anonymkode: 7e480...6d5

Det sier desverre veldig mye om deg

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke dårlig samvittighet ovenfor kona. Det er hans oppgave. Jeg vet hvem hun er, vi bor på samme sted. Hun er en sjalu type (med rette) og la meg for hat mange år før det var et tema at jeg skulle ligge med mannen hennes 

Anonymkode: 2de26...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et seksuelt forhold til en gift mann. Hatt i åtte år. Jeg har barn og vil ikke ha et forhold. Da jeg møtte han var han singel. Han ville ha barn og full pakke. Jeg ville ikke. Nå har han samboer og venter sitt andre barn. Vi treffes vel to ganger i måneden for sex, nå som samboeren er gravid er han mer på da. Jeg bryr meg ikke om at han har kone og barn, eventuell skyld og ansvar får han føle på. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg burde føle ansvar for hans familie. For meg er det kun sex. Etter han fikk samboer ble også vårt «forhold» bedre og mer avslappet.

Vet det er som å banne i kirka her inne. 

Anonymkode: 7a660...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har heller ikke dårlig samvittighet ovenfor kona. Det er hans oppgave. Jeg vet hvem hun er, vi bor på samme sted. Hun er en sjalu type (med rette) og la meg for hat mange år før det var et tema at jeg skulle ligge med mannen hennes 

Anonymkode: 2de26...9a4

Nei, det er faktisk akkurat like mye din oppgave.

Anonymkode: cd3fb...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sier desverre veldig mye om deg

Anonymkode: 55b8e...ca3

Enig. Det sier mye om hvilket medmenneske HI er, hvilken evne hun har til å føle empati for andre. Det at hun ikke ønsker å endre noe heller sier det meste.

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har et seksuelt forhold til en gift mann. Hatt i åtte år. Jeg har barn og vil ikke ha et forhold. Da jeg møtte han var han singel. Han ville ha barn og full pakke. Jeg ville ikke. Nå har han samboer og venter sitt andre barn. Vi treffes vel to ganger i måneden for sex, nå som samboeren er gravid er han mer på da. Jeg bryr meg ikke om at han har kone og barn, eventuell skyld og ansvar får han føle på. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg burde føle ansvar for hans familie. For meg er det kun sex. Etter han fikk samboer ble også vårt «forhold» bedre og mer avslappet.

Vet det er som å banne i kirka her inne. 

Anonymkode: 7a660...859

Fordi du bidrar til å ødelegge en familie, og det du driver med er pur ondskap. Det vil sende deg til helvete.

Anonymkode: cd3fb...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er faktisk akkurat like mye din oppgave.

Anonymkode: cd3fb...46c

Men hvorfor det!? Jeg er ikke gift med henne. Hun får aldri vite det. De har jo ikke sex, og ifølge mange av damene her inne så er det en helt legitim grunn til å ligge med andre. Skjønner ikke logikken. Vi puler. Vi elsker ikke hverandre. 

Anonymkode: 2de26...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor det!? Jeg er ikke gift med henne. Hun får aldri vite det. De har jo ikke sex, og ifølge mange av damene her inne så er det en helt legitim grunn til å ligge med andre. Skjønner ikke logikken. Vi puler. Vi elsker ikke hverandre. 

Anonymkode: 2de26...9a4

Fordi du har sex med en mann du vet har en kone/kjæreste som ikke vet om det. Hvis du ikke skjønner at det er fryktelig galt, er det kanskje ikke håp for deg.

Anonymkode: cd3fb...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor det!? Jeg er ikke gift med henne. Hun får aldri vite det. De har jo ikke sex, og ifølge mange av damene her inne så er det en helt legitim grunn til å ligge med andre. Skjønner ikke logikken. Vi puler. Vi elsker ikke hverandre. 

Anonymkode: 2de26...9a4

Du kan unnskylde deg så mye du vil, du er fremdeles et menneske blottet for omtanke for andre. I så måte, så fortjener nok du og han hverandre veldig godt

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du har sex med en mann du vet har en kone/kjæreste som ikke vet om det. Hvis du ikke skjønner at det er fryktelig galt, er det kanskje ikke håp for deg.

Anonymkode: cd3fb...46c

Det er galt ja, av han! Jeg har ikke lovet henne evig troskap. Det er forskjellen. 

Anonymkode: 2de26...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor det!? Jeg er ikke gift med henne. Hun får aldri vite det. De har jo ikke sex, og ifølge mange av damene her inne så er det en helt legitim grunn til å ligge med andre. Skjønner ikke logikken. Vi puler. Vi elsker ikke hverandre. 

Anonymkode: 2de26...9a4

Ha-ha, har du virkelig gått på den?? 😂

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ha-ha, har du virkelig gått på den?? 😂

Anonymkode: 4f547...6e0

Jeg begynte å ligge med han når de fortsatt hadde sex. Og han fortalte meg det. Hva tenker du han vinner på å lyve? 

Anonymkode: 2de26...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...