Gå til innhold

Er det noen her som er elskerinnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pul mannen hvis du vil. 
 

Men å «gjøre det slutt» ti ganger uten å gjennomføre må være tidenes mest respektløse beslutning overfor seg selv. 

Anonymkode: 1fda9...f78

Jeg vil jo egentlig ikke gjøre det "Slutt" jeg har det kjempebra med den ordningen vi har nå. Så når jeg sier at jeg har dumpet ham ti ganger så har jeg gjort det halvhjertet. Jeg vet jo at han alltid kommer tilbake akkurat som han vet at jeg tar ham tilbake.. Det er mulig jeg gjør det slutt for å rettferdigjøre det jeg gjør..

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg klarer ikke det..å la vær altså. Da hadde jo dette ikke vært noe problem.  Jeg har egentlig ikke så dårlig samvittighet som jeg vet at jeg burde ha..Men nå har han jo holdt på med meg i sikker to mnd samtidig som han har vært sammen med dama..

Tydeligvis så er sexen viktigere for meg enn god samvittighet. Jeg vet at det er slemt men sånn er det jo. Jeg ser jo det, ellers hadde jeg jo avsluttet dette for lengst. Men jeg VIL ikke være ego..noe som ikke betyr noe i denne sammenhengen.

Anonymkode: 7e480...6d5

Dette er bare en unnskyldning du lager for deg selv for å gi deg selv tillatelse til å fortsette uten å få for dårlig samvittighet.

Selvfølgelig greier du å kutte ham ut - hvis du vil. Poenget er at du ikke vil. Men innrømmer du det, da må du også innrømme at du hverken respekterer henne eller deg selv, og skal du fortsette å ligge med hennes samboer så må du lage deg en unnskyldning for å slippe å forholde deg til din egen egoisme.

Du greier fint å kutte ham ut om du vil. Du er ikke viljeløs. Du vil bare ikke.

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er den andre kvinnen. Vært det i snart 2 år, men vi har enda ikke hatt sex. Litt frustrerende, men mest glad for det. Han er gift og jeg var singel da det startet. Startet med sexting, litt bilder og flørting. Snakket også flere ganger om å møtes for å ha sex og ‘’bli ferdig’’ med hverandre, så fikk jeg meg kjæreste og da dabbet det av fra min side. Da kjæresten slo opp swoopa han gifte mannen seg inn igjen. Vi har møttes 3 ganger. Vi ligger alltid bare å kose og prater med hverandre og så ender jeg opp med å gi han oralsex. En av gangene har vi nesten hatt sex, men så har jeg stoppet det. 

Både jeg og mannen har prøvd å slå opp flere ganger, men det funker ikke lenge.

Anonymkode: faa5c...97b

Øøøhh, oralsex er sex

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du lurer deg selv, HI - du er minst hekta på ham.

Men dere passer gjerne sammen - han har ingen respekt for hverken deg eller samboer. Du har ikke respekt for hverken deg selv eller hans samboer.

 

Anonymkode: 4f547...6e0

Ja, jeg er jo det. Hekta på ham. Kun for sexens skyld, fordi den er helt sinnsykt bra. Jeg kommer aldri i verden til å ha så rå sex med noen andre. Ingen av de jeg har ligget med før er i nærheten å være så bra som han. Det er derfor det er så vanskelig, å gi slipp på de.

Vi passer ikke sammen, sett bort i fra når det gjelder sex. Respekt for meg selv har jeg, for henne..nei, og det liker jeg ikke, men likevel er jeg så svak at jeg ikke klarer å gi slipp. .

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er jo det. Hekta på ham. Kun for sexens skyld, fordi den er helt sinnsykt bra. Jeg kommer aldri i verden til å ha så rå sex med noen andre. Ingen av de jeg har ligget med før er i nærheten å være så bra som han. Det er derfor det er så vanskelig, å gi slipp på de.

Vi passer ikke sammen, sett bort i fra når det gjelder sex. Respekt for meg selv har jeg, for henne..nei, og det liker jeg ikke, men likevel er jeg så svak at jeg ikke klarer å gi slipp. .

Anonymkode: 7e480...6d5

Igjen - det er ikke fordi du ikke greier å gi slipp. Det er kun fordi du ikke vil gi slipp.

Samme type sex vil du kunne få med en annen mann, til og med en mann som faktisk vil ha deg og som du passer sammen med i et forhold. Men det finner du ikke så lenge du har hektet deg fast i en som han.

Jeg hadde ikke greid å tenne på en mann som så tydelig viser at han hverken har respekt for deg, samboer eller damer generelt - men du om det...

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er bare en unnskyldning du lager for deg selv for å gi deg selv tillatelse til å fortsette uten å få for dårlig samvittighet.

Selvfølgelig greier du å kutte ham ut - hvis du vil. Poenget er at du ikke vil. Men innrømmer du det, da må du også innrømme at du hverken respekterer henne eller deg selv, og skal du fortsette å ligge med hennes samboer så må du lage deg en unnskyldning for å slippe å forholde deg til din egen egoisme.

Du greier fint å kutte ham ut om du vil. Du er ikke viljeløs. Du vil bare ikke.

Anonymkode: 4f547...6e0

Nei, når jeg skriver at jeg ikke klarer så er det ikke for å rettferdiggjøre det jeg gjør for å slippe å få dårlig samvittighet. Jeg har jo litt dårlig samvittghet, det innrømmer jeg, men ikke nok til å avbryte dette. Det sliter jeg litt med, men det er sannheten.

Jeg vil egentlig ikke kutte ham ut. Jeg innrømmer det også, samtidig har jeg respekt for meg selv..Hva har dette med respekt for meg selv å gjøre egentlig? Burde jeg føle meg brukt? Vel, det gjør jeg ikke.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, når jeg skriver at jeg ikke klarer så er det ikke for å rettferdiggjøre det jeg gjør for å slippe å få dårlig samvittighet. Jeg har jo litt dårlig samvittghet, det innrømmer jeg, men ikke nok til å avbryte dette. Det sliter jeg litt med, men det er sannheten.

Jeg vil egentlig ikke kutte ham ut. Jeg innrømmer det også, samtidig har jeg respekt for meg selv..Hva har dette med respekt for meg selv å gjøre egentlig? Burde jeg føle meg brukt? Vel, det gjør jeg ikke.

Anonymkode: 7e480...6d5

Jaja, fortsett å kaste bort livet ditt. Når du en dag finner en mann du deler livet ditt med - husk da hvor enkelt mange menn har det med sine elskerinner, så hvorfor skal en mann være trofast mot deg...

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen - det er ikke fordi du ikke greier å gi slipp. Det er kun fordi du ikke vil gi slipp.

Samme type sex vil du kunne få med en annen mann, til og med en mann som faktisk vil ha deg og som du passer sammen med i et forhold. Men det finner du ikke så lenge du har hektet deg fast i en som han.

Jeg hadde ikke greid å tenne på en mann som så tydelig viser at han hverken har respekt for deg, samboer eller damer generelt - men du om det...

Anonymkode: 4f547...6e0

Ja, det innrømmer jeg glatt, jeg vil ikke gi slipp, derfor klarer jeg ikke å gjøre det..

Jeg kommer ikke til å finne en som jeg har like bra sex med, helt seiøst. Jeg har hatt sex med en god menn, En god del mer enn en håndfull og ingen kan måle seg med ham. Jeg vil ikke ha en mann, kanskje senere, men ikke nå. Derfor passer dette meg perfekt. At du ikke greier å tenne på en som han har ingenting med meg å gjøre, du er deg og jeg er meg. Mitt problem er at jeg skulle ønske at jeg hadde dårlig samittight.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaja, fortsett å kaste bort livet ditt. Når du en dag finner en mann du deler livet ditt med - husk da hvor enkelt mange menn har det med sine elskerinner, så hvorfor skal en mann være trofast mot deg...

Anonymkode: 4f547...6e0

Kaste bort livet mitt? Jeg har det veldig bra jeg. Nei si det, ang trofaste menn. Da må jo din være av samme ulla da.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øøøhh, oralsex er sex

Anonymkode: 55b8e...ca3

 Neida. Clinton laget jo en ny definisjon av sex 😄 Remember?

Anonymkode: 1fda9...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitt forhold er han sitt ansvar, ikke ditt. Om ikke deg så helt sikkert en annen🤷🏻‍♀️ Gjør det du vil! 

Anonymkode: 5eb8c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det brukere med ekstrem lav moral... 

Anonymkode: 9681c...3dc

Ganske sikker på at din moral er lav på enkelte områder også? Det er han sitt forhold og han sitt ansvar. Hun er singel og gjør som hun vil! Hun er ikke forpliktet til denne mannen.

Har du mann forresten? Du skal ikke se bort fra at han er på nakenprat mens du dummer deg ut på forum😉

Anonymkode: 5eb8c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han sitt forhold er han sitt ansvar, ikke ditt. Om ikke deg så helt sikkert en annen🤷🏻‍♀️ Gjør det du vil! 

Anonymkode: 5eb8c...f55

Tusen takk 🙂

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det innrømmer jeg glatt, jeg vil ikke gi slipp, derfor klarer jeg ikke å gjøre det..

Jeg kommer ikke til å finne en som jeg har like bra sex med, helt seiøst. Jeg har hatt sex med en god menn, En god del mer enn en håndfull og ingen kan måle seg med ham. Jeg vil ikke ha en mann, kanskje senere, men ikke nå. Derfor passer dette meg perfekt. At du ikke greier å tenne på en som han har ingenting med meg å gjøre, du er deg og jeg er meg. Mitt problem er at jeg skulle ønske at jeg hadde dårlig samittight.

Anonymkode: 7e480...6d5

Hadde du vært et godt menneske,så hadde du i det minste hatt litt dårlig samvittighet for å ødelegge andre sitt liv med viljje

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kaste bort livet mitt? Jeg har det veldig bra jeg. Nei si det, ang trofaste menn. Da må jo din være av samme ulla da.

Anonymkode: 7e480...6d5

Nå er jeg singel, men jeg har mer respekt for meg selv enn å være en manns andrevalg. Jeg har også for stor respekt og omtanke for andre til å ville en annen person så vondt at jeg er delaktig i å la denne leve på en stygg løgn.

Jeg tenker at man stort sett får det man kaster ut... Du får kanskje rå sex en periode, men du får ikke respekt, omtanke og noen som ønsker deg som person på den måten.

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det innrømmer jeg glatt, jeg vil ikke gi slipp, derfor klarer jeg ikke å gjøre det..

Jeg kommer ikke til å finne en som jeg har like bra sex med, helt seiøst. Jeg har hatt sex med en god menn, En god del mer enn en håndfull og ingen kan måle seg med ham. Jeg vil ikke ha en mann, kanskje senere, men ikke nå. Derfor passer dette meg perfekt. At du ikke greier å tenne på en som han har ingenting med meg å gjøre, du er deg og jeg er meg. Mitt problem er at jeg skulle ønske at jeg hadde dårlig samittight.

Anonymkode: 7e480...6d5

Hva er det han gjør som gjør sexen så bra? 

Anonymkode: 21133...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du vært et godt menneske,så hadde du i det minste hatt litt dårlig samvittighet for å ødelegge andre sitt liv med viljje

Anonymkode: 55b8e...ca3

Jeg anser meg selv som et relativt godt menneske. Men ikke i denne situasjonen, selv om jeg mener at det er han som burde få moralstøyten. Litt dårlig samvittighet har jeg jo, men definitivt ikke nok. Det er heller ikke slik at jeg valgte ut henne for å virkelig gjøre livet hennes surt. Men at jeg ligger med ham med vilje, det er sant.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg anser meg selv som et relativt godt menneske. Men ikke i denne situasjonen, selv om jeg mener at det er han som burde få moralstøyten. Litt dårlig samvittighet har jeg jo, men definitivt ikke nok. Det er heller ikke slik at jeg valgte ut henne for å virkelig gjøre livet hennes surt. Men at jeg ligger med ham med vilje, det er sant.

Anonymkode: 7e480...6d5

Synes du det er ok hvis noen hadde gjort det samme mot deg?

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg anser meg selv som et relativt godt menneske. Men ikke i denne situasjonen, selv om jeg mener at det er han som burde få moralstøyten. Litt dårlig samvittighet har jeg jo, men definitivt ikke nok. Det er heller ikke slik at jeg valgte ut henne for å virkelig gjøre livet hennes surt. Men at jeg ligger med ham med vilje, det er sant.

Anonymkode: 7e480...6d5

Du kan ikke gjemme deg bak at det er han sitt ansvar

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det han gjør som gjør sexen så bra? 

Anonymkode: 21133...f93

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. For det første har vi en sinnsyk tenning på hverandre. Han er veldig bestemt og sterk, han vet akkurat når det er like før jeg kommer..og da slutter han, flere ganger sånn at jeg blir helt desperat. Han er fantastisk i alle stillinger og helt helt helt rå når det gjelder oralsex.

Nesten hver gang vi møtes så kommer han med noe nytt som han ikke har gjort på /med meg før. Han løfter meg så lett så en skulle tro jeg veide seks kilo, slenger meg på kjøkkenbenken (den sprites etterpå)for å ta meg der. 

Når jeg prøver å kysse ham så holder han bare ansiktet sitt nært mitt, sånn at jeg kjenner pusten hans og huden hans og jeg får ikke til å kysse ham, igjen, helt desperat. Han klarer å gjøre sånn at vi kommer samtidig til slutt også. Jeg er ikke noe flibk til å beskrive med store ord, så dette høres kanskje ganske tamt ut. . Han gjør selvfølgelig mye mer enn dette da..I tillegg passer kroppene våre perfekt sammen.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du det er ok hvis noen hadde gjort det samme mot deg?

Anonymkode: 55b8e...ca3

Selvfølgelig ikke

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke gjemme deg bak at det er han sitt ansvar

Anonymkode: 55b8e...ca3

Jeg synes jo at det er han som burde klare å holde seg unna meg. Så jo, jeg mener at det er hans ansvar. At jeg burde synes synd på henne og ha veldig dårlig samvittighet er jeg enig i, men jeg har jo ikke det, ikke nok i hvert fall, på ingen måte.. Det er det jeg synes er litt kjipt. 

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du vært et godt menneske,så hadde du i det minste hatt litt dårlig samvittighet for å ødelegge andre sitt liv med viljje

Anonymkode: 55b8e...ca3

Ingens liv blir ødelagt her, halllooooo??!?!  

Anonymkode: 4c1d4...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes jo at det er han som burde klare å holde seg unna meg. Så jo, jeg mener at det er hans ansvar. At jeg burde synes synd på henne og ha veldig dårlig samvittighet er jeg enig i, men jeg har jo ikke det, ikke nok i hvert fall, på ingen måte.. Det er det jeg synes er litt kjipt. 

Anonymkode: 7e480...6d5

Du verken kjenner henne eller er glad i henne, hvorfor skal DU ha dårlig samvittighet? Mannen hennes burde ta ansvar for seg selv, hvis det er sånn at forholdet er eksklusivt. Det gjør han ikke nå.

Anonymkode: 4c1d4...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...