Gå til innhold

Er det noen her som er elskerinnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et forhold (kun seksuelt) til en mann som hadde gjort det slutt med dama (helt sant, hun hadde flyttet ut). De ble sammen igjen men vi har fortsatt å treffes. Kun for sex. Vi har nærmest blitt avhengige av hverandre og treffes mins to ganger i uka. Vi har sex og når vi er ferdige så går han med en gang. Akkurat som det var før han ble sammen med dama igjen.

Jeg føler meg selvfølgelig råtten, men samtidig så hadde vi hatt dette forholdet i 4 mnd før de ble sammen igjen. Han har ingen sterke følelser for meg, sikkert bittelitt, men ikke noe kjærlighet.. Det samme gjelder for meg. Jeg har gjort "det slutt" sikkert ti ganger, men han klarer alltid å sno seg tilbake for han vet hvor svak jeg er for ham (igjen kun sex).

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å si nei, og jeg skjønner heller ikke at dette er så lett for ham etter at han har gått tilbake til dama. Ahhh, ingen spørsmål her ser jeg, men det er så himla frustrerende! Noen andre som er i nesten samme situasjon?

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen i 2019 utenfor kiosklitteratur som kaller seg elskerinne? Evt kaller andre det?

Anonymkode: 94a18...cea

Jeg sleit litt med det ordet jeg også..men hva sier man da? Den andre kvinnen? Minst like mye kiosklitteratur det..

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er da hun også som er «den andre». Han har to kjærester, du har en halv.

Anonymkode: 4c1d4...24d

Nei, jeg har ikke en halv kjæreste, jeg har ikke kjæreste what so ever.. Vet ikke om jeg liker han engang. Tror ikke vi har hatt en eneste samtale, sett bort i fra kvelden han sjekket meg opp.

Jeg kjenner ham ikke, selv om vi har fått vårt rare forhold..Vi skjønner hverandre på en måte og vi har vår måte å kommunisere på..Vanskelig å beskrive, men etter 6 mnd og to møter i uka så kan man bli litt kjent med personen uten å snakke så mye..Utstråling og sånn.

Uansett, han er ikke kjæresten min og kommer ikke til å bli det heller. Hun tror jo at hun har en hel kjæreste, de kjenner hverandre slik man skal når man er kjærester, spiser middag sammen, sover sammen, ser på tv sammen osv. Han får den snille kjæresten hjemme, som han sikkert er kjempeglad i egentlig også får han den sexen han trenger fra meg. Håpløst. Hadde jeg vært forelsket i ham så hadde jeg helt sikker virkelig stått på krava og klart å si nei (og å mene det). Når han ikke betyr noe særlig for meg så er det liksom ikke noe vanskelig, for jeg risikerer ikke å bli såret. Jeg kan bare nyte sexen uten en eneste bekymring i hodet. Helt til de ble sammen igjen..jeg vil jo ikke være slem med henne. men det er jeg jo likevel..Det er bare det at forholdet vårt har fortsatt akkurat sånn som det alltid har vært. Dum bortforklaring...jeg vet

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vet hvordan du har det! Har så mange ganger prøvd å kutte ut den gifte mannen men han også klarer alltid å sno seg tilbake igjen. Problemet her er at jeg har fått føleser for han,å tror ikke han har føleser for meg.

Anonymkode: 13188...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer å slutte å ligge med mannen som er i et forhold hvis du vil slutte med det. Det handler om vilje. Hva vekter høyest? Sex men en fyr det i bunn er vanskelig å ha respekt for og samvittigheten over å bidra til at hans helt sikkert fine dame føres bak lyset på en nedrig og vanskelig måte som potensielt kan skade henne emosjonelt. Eller la være. Hva har du det best med på kort og lang sikt? Vekter egoismen for sex for egen del, eller behovet for å ha god og ren samvittighet med en sexløs fase før du finner noen andre å ligge med. 

 

Det er ganske enkelt et valg du fint er i stand til å ta og gjennomføre. Du får velge, og stå i valget ditt. Ingen kan velge dor deg hvem du ønsker å være og hvordan du fører livet ditt. Du har ansvar for seg selv og det du velger sv å behandle omgivelsene med eller uten respekt etter ditt skjønn. Hans ansvar skal han stå for, du sørger for egen business. 

Anonymkode: 7be8a...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg. Har hatt sex med samme gifte mann i snart femten år. Da vi møttes først hadde han ett barn og ett på vei og kunne derfor ikke gå fra kona (klassisk, jeg vet). Etter noen år som den andre skjønte jeg at det aldri kom til å bli oss, så jeg giftet meg og fikk barn med en annen. Treffer fortsatt han første evnlig. Elsker han, så jeg tar de smulene jeg får. Men jeg elsker mannen min også, så føler jeg får både pose og sekk.

Anonymkode: f8b6c...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pul mannen hvis du vil. 
 

Men å «gjøre det slutt» ti ganger uten å gjennomføre må være tidenes mest respektløse beslutning overfor seg selv. 

Anonymkode: 1fda9...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den andre kvinnen. Vært det i halvannet år. Den første tiden var det vanskelig fordi jeg en gang i gamle dager var sinnsykt forelsket i han og de følelsene blussa opp når han kom inn i livet mitt igjen. Han er glad i meg og, men ikke på den måten. Og vi er enige om at vi ikke vil ha hverandre. Men den sexen..... sukk 

Anonymkode: 2de26...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det brukere med ekstrem lav moral... 

Anonymkode: 9681c...3dc

Nei, det er da den gifte fyren som har lav moral.

Anonymkode: 4c1d4...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er da den gifte fyren som har lav moral.

Anonymkode: 4c1d4...24d

OG kvinnene. Han verst, hans svik hans ansvar. Elskerinnen er imidlertid en som har tatt et valg. Og må stå for å ha med seg hvor potensielt ødeleggende hennes atferd er for et annet menneske.

Anonymkode: 7be8a...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du lurer deg selv, HI - du er minst hekta på ham.

Men dere passer gjerne sammen - han har ingen respekt for hverken deg eller samboer. Du har ikke respekt for hverken deg selv eller hans samboer.

 

Anonymkode: 4f547...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OG kvinnene. Han verst, hans svik hans ansvar. Elskerinnen er imidlertid en som har tatt et valg. Og må stå for å ha med seg hvor potensielt ødeleggende hennes atferd er for et annet menneske.

Anonymkode: 7be8a...3fc

Hadde hun avgitt et løfte til noen, så ja. Men det har hun ikke.

Anonymkode: 4c1d4...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde hun avgitt et løfte til noen, så ja. Men det har hun ikke.

Anonymkode: 4c1d4...24d

Det gjør ikke valget hennes noe mindre råttent

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør ikke valget hennes noe mindre råttent

Anonymkode: 55b8e...ca3

Joda. Det gjør det. 

Anonymkode: 1fda9...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Det gjør det. 

Anonymkode: 1fda9...f78

Vel, jeg synes ikke det

Anonymkode: 55b8e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den andre kvinnen. Vært det i snart 2 år, men vi har enda ikke hatt sex. Litt frustrerende, men mest glad for det. Han er gift og jeg var singel da det startet. Startet med sexting, litt bilder og flørting. Snakket også flere ganger om å møtes for å ha sex og ‘’bli ferdig’’ med hverandre, så fikk jeg meg kjæreste og da dabbet det av fra min side. Da kjæresten slo opp swoopa han gifte mannen seg inn igjen. Vi har møttes 3 ganger. Vi ligger alltid bare å kose og prater med hverandre og så ender jeg opp med å gi han oralsex. En av gangene har vi nesten hatt sex, men så har jeg stoppet det. 

Både jeg og mannen har prøvd å slå opp flere ganger, men det funker ikke lenge.

Anonymkode: faa5c...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er den andre kvinnen. Vært det i snart 2 år, men vi har enda ikke hatt sex. Litt frustrerende, men mest glad for det. Han er gift og jeg var singel da det startet. Startet med sexting, litt bilder og flørting. Snakket også flere ganger om å møtes for å ha sex og ‘’bli ferdig’’ med hverandre, så fikk jeg meg kjæreste og da dabbet det av fra min side. Da kjæresten slo opp swoopa han gifte mannen seg inn igjen. Vi har møttes 3 ganger. Vi ligger alltid bare å kose og prater med hverandre og så ender jeg opp med å gi han oralsex. En av gangene har vi nesten hatt sex, men så har jeg stoppet det. 

Både jeg og mannen har prøvd å slå opp flere ganger, men det funker ikke lenge.

Anonymkode: faa5c...97b

Oralsex er ikke sex? 

Anonymkode: 137f9...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har 2 menn som begge er gift. Veksler på dem🤩

Anonymkode: ff98a...9b7

Hvordan spre diverse sykdommer

Anonymkode: 137f9...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oralsex er ikke sex? 

Anonymkode: 137f9...890

Vi har ikke PULT da. Pirkepirke

Anonymkode: faa5c...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du klarer å slutte å ligge med mannen som er i et forhold hvis du vil slutte med det. Det handler om vilje. Hva vekter høyest? Sex men en fyr det i bunn er vanskelig å ha respekt for og samvittigheten over å bidra til at hans helt sikkert fine dame føres bak lyset på en nedrig og vanskelig måte som potensielt kan skade henne emosjonelt. Eller la være. Hva har du det best med på kort og lang sikt? Vekter egoismen for sex for egen del, eller behovet for å ha god og ren samvittighet med en sexløs fase før du finner noen andre å ligge med. 

 

Det er ganske enkelt et valg du fint er i stand til å ta og gjennomføre. Du får velge, og stå i valget ditt. Ingen kan velge dor deg hvem du ønsker å være og hvordan du fører livet ditt. Du har ansvar for seg selv og det du velger sv å behandle omgivelsene med eller uten respekt etter ditt skjønn. Hans ansvar skal han stå for, du sørger for egen business. 

Anonymkode: 7be8a...3fc

Nei, jeg klarer ikke det..å la vær altså. Da hadde jo dette ikke vært noe problem.  Jeg har egentlig ikke så dårlig samvittighet som jeg vet at jeg burde ha..Men nå har han jo holdt på med meg i sikker to mnd samtidig som han har vært sammen med dama..

Tydeligvis så er sexen viktigere for meg enn god samvittighet. Jeg vet at det er slemt men sånn er det jo. Jeg ser jo det, ellers hadde jeg jo avsluttet dette for lengst. Men jeg VIL ikke være ego..noe som ikke betyr noe i denne sammenhengen.

Anonymkode: 7e480...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...