Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #51 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er en tråd om menns utfordringer og hvor tabu det er å diskutere temaet offentlig. - Om hvorfor menn ikke tør å stå frem! Det er en stor samfunnsutfordring som omfatter mange alvorlige temaer og vanskelige problemer. Flere er nevnt med eksempler i tråden. På dette forumet er det spesielt viktig å ta inn over seg at barn ofte lider av at fedre diskrimineres i barnefordelingssaker. Men når jeg så kommentaren: "Jeg har alltid vært feminist. Så til de grader at jeg nektet å synge Julekveldsvisa på barneskolen" ...da er vi så langt fra å diskutere temaet i tråden at jeg valgte å runde av med en dårlig spøk til svar. Synes ikke du det er tullete å snakke om at Julekveldsvisa er feministisk ukorrekt og kvinnediskriminerende, når vi diskuterer menns utfordringer? Anonymkode: 08f6c...520 Du har rimelig begrensede kongnitive evner hvis du tror det var poenget mitt. Jeg ville understreke hvor sterkt feminismen står hos meg, og hvor naturlig det da selvfølgelig er å kjempe for jenters og gutters rettigheter. I stedet for å svare på hvorfor så få fedre/menn deltar i kampen, velger du å komme med en undermåls liste over andre sanger som kan tolkes kjønnsdiskriminerende. Grattis. Dagens forgylte krenkekrakk går til deg. Anonymkode: 24452...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå