Gå til innhold

Ville du dratt til Dubai med barna hvis du fikk turen gratis


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hva målet med turen skulle være, men i utgangspunktet tror jeg ikke det. Jeg har døttre i tennårene. I tillegg til bruddene på menneskerettigheter og annen elendighet der føler jeg ikke at det vil være trygt for dem å rise dit.

Anonymkode: 2f861...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Jeg kan godt reise til land jeg har politiske beefs med, men ikke rene møkkaland med møkkakulturer. 

Anonymkode: a9601...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Har faktisk fått tilbudet og sagt nei. Å støtte det helvete er utenkelig. Og jeg nekter å vise barn at det er greit å leve i luksus mens noen jobber som slaver for en.

 

Anonymkode: 65962...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Det er ikke et samfunn jeg ønsker å støtte på noen måte, og det er ikke en verden jeg ønsker å eksponere mine barn for. 

Anonymkode: 4e8dd...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei. Ville nok ikke dratt dit om jeg fikk betalt for det en gang.

Alt jeg ikke liker. Ekstrem kapitalisme og forbruk. Store forskjeller mellom rike og de fattige gjestearbeiderne uten rettigheter. Forøvrig har kvinner i De arabiske emirater få rettigheter, og er avhengig av å ha en snill far eller mann 

Anonymkode: 339f5...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klart, med en gang :) vært der og digger landet!

 

Anonymkode: 4e661...336

Mener du at du digger store påkostede bygninger, flotte smykker, luksus, glitter og glamor, samt folk som smisker med vestlige turister? 

Anonymkode: 339f5...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja! Tenk om det var meningen at jeg skulle finne drømmemannen min der? ❤️

Anonymkode: 66b83...8a5

Det var noe å trakte etter....

Anonymkode: 12ad4...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Tenk om det var meningen at jeg skulle finne drømmemannen min der? ❤️

Anonymkode: 66b83...8a5

Sheik Ben Reddik Fy Fasan :)

Anonymkode: 339f5...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg så knagert i det økonomisk at ferie til varmere land har jeg ikke hatt råd å ta med barne på mange år. Så hadde jeg fått det ville nok jeg mer enn gjerne takket ja. Umenneskelige forhold og rovdrift finner man i hele verden. Det samme gjelder det dårlige menneske og kvinnesynet som verserer der nede. 

Anonymkode: cf580...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og det selv om man så bort i fra alle de "politisk riktige" grunnene til å ikke reise dit. Det er ingenting med Dubai som gjør at jeg har lyst til å reise dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, Anonym bruker said:

Nå sitter jeg så knagert i det økonomisk at ferie til varmere land har jeg ikke hatt råd å ta med barne på mange år. Så hadde jeg fått det ville nok jeg mer enn gjerne takket ja. Umenneskelige forhold og rovdrift finner man i hele verden. Det samme gjelder det dårlige menneske og kvinnesynet som verserer der nede. 

Anonymkode: cf580...a76

Selv om man har dårlig råd kan man ta seg råd til å ha prinsipper.

 

Anonymkode: 65962...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...