Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #51 Skrevet 13. november 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne tråden bekrefter i alle fall en gang for alle at «tesla-hatere» er idioter. Til gangs! Teslakjørere er som alle andre sjåfører: forskjellig! Noen er forbaska idiotkjørere, andre kjører normalt. Det har ikke med bilmerket å gjøre 🙄 Og nei, tesla er ikke statussymbol. Det er en bil de fleste i middelklassen har råd til. En Jaguar, Porsche, Lamborghini, det er mer i sjiktet statussymboler. Anonymkode: 8507e...bd2 Kremt host kremt jaguar er billigere en tesla😉 vet det eier begge delene Anonymkode: adc37...61d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #52 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kremt host kremt jaguar er billigere en tesla😉 vet det eier begge delene Anonymkode: adc37...61d Din jaguar. Det finnes ikke bare én jaguar. Samme med Mercedes. Du kan kjøpe en for fire mill eller 400 000,- Anonymkode: 76e82...db2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #53 Skrevet 13. november 2019 Mannen min fikk tesla på jobb. Jeg har kjørt den mange ganger og det er en helt ubrukelig bil! En skjerm for alt! Ingen nøkkel. Lav å komme seg ut av (model 3), uler og styrer bare katta går forbi, vindusvisker på venstre side (hva i alle???). Smale seter for meg. Men kjørekomforten er grei, da Anonymkode: a4665...ac7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #54 Skrevet 13. november 2019 Ehh Tesla er en helt vanlig bil. Ikke er den dyr heller. Men enklere bil skal du lete lenge etter. Vi har s en. Volvo i tillegg. Den var dyrere. Men foretrekker helt klart teslaen. Den andre er mest til pynt Anonymkode: 41af5...229
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #55 Skrevet 13. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kremt host kremt jaguar er billigere en tesla😉 vet det eier begge delene Anonymkode: adc37...61d 🤣 å kjære 🤭 Anonymkode: bdf38...3a9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #56 Skrevet 13. november 2019 Å kjøre rundt i leaf eller golf er jo bare kleint Anonymkode: 41af5...229
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #57 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å kjøre rundt i leaf eller golf er jo bare kleint Anonymkode: 41af5...229 Så søt du er. Singel? Anonymkode: bdf38...3a9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #58 Skrevet 13. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å kjøre rundt i leaf eller golf er jo bare kleint Anonymkode: 41af5...229 Hvorfor er det kleint, og hvorfor bry seg så mye om hva slags bil folk kjører? Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #59 Skrevet 13. november 2019 Greit med leaf eller golf om man bor i blokk da. Da skjønner jeg man ikke har råd til annet Anonymkode: 41af5...229
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #60 Skrevet 13. november 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ehh Tesla er en helt vanlig bil. Ikke er den dyr heller. Men enklere bil skal du lete lenge etter. Vi har s en. Volvo i tillegg. Den var dyrere. Men foretrekker helt klart teslaen. Den andre er mest til pynt Anonymkode: 41af5...229 Å, hva er dyr bil for deg da? Syns det er galskap å kjøpe bil til 800 000,- + jeg da, syns det er dyrt, snakker om model x. Den første var fin, S eller hva det er, men model x er bare stygg, men for vår familie og vårt bruk måtte det dessverre blitt den da det ikke er noen andre familiebiler i den størrelsen og med rekkevidde. Men alt for dyr og stygg.Men holder meg til disel enn så lenge, vi har en kia soul som.bil nr.2, jeg syns den er stygg som juling da, mannen som bruker den..hehe.. Anonymkode: 0f0b3...b80
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #61 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Greit med leaf eller golf om man bor i blokk da. Da skjønner jeg man ikke har råd til annet Anonymkode: 41af5...229 Å, så bor man i blokk så har man ikke råd til andre biler? Merkelig tankegang. Tenker heller at vi som bor i enebolig burde ikke ha råd til disse svindyre el-bilene, det kun for status. Anonymkode: 0f0b3...b80
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #62 Skrevet 13. november 2019 Det beste med Tesla er at den skapte en egen gruppe mennesker, teslahatere. Og blant teslahatere er det mye underholdning. Tesla er en fantastisk bil. Kjempegod å kjøre, men ikke minst en sikreste bilen en kan sette familien sin inni. Jeg synes den er pen, men som med alt annet er smaken som baken, og det er bra. At dere hatere ikke slipper meg fram i trafikken er greit, jeg kommer allikevel til å fortsette å slippe dere fram. At dere er noen skikkelig raringer er forståelig, det hadde jeg også blitt hadde jeg måtte betale mange hundre kroner hver gang jeg fyller opp tanken. Anonymkode: b4cdf...54c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #63 Skrevet 13. november 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det beste med Tesla er at den skapte en egen gruppe mennesker, teslahatere. Og blant teslahatere er det mye underholdning. Tesla er en fantastisk bil. Kjempegod å kjøre, men ikke minst en sikreste bilen en kan sette familien sin inni. Jeg synes den er pen, men som med alt annet er smaken som baken, og det er bra. At dere hatere ikke slipper meg fram i trafikken er greit, jeg kommer allikevel til å fortsette å slippe dere fram. At dere er noen skikkelig raringer er forståelig, det hadde jeg også blitt hadde jeg måtte betale mange hundre kroner hver gang jeg fyller opp tanken. Anonymkode: b4cdf...54c Jeg er ikke teslahater, men syns ikke den er noe fin, og det har blitt litt sånn "se på meg og teslaen min, vi er konger på veien og kan kjøre så fort vi vil", det samme med BMW, Audi og mercedes, disse 4 bilene topper statistikken på agressiv kjøring. Hvis jeg skal kjøpe en model x så må jeg ha mye lån og det blir noen år før det "lønner" seg for meg å ha en så dyr bil, og det er den vi "måtte" hatt pga 3 barn og mye reising. Så syns det er så feil å si at det er så dyrt med diselbil. En jeg kjenner har model x og betaler 12500,- i mnd på denne, syns det er i det drøyeste laget for en bil. Så mye koster ikke min 1 år gamle ford s-max meg i mnd med lån, drivstoff osv... Anonymkode: 0f0b3...b80
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #64 Skrevet 13. november 2019 Tesla skal jeg ikke kjøpe så lenge de ser ut som de gjør. Styggere biler skal man jaggu lete lenge etter. Dessuten må jeg ha en bil som også fungerer i kulda. Når vi er på hytta om vinteren, ser vi bergingsbiler med Tesla på lasteplanet annenhver dag. Himla greit med en halvgammel dieselpurke som alltid starter og går. Anonymkode: 09622...584
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #65 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tesla skal jeg ikke kjøpe så lenge de ser ut som de gjør. Styggere biler skal man jaggu lete lenge etter. Dessuten må jeg ha en bil som også fungerer i kulda. Når vi er på hytta om vinteren, ser vi bergingsbiler med Tesla på lasteplanet annenhver dag. Himla greit med en halvgammel dieselpurke som alltid starter og går. Anonymkode: 09622...584 Så rart. Vi er ofte på fjellet, og har aldri hatt problemer. Bilen er genial vinterstid hvis man må vente på noen, da den holder seg varm uten ulovlig tomgangskjøring. Vinteren er faktisk den tiden jeg setter størst pris på teslaen vår. Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #66 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så rart. Vi er ofte på fjellet, og har aldri hatt problemer. Bilen er genial vinterstid hvis man må vente på noen, da den holder seg varm uten ulovlig tomgangskjøring. Vinteren er faktisk den tiden jeg setter størst pris på teslaen vår. Anonymkode: ce633...285 I tillegg til varme sommerdager, når vi kan bruke appen til å skru på ac i bilen så den holder god, kjølig temperatur når vi setter oss inn. Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #67 Skrevet 13. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så rart. Vi er ofte på fjellet, og har aldri hatt problemer. Bilen er genial vinterstid hvis man må vente på noen, da den holder seg varm uten ulovlig tomgangskjøring. Vinteren er faktisk den tiden jeg setter størst pris på teslaen vår. Anonymkode: ce633...285 Forresten - jeg skal heller ikke ha el-bil så lenge det tar så mye tid å lade. Med diesel-purka mi tar det maks ti minutter fra jeg stopper for å fylle diesel og kaffe, samt å tisse, før jeg er ute på veien igjen. Kjedelig å måtte legge inn masse ekstra tid for lading når man skal kjøre langt, noe jeg gjør forholdsvis ofte. Anonymkode: 09622...584
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #68 Skrevet 13. november 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forresten - jeg skal heller ikke ha el-bil så lenge det tar så mye tid å lade. Med diesel-purka mi tar det maks ti minutter fra jeg stopper for å fylle diesel og kaffe, samt å tisse, før jeg er ute på veien igjen. Kjedelig å måtte legge inn masse ekstra tid for lading når man skal kjøre langt, noe jeg gjør forholdsvis ofte. Anonymkode: 09622...584 Veldig greit å kunne velge ut fra egne behov og verdier Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #69 Skrevet 13. november 2019 Noe sier meg at de som er så anti-tesla at det knyter seg bare ved navnet er de samme man ser tømmer eder og galle over Greta Thunberg i div kommentarfelt. Litt sånne som er utdannet ved livets harde skole og som poster visdomsord på Facebook. Anonymkode: bdf38...3a9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #70 Skrevet 13. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Din jaguar. Det finnes ikke bare én jaguar. Samme med Mercedes. Du kan kjøpe en for fire mill eller 400 000,- Anonymkode: 76e82...db2 Nå tenkte jeg på jaguar som er i samme sjikt som teslaen. By the way vår jaguar er en av tre i verden. Så det er ett sjeldent samle objekt. Allikevel og fortsatt billigere enn en ny tesla Anonymkode: adc37...61d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #71 Skrevet 13. november 2019 Hahaha, NEI Tesla er ikke en fet bil. Anonymkode: 0a61e...322
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #72 Skrevet 13. november 2019 Vi har Tesla X, den stygge med vingene 😂, de dørene er utrolig praktiske når de pøser å vi setter barna inn i bilstolene 🙂. Ellers er den god å sitte i å den har stort bagasjerom 🙂. Men hadde jeg hatt billappen selv hadde jeg nok aldri gått med på å kjøpe tesla, synes det er utrolig kjedelig å måtte lade istedenfor å bare fylle bensin/diesel, hvertfall når vi er på langtur. Anonymkode: 6278b...93d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #73 Skrevet 13. november 2019 Jeg forbinder det med mannfolk som har et markeringsbehov. Sikkert fordi majoriteten av teslaeiere jeg kjenner er litt den typen. Skryt skryt skryt. Anonymkode: c80d8...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå