Gå til innhold

Er Tesla en "fet bil"?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så du ikke kommentaren min rett over her

Anonymkode: 08b72...656

Nei, ikke før jeg svarte deg tydligvis 🙈

Anonymkode: bdf38...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud. Harald Eia er en komiker. Han overdrev og tulla. Ta ting med litt humør da folkens :)

 

Og Tesla ER en ettertraktet og dyr bil. Og kjempegod å sitte i og kjøre (har prøvd, anbefaler å prøve før man dømmer!)

Anonymkode: 03003...9a0

Skrevet

Jeg ser litt ned på folk som kjører tesla. Jeg er heller aldri høflig mot teslaer i trafikken. Pleier jo å slippe frem folk om det er kø osv. Men er det en tesla så kan de få stå. Skammer meg litt, men gjør det uansett. 

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser litt ned på folk som kjører tesla. Jeg er heller aldri høflig mot teslaer i trafikken. Pleier jo å slippe frem folk om det er kø osv. Men er det en tesla så kan de få stå. Skammer meg litt, men gjør det uansett. 

Anonymkode: 76e82...db2

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 08b72...656

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 08b72...656

Fordi tesla folk OFTE er noen idioter i trafikken så da får alle idioti igjen. En for alle.... Og så tror de som kjører det at det er status, for meg er bilen litt stakkarslig. 

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi tesla folk OFTE er noen idioter i trafikken så da får alle idioti igjen. En for alle.... Og så tror de som kjører det at det er status, for meg er bilen litt stakkarslig. 

Anonymkode: 76e82...db2

Jeg synes sånne som deg er stusselig, som dømmer alle som kjører et bilmerke, bare pga bilmerket.

Anonymkode: 08b72...656

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi tesla folk OFTE er noen idioter i trafikken så da får alle idioti igjen. En for alle.... Og så tror de som kjører det at det er status, for meg er bilen litt stakkarslig. 

Anonymkode: 76e82...db2

Her er det jo du som er stakkarslig. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi tesla folk OFTE er noen idioter i trafikken så da får alle idioti igjen. En for alle.... Og så tror de som kjører det at det er status, for meg er bilen litt stakkarslig. 

Anonymkode: 76e82...db2

Jeg tror oppriktig så godt som ingen som kjører Tesla ser på det som en statusbil. Problemet er nok heller teslahatere som tror teslaeiere tror bilen er et statussymbol. Som fjortisen min sier; chill litt ‘a. Og unngå å skape farlige og utrivelige situasjoner. Som teslasjåfør selv tenker jeg på Michelle Obama: «When they go low, we go high”, og kjører veldig hensynsfullt og hjelpsomt, nettopp fordi jeg har erfart at mange gjør irrasjonelle ting i trafikken når de hisser seg opp over andres bil🙄 Jeg vil ikke være medårsak til farlige situasjoner som er initiert av andre på grunnlag av deres fordommer. 

Anonymkode: ce633...285

Skrevet
5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Her er det jo du som er stakkarslig. 

Lever fint med at du synes det. Du er så ofte på tastaturet for å påpeke hvor teite og stakkarslige folk er at du har blitt gutten som ropte ulv, ulv. Ditt eneste mål er jo å arrestere folk her inne. 

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet

Jeg har en god venninne som var en av de første som fikk tesla da den korntilgang norge. Hun tjener godt og er opptatt av at folk skal vite det. Derfor synes jeg det var klysete å kjøpe den bilen, men typisk henne. 

Når det er sagt, syns jeg bilen er veldig fin, gøy å kjøre, praktisk pga lang rekkevidde og 7-seter. Men enig i at veldig mange tesla-sjåfører kjører som om de eier veien. 

Anonymkode: 086f1...f9b

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes sånne som deg er stusselig, som dømmer alle som kjører et bilmerke, bare pga bilmerket.

Anonymkode: 08b72...656

Det er oppførsel i trafikken til disse sjåførene som gjør at man har dårlig inntrykk. I begynnelsen mente jeg ingenting om den, nå ser jeg stadig idiotkjøring i denne bilen. 

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lever fint med at du synes det. Du er så ofte på tastaturet for å påpeke hvor teite og stakkarslige folk er at du har blitt gutten som ropte ulv, ulv. Ditt eneste mål er jo å arrestere folk her inne. 

Anonymkode: 76e82...db2

Well aren’t we just 2 scoops of grumpy in a bowl full of bitchy this morning. 

Anonymkode: ce633...285

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Well aren’t we just 2 scoops of grumpy in a bowl full of bitchy this morning. 

Anonymkode: ce633...285

Ooooooh. Kan engelsk du. 👏👏👏 

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er oppførsel i trafikken til disse sjåførene som gjør at man har dårlig inntrykk. I begynnelsen mente jeg ingenting om den, nå ser jeg stadig idiotkjøring i denne bilen. 

Anonymkode: 76e82...db2

Så da svarer du tilbake med idiotkjøring, kanskje mot en sjåfør som kjører skikkelig i trafikken. Hva slags bil har du?

Anonymkode: 08b72...656

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ooooooh. Kan engelsk du. 👏👏👏 

Anonymkode: 76e82...db2

Du får prøve å puste med magen. Tesla er bare en bil. Et kjøretøy. Et fremkomstmiddel. Det er ingen vits i å bygge opp så mye aggresjon mot en dings du ikke har lyst på en gang. Prøv å ikke se rødt når du møter oss i trafikken. Prøv å ikke skap farlige situasjoner. Jeg lover å fortsette å slippe deg og andre frem, slik jeg alltid gjør. 

Anonymkode: ce633...285

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så da svarer du tilbake med idiotkjøring, kanskje mot en sjåfør som kjører skikkelig i trafikken. Hva slags bil har du?

Anonymkode: 08b72...656

Nei. Det får ikke noe ekstra hjelp. Jeg kjører ikke som en idiot, jeg gir bare ikke ekstraservice som jeg gir til andre. 

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei. Det får ikke noe ekstra hjelp. Jeg kjører ikke som en idiot, jeg gir bare ikke ekstraservice som jeg gir til andre. 

Anonymkode: 76e82...db2

Når du ikke slipper frem folk bare fordi de kjører et spesielt biilmerke, så kjører du som en idiot. Hva slags bilmerke kjører du? Jeg vil vite hva slags bilmerke jeg skal oppføre meg som en idiot mot, for jeg regner med at alle som kjører samme merke som du, har dine holdninger

Anonymkode: 08b72...656

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når du ikke slipper frem folk bare fordi de kjører et spesielt biilmerke, så kjører du som en idiot. Hva slags bilmerke kjører du? Jeg vil vite hva slags bilmerke jeg skal oppføre meg som en idiot mot, for jeg regner med at alle som kjører samme merke som du, har dine holdninger

Anonymkode: 08b72...656

Haha. Tror du jeg gidder informere DEG om det. 

Jekk deg ned nå, ikke påbudt å være ekstra høflig mot Teslaer. 😘

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Haha. Tror du jeg gidder informere DEG om det. 

Jekk deg ned nå, ikke påbudt å være ekstra høflig mot Teslaer. 😘

Anonymkode: 76e82...db2

Det er ikke påbudt å være idiot heller

Anonymkode: 08b72...656

Skrevet

Jeg kjenner jeg har litt fordommer mot teslaer. Jeg kjenner et par stk som har slike biler og de er veldig opptatt av status og penger. I tillegg legger jeg merke til at endel teslasjåførere i trafikken, de virker å "eie" veien, og ikke kan de bruke blinklys.

 

Anonymkode: 2a49e...397

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Tror du jeg gidder informere DEG om det. 

Jekk deg ned nå, ikke påbudt å være ekstra høflig mot Teslaer. 😘

Anonymkode: 76e82...db2

Gjør du det samme mot de som kjører BMW og Audi?

Anonymkode: 08b72...656

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør du det samme mot de som kjører BMW og Audi?

Anonymkode: 08b72...656

Kunne vurdert det fordi det er mange rasshøl der også. Ikke like lette å spotte i trafikken da. 😊

Anonymkode: 76e82...db2

Skrevet

Denne tråden bekrefter i alle fall en gang for alle at «tesla-hatere» er idioter. Til gangs! 
 

Teslakjørere er som alle andre sjåfører: forskjellig! Noen er forbaska idiotkjørere, andre kjører normalt. Det har ikke med bilmerket å gjøre 🙄 

Og nei, tesla er ikke statussymbol. Det er en bil de fleste i middelklassen har råd til. En Jaguar, Porsche, Lamborghini, det er mer i sjiktet statussymboler. 

Anonymkode: 8507e...bd2

Skrevet

Jeg synes Tesla er harry. Litt som BMW, men dratt mye lenger på en måte.

Skrevet

Kan ikke forstå hvorfor Tesla skulle være hverken et statussymbol eller harry. Det er jo bare en bil. Vurderte den selv fordi den har 7 seter og hengerfeste, men endte opp med en hybrid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...