Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 De er stygge som dagen er lang. De har fantombremsing, noe som er farlig. På hvilken måte er de fete? Det er jo de styggeste bilene på markedet. Og det har blitt en white trash-bil, folk tar opp lån de ikke har råd til for å kjøpe bilen. Anonymkode: 5ea69...f91
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Skjønner ikke det jeg heller, føler det er blitt et litt sånn småkvalmt statussymbol, som ja... folk tar opp store lån for å kjøpe. Kjøpte e-golf vi 😊 Anonymkode: 89509...ca8
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke det jeg heller, føler det er blitt et litt sånn småkvalmt statussymbol, som ja... folk tar opp store lån for å kjøpe. Kjøpte e-golf vi 😊 Anonymkode: 89509...ca8 Nettopp. Anonymkode: 5ea69...f91
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 Det er ikke en bil jeg hadde valgt, ikke har jeg råd til den heller, men det er jo ikke noe galt med bilen eller utseendet på den. Men Model x, den med vinger, synes jeg er litt klein Anonymkode: 08b72...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke en bil jeg hadde valgt, ikke har jeg råd til den heller, men det er jo ikke noe galt med bilen eller utseendet på den. Men Model x, den med vinger, synes jeg er litt klein Anonymkode: 08b72...656 Det er veldig mye galt med utseendet til en Tesla. Minner meg om en 90-talls Ford for å si det sånn. Alle Teslabilene er blodharry😂 Hjelper ikke at de som kjører bilene bekrefter stereotypien. Anonymkode: 5ea69...f91
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er veldig mye galt med utseendet til en Tesla. Minner meg om en 90-talls Ford for å si det sånn. Alle Teslabilene er blodharry😂 Hjelper ikke at de som kjører bilene bekrefter stereotypien. Anonymkode: 5ea69...f91 Men jeg synes ikke det er noe galt med utseendet. Hvilken stereotype mener du de som kjører tesla bekrefter? Anonymkode: 08b72...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Ser ikke hva som skal være stas med å ha en Tesla annet enn at de har lang rekkevidde. Er ikke så begeistret for utseendet. Foretrekker elbiler som ser ut som vanlige biler. Anonymkode: 9359e...ed6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 Om den ikke er hot, hadde jeg med glede kjøpt en hvis forbruk og økonomi ikke var en faktor. Jeg synes Volvo XC 90 ser fetere ut, men den er bare hybrid. E-golf hadde ikke vært stor nok til vår familie. Det ligger mange faktorer bak valg av bil. Vi har av miljøhensyn bestemt oss for å fortsette å kjøre vår 11 år gamle Ford S Max. Selv om den har diesel, er miljøgevinsten større å bruke den, kontra avtrykket produksjonen av nye elbiler gir. Anonymkode: 9fe9e...536
CherryC Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 Jeg synes de første Teslaene som kom er veldig flotte biler. Dessuten er de helt fantasisk å kjøre. Kjenner flere med Tesla og de er alle normale og oppegående folk.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 Jeg syns det er helt greie biler, og de jeg kjenner som har (vi har ikke det selv) er helt ordinære familiefolk som ikke passer inn i noen negativt stereotypisk form. Anonymkode: bdf38...3a9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men jeg synes ikke det er noe galt med utseendet. Hvilken stereotype mener du de som kjører tesla bekrefter? Anonymkode: 08b72...656 Fattige som prøver å oppnå en slags status i samfunnet, men som ødelegger økonomien. Må selvsagt selge bilen senere, men var gøy så lenge det varte. Har gjerne et overforbruk ellers også. Anonymkode: 5ea69...f91
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 9 minutter siden, CherryC skrev: Jeg synes de første Teslaene som kom er veldig flotte biler. Dessuten er de helt fantasisk å kjøre. Kjenner flere med Tesla og de er alle normale og oppegående folk. Jeg kjenner flere med tesla og de er definitivt ikke det. Anonymkode: 5ea69...f91
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #13 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fattige som prøver å oppnå en slags status i samfunnet, men som ødelegger økonomien. Må selvsagt selge bilen senere, men var gøy så lenge det varte. Har gjerne et overforbruk ellers også. Anonymkode: 5ea69...f91 Jeg kjenner ingen Tesla eiere som passer inn i den steretypen. Høres ut som om du sikter til en viss blogger, og de er vel neppe representative for alle Tesla eiere Anonymkode: 08b72...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #14 Skrevet 13. november 2019 Vi har Tesla S. Vi er to normale voksne og fire barn. Teslaen er vår eneste bil, og det er ingen luksusbil for en relativt stor familie. Før vi fikk elbil håpet jeg at vår gamle bensinbil ville holde til det kom et miljøvennlig alternativ for en familie som trenger mer enn fem seter, og det holdt akkurat. Selv om bilen er i trangeste laget for oss på langturer, er den god å kjøre, sikker, og best av alt: miljøvennlig. Det jeg derimot ikke liker er de tendensiøse overskriftene i aviser. Selv om jeg selv passer på å kjøre hensynsfullt og forsiktig, opplever jeg mange situasjoner der folk kjører aggressivt rundt meg, tydelig provosert av bilen jeg kjører. Det er svært ubehagelig, spesielt når man har barna med seg. Flere ganget har jeg blitt forbikjørt på motorveien, fulgt av at bilen (som legger seg inn foran) gradvis senket farten til langt under fartsgrensen for å få meg til å kjøre forbi. Når jeg så legger meg ut, heves farten igjen for ikke å slippe meg forbi. Deretter, når jeg legger meg inn bak igjen, gjentas det hele. Bilen legger seg gjerne helt ned i 80 i 110-sonen. Når jeg opplever dette pleier jeg å kjøre av og vente litt før jeg drar ut på motorveien igjen, men det er så utrolig unødvendig og ubehagelig. Opplever også annen aggressiv kjøring hvor den andre føreren tydelig prøver å provosere (jeg lar meg aldri provosere av drittsekkjøring). Jeg har ikke gjort disse folkene noe annet enn å kjøre «feil» bil. Jeg mener overskrifter og bilder i media, så fort noe i det hele tatt kan linkes til Tesla, er med på å skape utrygge kjøreforhold, ikke bare for oss som kjører bilen, men også for de rundt. Eldste skal snart begynne å prøvekjøre, men jeg slipper ham ikke ut på veien i en bil som får enkelte andre til å oppføre seg slik. Skulle ønske folk ikke la så mye aggresjon og følelser i en bil. Det er et kjøretøy, for Guds skyld🤷🏻♀️ Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #15 Skrevet 13. november 2019 Syns Tesla S er en ganske fin bil, men ville ikke hatt den selv. Model X, med de vingedørene, må være det mest harry jeg har sett av biler noen gang. Helt fantastisk pinlig faktisk. Syns i tillegg at den er skikkelig stygg. Anonymkode: 3bfca...4b2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #16 Skrevet 13. november 2019 Jeg har aldri likt den, Og skal aldri ha det. virker som at det er et statussymbol å kjøre Tesla. Jeg Skjønner ikke hvorfor folk kjøper den, er jo så utrolig mye feil på dem.vet flere som har de, og bilene deres har stoppet, låst seg og andre småtterier som har ført til verksted. på helt nye biler... likevel så er det visstnok så mye mere verd den statusen, så ingen klager over alt trøbbelet. ( nesten ingen, kjenner en som måtte ha advokat for å få hjelp med teslaproblemet) likevel kjører han tesla med et smil etterpå igjen... Så tenker at de som kjører Tesla mener det er status, og at de da velger status fremfor kvalitet. Jeg kjører min el bil nr 2 nå, ( på 6. Året) og har aldri hatt ett eneste problem med våre elbiler. Den er det ikke status å kjøre da, Men kvaliteten er fantastisk bra. stort bagasjerom, god plass i baksetet til bilstoler, og nydelig å kjøre. (vi byttet til ny pga de fikk inn en med større batteri, slik at vi kunne komme oss lenger mellom ladingene) Her utvikles det for hvert år. Anonymkode: 6b374...2bf
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #17 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri likt den, Og skal aldri ha det. virker som at det er et statussymbol å kjøre Tesla. Jeg Skjønner ikke hvorfor folk kjøper den, er jo så utrolig mye feil på dem.vet flere som har de, og bilene deres har stoppet, låst seg og andre småtterier som har ført til verksted. på helt nye biler... likevel så er det visstnok så mye mere verd den statusen, så ingen klager over alt trøbbelet. ( nesten ingen, kjenner en som måtte ha advokat for å få hjelp med teslaproblemet) likevel kjører han tesla med et smil etterpå igjen... Så tenker at de som kjører Tesla mener det er status, og at de da velger status fremfor kvalitet. Jeg kjører min el bil nr 2 nå, ( på 6. Året) og har aldri hatt ett eneste problem med våre elbiler. Den er det ikke status å kjøre da, Men kvaliteten er fantastisk bra. stort bagasjerom, god plass i baksetet til bilstoler, og nydelig å kjøre. (vi byttet til ny pga de fikk inn en med større batteri, slik at vi kunne komme oss lenger mellom ladingene) Her utvikles det for hvert år. Anonymkode: 6b374...2bf Ikke enig i at den er en "statusbil" (hva nå det måtte være). Vi har aldri hatt trøbbel med vår. Har hatt den i snart seks år, og den har gått 270.000 km. Har lest om folk som må vente lenge på deler etc, men aldi opplevd det selv (eller med noen av våre bekjente som kjører Tesla). Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #18 Skrevet 13. november 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner flere med tesla og de er definitivt ikke det. Anonymkode: 5ea69...f91 Jeg tenker at det sier mer om omgangskretsen din enn noe annet... Anonymkode: bdf38...3a9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #19 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke enig i at den er en "statusbil" (hva nå det måtte være). Vi har aldri hatt trøbbel med vår. Har hatt den i snart seks år, og den har gått 270.000 km. Har lest om folk som må vente lenge på deler etc, men aldi opplevd det selv (eller med noen av våre bekjente som kjører Tesla). Anonymkode: ce633...285 Hadde den forresten akkurat inne på EU-kontroll, og da ble det (for første gang) registrert en feil som måtte rettes (steinsprutskade på frontrute). Anonymkode: ce633...285
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #20 Skrevet 13. november 2019 Jeg er nødt til å kjøpe Tesla x grunnet økonomi finnes ikke ett eneste alternativ med 7 seter under prisen på Tesla. I tillegg så kommer da eventuelle drivstoff priser i tillegg. Har hatt model s i 4 år nå og elsker tesla. Har forresten aldri hatt så billig bil i drift før noengang. Anonymkode: adc37...61d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #21 Skrevet 13. november 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det sier mer om omgangskretsen din enn noe annet... Anonymkode: bdf38...3a9 Fordi hun kjenner Tesla eiere? 🤣 Anonymkode: 08b72...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #22 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi hun kjenner Tesla eiere? 🤣 Anonymkode: 08b72...656 Sorry anonym 3a9, jeg misforsto innlegget ditt Anonymkode: 08b72...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #23 Skrevet 13. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi hun kjenner Tesla eiere? 🤣 Anonymkode: 08b72...656 Fordi hun bare kjenner harry Teslaeiere 🙄 Anonymkode: bdf38...3a9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #24 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi hun bare kjenner harry Teslaeiere 🙄 Anonymkode: bdf38...3a9 Så du ikke kommentaren min rett over her Anonymkode: 08b72...656
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #25 Skrevet 13. november 2019 Like fet som en Leaf...det vil si not so much. Anonymkode: 54ae9...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå