Gå til innhold

Syke barn- snodig greie !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kollegaen min sliter med at barnehagen ringer og sender syke barn hjem, og så har de altfor mye klær på ute, mangler vann osv så de kvikner til når de kommer hjem og man får ordnet. 
 

hadde en episode der barnehageansatte ringte og da gikk kollegaen min hjem nok en gang. Det var min jobb å ringe rundt til pasientene og avlyse timen. Tilfeldigheter gjorde at denne barnehageansatte faktisk skulle ha en viktig time som ble utsatt. Hun var rasende når jeg ringte og mente at noen var altfor mye borte pga syke barn. Når jeg i en setning nevnte navnet på kollegaen min ble det helt stille. (Hun visste jo ikke hvem som skulle gjøre undersøkelsen). Det endret seg etter det, ble mindre telefoner ang syk barn og de som kom stemte.

Anonymkode: 1a844...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kollegaen min sliter med at barnehagen ringer og sender syke barn hjem, og så har de altfor mye klær på ute, mangler vann osv så de kvikner til når de kommer hjem og man får ordnet. 
 

hadde en episode der barnehageansatte ringte og da gikk kollegaen min hjem nok en gang. Det var min jobb å ringe rundt til pasientene og avlyse timen. Tilfeldigheter gjorde at denne barnehageansatte faktisk skulle ha en viktig time som ble utsatt. Hun var rasende når jeg ringte og mente at noen var altfor mye borte pga syke barn. Når jeg i en setning nevnte navnet på kollegaen min ble det helt stille. (Hun visste jo ikke hvem som skulle gjøre undersøkelsen). Det endret seg etter det, ble mindre telefoner ang syk barn og de som kom stemte.

Anonymkode: 1a844...2cb

Det tror jeg ikke noe på. Hvordan visste du at den pasienten jobbet i den barnehagen som din kollega har barn, og at det var akkurat den barnehageansatte hadde ringt din kollega?

Anonymkode: 928ba...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på. Hvordan visste du at den pasienten jobbet i den barnehagen som din kollega har barn, og at det var akkurat den barnehageansatte hadde ringt din kollega?

Anonymkode: 928ba...b2b

Her jeg bor er det små forhold, så dette høres slett ikke usannsynlig ut for meg. :P 

Anonymkode: b33f1...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på. Hvordan visste du at den pasienten jobbet i den barnehagen som din kollega har barn, og at det var akkurat den barnehageansatte hadde ringt din kollega?

Anonymkode: 928ba...b2b

Fordi vi er kollega og prater sammen. Jada vi har taushetsplikt, men det er innad i firmaet. Jeg har selv barn i samme barnehage. Alle bor ikke i store byer.

Anonymkode: 1a844...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...