Gå til innhold

Lav hcg-stigning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sitter på sykehuset og venter på ul nå. Skal oppdatere når jeg er ferdig🙏

Anonymkode: f3099...821

Lykke til ❤

Anonymkode: acaa6...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er gode!

Herregud! Fikk en fantastisk gynekolog, så empatisk og forståelsesfull. Jeg var oppløst i tårer før jeg fikk satt meg i stolen.. Det varte og det rakk før noen sa noe. Bildene var ikke spesielt gode, men vi så et bittelite fosteranlegg. Jeg gren. Og plutselig sier legen "Der!" Klart og tydelig, et lite blinkende hjerte!!❤️❤️ Jeg klarer ikke forstå det. Det er absolutt ingenting som tilsa at vi skulle få se det. Jeg forstår ingenting, men er så lykkelig😅❤️ måtte det holde hele veien inn nå🙏

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er gode!

Herregud! Fikk en fantastisk gynekolog, så empatisk og forståelsesfull. Jeg var oppløst i tårer før jeg fikk satt meg i stolen.. Det varte og det rakk før noen sa noe. Bildene var ikke spesielt gode, men vi så et bittelite fosteranlegg. Jeg gren. Og plutselig sier legen "Der!" Klart og tydelig, et lite blinkende hjerte!!❤️❤️ Jeg klarer ikke forstå det. Det er absolutt ingenting som tilsa at vi skulle få se det. Jeg forstår ingenting, men er så lykkelig😅❤️ måtte det holde hele veien inn nå🙏

Anonymkode: f3099...821

Var det jeg "visste" :) Så bra :)

Håper at det holder seg sånn! :)

Anonymkode: 5e61a...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det jeg "visste" :) Så bra :)

Håper at det holder seg sånn! :)

Anonymkode: 5e61a...07b

Ja, nå er det bare å krysse fingrene for lille klamrer seg fast🥰 jeg kommer til å være veldig, veldig nervøs ved neste ul også. Skal ha en i uke 8 fordi det er ivf. Skulle alt fortsatt se bra ut da så kanskje jeg klarer å senke skuldrene litt mer🤞

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er gode!

Herregud! Fikk en fantastisk gynekolog, så empatisk og forståelsesfull. Jeg var oppløst i tårer før jeg fikk satt meg i stolen.. Det varte og det rakk før noen sa noe. Bildene var ikke spesielt gode, men vi så et bittelite fosteranlegg. Jeg gren. Og plutselig sier legen "Der!" Klart og tydelig, et lite blinkende hjerte!!❤️❤️ Jeg klarer ikke forstå det. Det er absolutt ingenting som tilsa at vi skulle få se det. Jeg forstår ingenting, men er så lykkelig😅❤️ måtte det holde hele veien inn nå🙏

Anonymkode: f3099...821

Å så herlig ❤ Gratulerer så mye ❤ Klemmer 

Anonymkode: acaa6...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere er gode!

Herregud! Fikk en fantastisk gynekolog, så empatisk og forståelsesfull. Jeg var oppløst i tårer før jeg fikk satt meg i stolen.. Det varte og det rakk før noen sa noe. Bildene var ikke spesielt gode, men vi så et bittelite fosteranlegg. Jeg gren. Og plutselig sier legen "Der!" Klart og tydelig, et lite blinkende hjerte!!❤️❤️ Jeg klarer ikke forstå det. Det er absolutt ingenting som tilsa at vi skulle få se det. Jeg forstår ingenting, men er så lykkelig😅❤️ måtte det holde hele veien inn nå🙏

Anonymkode: f3099...821

Så godt å høre!! Vet akkurat hvordan du har det, da jeg har vært gjennom det samme selv. Uendelig mange ivf-forsøk, MA, lave hcg-målinger osv... Man blir nervevrak av all usikkerheten og ventingen, og klarer ikke å tro på at det kan gå bra. Prøv å senke skuldrene og vær glad for dagens resultat! Prøv å ikke tenke for mye på at det fortsatt kan gå galt, selv om man selvfølgelig skal være litt realistisk. Regner med dere får ny UL om et par uker? Når dere har fått sett et blinkende hjerte er det stor sjanse for at det kommer til å gå bra 💓 Ønsker dere masse lykke til videre og heier på dere ❤️

Anonymkode: df614...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre!! Vet akkurat hvordan du har det, da jeg har vært gjennom det samme selv. Uendelig mange ivf-forsøk, MA, lave hcg-målinger osv... Man blir nervevrak av all usikkerheten og ventingen, og klarer ikke å tro på at det kan gå bra. Prøv å senke skuldrene og vær glad for dagens resultat! Prøv å ikke tenke for mye på at det fortsatt kan gå galt, selv om man selvfølgelig skal være litt realistisk. Regner med dere får ny UL om et par uker? Når dere har fått sett et blinkende hjerte er det stor sjanse for at det kommer til å gå bra 💓 Ønsker dere masse lykke til videre og heier på dere ❤️

Anonymkode: df614...a28

Tusen takk❤️❤️ Ja, denne prosessen er virkelig en eneste lang ventetid, tålmodighetsprøve og en emosjonell berg og dalbane. 

Du har helt rett, jeg må prøve å nyte❤️ var ikke mange timene etter ul før bekymringene tok tak igjen. Men jeg får ikke gjort noe fra eller til nå, må bare vente og se🙏 vi får ny ultralyd neste uke ja. Kommer til å være vanvittig nervøs før den og, men utsiktene er hvertfall mye bedre nå enn i går kveld☺️❤️

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å så herlig ❤ Gratulerer så mye ❤ Klemmer 

Anonymkode: acaa6...372

Tusen takk❤️

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk❤️❤️ Ja, denne prosessen er virkelig en eneste lang ventetid, tålmodighetsprøve og en emosjonell berg og dalbane. 

Du har helt rett, jeg må prøve å nyte❤️ var ikke mange timene etter ul før bekymringene tok tak igjen. Men jeg får ikke gjort noe fra eller til nå, må bare vente og se🙏 vi får ny ultralyd neste uke ja. Kommer til å være vanvittig nervøs før den og, men utsiktene er hvertfall mye bedre nå enn i går kveld☺️❤️

Anonymkode: f3099...821

Så bra dere har fått ny UL i neste uke! Det er så godt å bare få vite... Tror jeg hadde UL hver 2. uke fra uke 6 til 20 i det andre svangerskapet mitt, alltid like nervøs og sikker på at det hadde gått galt. Oppdaget MA på tvillinger i uke 12 i mitt første svangerskap, da hadde alt vært bra i uke 7. Så var livredd for at det skulle gjenta seg og fikk heldigvis hyppige UL. Men det gikk bra og nå har vi til og med 3 friske barn ❤️ Så dere må bare holde ut og prøve å tenke positivt. Stor klem ❤️

Anonymkode: df614...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var det jeg sa. Liten gutt inni der 🥰😍 

Anonymkode: d32b9...3dd

Hehe.. Ja, hvis dette holder hele veien inn må jeg nesten huske å oppdatere deg på kjønnet her😉🥰

 

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre, ts❤️ Nå ble jeg glad, og lettet på dine vegne😍

Anonymkode: 84f25...30b

Tusen takk❤️ Jeg er lettet og glad, men fortsatt litt i sjokk.. At det går an😅🙏

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var det jeg sa. Liten gutt inni der 🥰😍 

Anonymkode: d32b9...3dd

Hvorfor tror du gutt?

Anonymkode: acaa6...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du gutt?

Anonymkode: acaa6...372

Fordi jeg er synsk👍♥️

Anonymkode: d32b9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. Ja, hvis dette holder hele veien inn må jeg nesten huske å oppdatere deg på kjønnet her😉🥰

 

Tusen takk❤️ Jeg er lettet og glad, men fortsatt litt i sjokk.. At det går an😅🙏

Anonymkode: f3099...821

He he gleder meg til å høre. Klem til deg. ❤

Anonymkode: d32b9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg er synsk👍♥️

Anonymkode: d32b9...3dd

Ok. Hvilket kjønn har jeg i magen da?

Anonymkode: acaa6...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 6.11.2019 den 20.57, Anonym bruker skrev:

Var det jeg sa. Liten gutt inni der 🥰😍 

Anonymkode: d32b9...3dd

Her må jeg oppdatere! I dag har jeg kommet meg til 20+2 og hadde oul i dag. Og ja, i magen gjemte det seg en frisk og meget aktiv lillebror!! 🥰💙💙 

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2020 den 11.45, Anonym bruker skrev:

Her må jeg oppdatere! I dag har jeg kommet meg til 20+2 og hadde oul i dag. Og ja, i magen gjemte det seg en frisk og meget aktiv lillebror!! 🥰💙💙 

Anonymkode: f3099...821

Å så kjekt. Gratulerer så mye med gutten 😍😍

Anonymkode: acaa6...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 22.52, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg er synsk👍♥️

Anonymkode: d32b9...3dd

Det er jeg som har kommentert på den andre tråden. Jeg som kan se litt mer enn de fleste. Godt med en oppdatering. Da hadde jeg rett igjen da damer. Ingen tror på mine evner, men godt å kunne motbevise litt ♥️😅🙏 Men så takknemlig for at alt ser flott ut, og gratulerer såå mye med lillebror♥️♥️ 

Anonymkode: d32b9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2020 den 11.45, Anonym bruker skrev:

Her må jeg oppdatere! I dag har jeg kommet meg til 20+2 og hadde oul i dag. Og ja, i magen gjemte det seg en frisk og meget aktiv lillebror!! 🥰💙💙 

Anonymkode: f3099...821

♥️♥️🙏🙏 Herlig kos deg med den lille gutten. ♥️♥️

Anonymkode: d32b9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen☺️❤️ Fikk beskjed på ul i uke 14 at det mest sannsynlig var ei jente. Jeg fikk det ikke helt til å stemme, magefølelsen sa noe annet. Men overraskelsen ble allikevel stor i går🤩

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jeg som har kommentert på den andre tråden. Jeg som kan se litt mer enn de fleste. Godt med en oppdatering. Da hadde jeg rett igjen da damer. Ingen tror på mine evner, men godt å kunne motbevise litt ♥️😅🙏 Men så takknemlig for at alt ser flott ut, og gratulerer såå mye med lillebror♥️♥️ 

Anonymkode: d32b9...3dd

Hvilket kjønn får jeg? 😅

Anonymkode: 8b149...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...