Gå til innhold

Lav hcg-stigning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde stigende HCG da jeg i januar gikk med MA i 2 mnd. Trodde det var normalt at den stiger da kroppen ikke oppfatter at det er dødt?

Anonymkode: 84f25...30b

Ja, jeg hadde det samme i januar.. Hcg steg da også, så vil tro det er det samme nå. Det jeg blir sprø av er at man ikke får tydelig svar. Hadde vært lettere å forholde seg til synkende verdier, da hadde saken vært grei. Nå blir det som sist.. Man vet med seg selv at det går dårlig, men blir bare gående å vente fordi det er "usikre" svar🙄

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg hadde det samme i januar.. Hcg steg da også, så vil tro det er det samme nå. Det jeg blir sprø av er at man ikke får tydelig svar. Hadde vært lettere å forholde seg til synkende verdier, da hadde saken vært grei. Nå blir det som sist.. Man vet med seg selv at det går dårlig, men blir bare gående å vente fordi det er "usikre" svar🙄

Anonymkode: f3099...821

Skjønner deg godt, men flott at du har fått time til ul på sykehuset. Krysser fingrene for deg🤞🏼 SA og MA er helt jævlig å gå igjennom. Har akkurat begynt å prøve igjen selv etter den traumatiske opplevelsen i januar. Gikk ikke på første forsøk forrige mnd så er veldig spent på om det har gått denne gangen. Hadde eggløsning i forrige uke😊

Anonymkode: 84f25...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er umenneskelig å vente på! Har erfaring selv. 

Har hatt flere MA med dårlige stigninger, men hadde faktisk dette også i begge svangerskap som endte med friske barn. 

Vi er mennesker, ikke maskiner - hold ut - og lykke til ❤️

Anonymkode: 82174...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner deg godt, men flott at du har fått time til ul på sykehuset. Krysser fingrene for deg🤞🏼 SA og MA er helt jævlig å gå igjennom. Har akkurat begynt å prøve igjen selv etter den traumatiske opplevelsen i januar. Gikk ikke på første forsøk forrige mnd så er veldig spent på om det har gått denne gangen. Hadde eggløsning i forrige uke😊

Anonymkode: 84f25...30b

Ja, håper de klarer å konkludere med noe der🙏 Hadde jo uansett fått tidlig ul neste uke, siden det er ivf, men det virker som et vondt langt år dit akkurat nå. Så veldig takknemlig for at de vil ta meg inn før. Og viser det seg at det er MA så håper jeg bare kroppen rydder opp selv når jeg slutter med medisiner. Måtte ta medisiner sist og den runda jeg fikk da unner jeg ikke min verste fiende🙈 

Så spennende da! Da er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter❤️🤞 

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er umenneskelig å vente på! Har erfaring selv. 

Har hatt flere MA med dårlige stigninger, men hadde faktisk dette også i begge svangerskap som endte med friske barn. 

Vi er mennesker, ikke maskiner - hold ut - og lykke til ❤️

Anonymkode: 82174...1d5

Tusen takk for gode ord❤️ 

Jeg har liksom fått inntrykk av at MA skjer ganske sjelden. Allikevel virker det som en del opplever det flere ganger.. Uffameg, dette er virkelig ei pine ja. Nå er jeg helt sikker og innstilt på at det ikke går, men skulle ul vise noe annet ville det vært helt, helt fantastisk❤️

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for gode ord❤️ 

Jeg har liksom fått inntrykk av at MA skjer ganske sjelden. Allikevel virker det som en del opplever det flere ganger.. Uffameg, dette er virkelig ei pine ja. Nå er jeg helt sikker og innstilt på at det ikke går, men skulle ul vise noe annet ville det vært helt, helt fantastisk❤️

Anonymkode: f3099...821

Når har du ultralydtime?

Anonymkode: 5e61a...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når har du ultralydtime?

Anonymkode: 5e61a...07b

Har ikke fått time enda. De skulle ringe meg fra gyn i morgen.. Skulle jo helst hatt i går, men er jo mer sannsynlig at de ser noe hvis jeg ikke får før nærmere helga kanskje. 6+2 i dag.. 

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hCG NIVÅ VED GRAVIDITET: 

Uke 3 = hCG på 3 - 40
Uke 4-5 = hCG på 40 - 300
Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000
Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000
Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000
Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000
Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

Anonymkode: d32b9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hCG NIVÅ VED GRAVIDITET: 

Uke 3 = hCG på 3 - 40
Uke 4-5 = hCG på 40 - 300
Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000
Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000
Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000
Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000
Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

 

Jeg hadde 262 (4+3), 560 (4+5) og så 1387 (5+4.)

du er innafor 🙏

Anonymkode: d32b9...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

hCG NIVÅ VED GRAVIDITET: 

Uke 3 = hCG på 3 - 40
Uke 4-5 = hCG på 40 - 300
Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000
Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000
Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000
Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000
Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

 

Jeg hadde 262 (4+3), 560 (4+5) og så 1387 (5+4.)

du er innafor 🙏

Anonymkode: d32b9...3dd

Ja, jeg er det, men det går altfor sakte oppover. Sammen med blødninger og null symptomer så ser det mørkt ut.. 

Men jeg klamrer meg til et lite håp frem til ul❤️

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte fra gyn nå, fått time til ul i morgen tidlig. Ble helt kvalm, har ikke lyst på den endelige bekreftelsen... 

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De ringte fra gyn nå, fått time til ul i morgen tidlig. Ble helt kvalm, har ikke lyst på den endelige bekreftelsen... 

Anonymkode: f3099...821

En jeg vet om hadde blødninger etc., kom til og med klumper, men på ul så de en baby med bankende hjerte. 

Anonymkode: 5e61a...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Anonym bruker said:

De ringte fra gyn nå, fått time til ul i morgen tidlig. Ble helt kvalm, har ikke lyst på den endelige bekreftelsen... 

Anonymkode: f3099...821

Uff, kjenner følelsen..

Jeg er dessverre enig i at det ser mørkt ut. Men all håp er ikke ute.

Jeg har selv hatt flere sa, og de verste var der det trakk ut, med mye venting og usikkerhet 

Anonymkode: beefa...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, kjenner følelsen..

Jeg er dessverre enig i at det ser mørkt ut. Men all håp er ikke ute.

Jeg har selv hatt flere sa, og de verste var der det trakk ut, med mye venting og usikkerhet 

Anonymkode: beefa...fe0

Det hender jo man aborterer en tvilling også.

Anonymkode: 5e61a...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Det hender jo man aborterer en tvilling også.

Anonymkode: 5e61a...07b

Med tvillinger er hcg høyt.

Anonymkode: beefa...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med tvillinger er hcg høyt.

Anonymkode: beefa...fe0

Ikke nødvendigvis, hva da, hvis man så et embryo komme ut. Men så er det en til inni der? Dét til tross for at man har lav eller normal hcg...

Anonymkode: 5e61a...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre ikke det er snakk om en tvilling som har falt i fra. Hadde en MA i januar og da mente de på første ul at jeg hadde mistet en tvilling, og at de trodde jeg ville miste den andre også. Hvilket jeg gjorde til slutt.. Men da hadde jeg høy hcg hele veien, frem til stigningen avtok i uke 7.

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering.. 

Prøven i dag var på 3033. Igjen litt over dobling fra prøven på onsdag. Jeg blir litt halvsprø av dette her. Liksom ikke et tydelig enten eller. Får hvertfall ul på sykehuset i løpet av uka, da kan man kanskje få et bedre svar🙏

Anonymkode: f3099...821

Lykke til! 

Anonymkode: 0e00b...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for deg 🌺.  Hadde samme symptomer og det var svangerskap utenfor livmor. Neste graviditet blødde jeg også men alt gikk etter boka og ble frisk baby 😃

Anonymkode: 9c782...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krysser fingre for deg 🌺.  Hadde samme symptomer og det var svangerskap utenfor livmor. Neste graviditet blødde jeg også men alt gikk etter boka og ble frisk baby 😃

Anonymkode: 9c782...4d4

Takk❤️

Fikk du smerter da? Jeg nevnte dette for fastlegen og hun hadde tatt opp det med gynekologen på sykehuset. Hun hadde svart at det skulle jeg ikke bekymre meg for med mindre jeg hadde smerter. Men har jo lest om folk som har gått lenger enn jeg er før de har oppdaget exu, syns jo det er rart hvis de har gått med kraftige smerter i ukesvis.. 

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan  gikk det? 

Anonymkode: d32b9...3dd

Sitter på sykehuset og venter på ul nå. Skal oppdatere når jeg er ferdig🙏

Anonymkode: f3099...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Sitter på sykehuset og venter på ul nå. Skal oppdatere når jeg er ferdig🙏

Anonymkode: f3099...821

Lykke til!!

Anonymkode: beefa...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...