GÃ¥ til innhold

Tilfredsstiller mannen deg seksuelt?🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klart, og straffeloven skiller ikke på de i parforhold og andre.

Samtykke må gis før han tar på puppen og "frikort" kan ikke deles ut, så samtykke må gis hver gang.

Om han gjør "fysiske fremstøt" men trekker seg om hun sier nei, da har den seksuelle handlingen allerede skjedd.

Så igjen; samtykke må gis hver gang FØR en seksuell handling, f.eks. å ta på en pupp.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Kjære vene.. hvordan gjør dere dette sånn praktisk i hverdagen? Når dere legger dere og du ønsker en nattakos og ligge litt på armen, spør du da om du får liv til dette og venter på samtykke? 
 

Anonymkode: 88967...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klart, og straffeloven skiller ikke på de i parforhold og andre.

Samtykke må gis før han tar på puppen og "frikort" kan ikke deles ut, så samtykke må gis hver gang.

Om han gjør "fysiske fremstøt" men trekker seg om hun sier nei, da har den seksuelle handlingen allerede skjedd.

Så igjen; samtykke må gis hver gang FØR en seksuell handling, f.eks. å ta på en pupp.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Ha-ha, seriøst?? Hvis kjæresten min skulle begynne å spørre meg før han tok på meg, så tror jeg at jeg hadde begynt å lure litt på hva som feilte han!!

Anonymkode: 8d962...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klart, og straffeloven skiller ikke på de i parforhold og andre.

Samtykke må gis før han tar på puppen og "frikort" kan ikke deles ut, så samtykke må gis hver gang.

Om han gjør "fysiske fremstøt" men trekker seg om hun sier nei, da har den seksuelle handlingen allerede skjedd.

Så igjen; samtykke må gis hver gang FØR en seksuell handling, f.eks. å ta på en pupp.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Herrefred, sier bare jeg.. 

Anonymkode: f1f01...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klart, og straffeloven skiller ikke på de i parforhold og andre.

Samtykke må gis før han tar på puppen og "frikort" kan ikke deles ut, så samtykke må gis hver gang.

Om han gjør "fysiske fremstøt" men trekker seg om hun sier nei, da har den seksuelle handlingen allerede skjedd.

Så igjen; samtykke må gis hver gang FØR en seksuell handling, f.eks. å ta på en pupp.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Omg.. dummeste jeg har lest på veldig lenge.. tragikomisk rett og slett!! Min samboer bruker ofte og klappse meg på rumpa fks skal han måtte begynne og spørr først? Han elsker og holde på ene puppen før han sovner, skal han da spørr hver kveld? 😂😂 

Anonymkode: 8eb48...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 4.1.2020 den 18.38, Anonym bruker skrev:

Det er ditt problem, ikke hans... 

 

Anonymkode: 401ce...ff6

Helt klart. Men det blir jo litt hans problem også, når jeg må finne meg noen andre å ha det med.

Anonymkode: 9a356...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 5.1.2020 den 23.05, Anonym bruker skrev:

Hvis kjæresten min skulle begynne å spørre meg før han tok på meg, så tror jeg at jeg hadde begynt å lure litt på hva som feilte han!!

Anonymkode: 8d962...3ad

De fleste, om ikke alle, bryter nok loven ved å utføre seksuelle handlinger uten å spørre først hver gang.

I Sverige har de tatt enda et steg videre ved å innføre en egen samtykkeslov som sier at; alla som har sexuella relationer med andra människor bär nu ansvaret för att inhämta ett samtycke, innan och mellan varje ny sexuell handling.

Det betyr i praksis at om du har gitt samtykke til å bli tatt på puppen, må du også gi samtykke FØR hendene hans kan bevege seg til rumpen.

Legg igjen merke til innan och mellan varje ny sexuell handling.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÃ¥ 5.1.2020 den 22.47, Anonym bruker skrev:

Så klart, og straffeloven skiller ikke på de i parforhold og andre.

Samtykke må gis før han tar på puppen og "frikort" kan ikke deles ut, så samtykke må gis hver gang.

Om han gjør "fysiske fremstøt" men trekker seg om hun sier nei, da har den seksuelle handlingen allerede skjedd.

Så igjen; samtykke må gis hver gang FØR en seksuell handling, f.eks. å ta på en pupp.

Anonymkode: ea9e6...ee7


Unnskyld meg, men er du gal?

Ja, samtykke må gis hver gang når en person man IKKE er i et forhold prøver seg, men også i et forhold HVIS det er det den ene parten krever. Det er her kommunikasjon kommer inn! 
Du sitter her og sier at det er overgrep, selv om damen SELV sier at det ikke føles som et overgrep, men pliktsex. Det er ikke opp til DEG og avgjøre hva som er overgrep i et forhold og pliktsex. Akkurat på samme måte som at du ikke bestemmer hva som er utroskap i et forhold og ikke. Det er det kun de to i forholdet som blir enige om for ALLE har sine grenser og preferanser, men dette må de to I FORHOLDET kommunisere og finne ut av sammen. 

Eksempler:

Par A har blitt enige om at man ikke har lov til å ta på hverandres erogene soner hvis den ene sover. Den som våkner kåt må vekke den andre først og høre om de er i humør til å ha sex. Da er det dette som er gjeldende og hvis for eks. kvinnen våkner med at mannen allerede penetrerer henne, så er det et overgrep.

Par B har blitt enige om at det å bli vekt med fingring/runking/sex er deilig og at de har lov til å vekke hverandre på den måten. Da er det dette som gjelder. Da er det ikke et overgrep når de SAMMEN har blitt enige om at det ligger «permanent» samtykke.

Hvis mannen gjør såkalt «fysiske fremstøt», men trekker seg tilbake fordi damen sier «nei, ikke akkurat nå» så har ikke mannen begått overgrep. Han begår overgrep om han fortsetter og presse damen til sex og til slutt bare tar for seg. DET er overgrep!

Så du som står utenfor i forholdet bestemmer da vel ikke hva de partene i forholdet opplever som overgrep og ikke. Saken stiller seg annerledes hvis det er en kompis eller fremmed som tar på deg uten at du har sagt det er greit og de fortsetter selv om du ber de slutte. I et NORMALT forhold er det sunt å vise hverandre at man er forelsket og har lyst på hverandre, at man tilnærmer seg hverandre intimt og kjærlig med stryking, klåing, kyssing, klemmer osv. Det som IKKE er normalt er at man skal være redd for å ta på hverandre i frykt for å begå overgrep! 
 

 

Anonymkode: b3a10...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 23.10.2019 den 21.36, Anonym bruker skrev:

Jeg og venninner kan snakke om sex, men kanskje ikke like dypt og detaljert med alle. Ei venninne røpet at hun ikke får orgasme fra mannen sin, eller at han sleiker henne. Han har aldri gjort dette på henne, enda de har vært sammen i 12år. Jeg får ikke orgasme av samleie å må derfor ha klitorisstimulering. Dette gjør mannen ved å sleike, og ofte fingre meg/dildo. Etterpå har vi sex.

 

Hva med dere? Blir dere tilfredsstilt av partner?

Anonymkode: 5b8f8...543

Jeg blir tilfredsstilt av partneren ja. Han elsker å sleike. Aldri møtt en mann som nyter det så mye som han 😛 Kommer også alltid når vi har sex, men hvis han er på toppen så må jeg stimulere meg selv til orgasme da jeg kun får det av klitstimuli. Av og til sleiker han meg før vi har sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid begge har like mye lyst, En god partner lar den andre få holde på litt likevel dersom hun/han føler sterkt behov for det. Takk for at jeg har en slik partner.

Anonymkode: 3f54d...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 8.1.2020 den 14.30, Anonym bruker skrev:

Det er ikke alltid begge har like mye lyst, En god partner lar den andre få holde på litt likevel dersom hun/han føler sterkt behov for det. Takk for at jeg har en slik partner.

Anonymkode: 3f54d...561

Uenig. En god partner respekterer sin bedre halvdel. 

Anonymkode: b3a10...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 8.1.2020 den 6.03, Anonym bruker skrev:

Ja, samtykke må gis hver gang når en person man IKKE er i et forhold prøver seg

Det som IKKE er normalt er at man skal være redd for å ta på hverandre i frykt for å begå overgrep!

Anonymkode: b3a10...529

Straffeloven skiller ikke på de i et forhold og de som ikke er i et forhold. Samtykke skal gis FØR HVER seksuelle handling UANSETT.

Du finner jo bare på etter fantasien din og hva du synes virker riktig. "permanent samtykke" finnes ikke!

Det er kanskje ikke så rart at ca 70 % av alle gutter og menn nå er redd for å tilnærme seg kvinner uten vitner elker bevis av frykt for falske anklager.

Kanskje denne redselen er noe av årsaken til at stadig færre av begge kjønn er fornøyd med sitt sexliv og at vi i vesten har mindre sex enn noen gang tidligere.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje ikke så rart at ca 70 % av alle gutter og menn nå er redd for å tilnærme seg kvinner uten vitner elker bevis av frykt for falske anklager.

Kanskje denne redselen er noe av årsaken til at stadig færre av begge kjønn er fornøyd med sitt sexliv og at vi i vesten har mindre sex enn noen gang tidligere.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Du gir deg jammen ikke, du? 

Har du ikke fått med deg at nordmenn har to samleier i uka i snitt? Det er ikke sånn at «vi i vesten har mindre sex enn noen gang tidligere». Slutt å kverne på den visa.

Men DU har kanskje lite sex - det skjønner jeg. Det skyldes imidlertid at du er en tragisk kvinnehatende incel, og ingen vil jo ligge med en fyr som forakter dem. Det skjønner sikkert du også. 

Anonymkode: 9a356...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du gir deg jammen ikke, du? 

Har du ikke fått med deg at nordmenn har to samleier i uka i snitt? Det er ikke sånn at «vi i vesten har mindre sex enn noen gang tidligere». Slutt å kverne på den visa.

Men DU har kanskje lite sex - det skjønner jeg. Det skyldes imidlertid at du er en tragisk kvinnehatende incel, og ingen vil jo ligge med en fyr som forakter dem. Det skjønner sikkert du også. 

Anonymkode: 9a356...614

Det florerer jo av undersøkelser som viser det samme, at sexfrekvensen i vesten har gått ned over en lang årrekke og aldri har vært lavere.

Seksualvaneundersøkelsen, som gjennomføres i regi av Norsk forening for klinisk sexologi, viser det samme: Vi har mindre sex for hvert tiår som går.

Slutt og kall meg for ting. Det må vel være lov til å diskutere et tema som ikke har med meg, deg eller andre enkeltpersoner å gjøre uten å bli kalt for kvinnehater? Eller tror du at sex bare er for kvinner. Nei, dette har med både kvinner og menn å gjøre.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÃ¥ 8.1.2020 den 6.08, Juicies skrev:

Jeg blir tilfredsstilt av partneren ja. Han elsker å sleike. Aldri møtt en mann som nyter det så mye som han 😛 Kommer også alltid når vi har sex, men hvis han er på toppen så må jeg stimulere meg selv til orgasme da jeg kun får det av klitstimuli. Av og til sleiker han meg før vi har sex. 

Er ikke det at han sleiker deg sex?

Anonymkode: 43c42...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt og kall meg for ting. Det må vel være lov til å diskutere et tema som ikke har med meg, deg eller andre enkeltpersoner å gjøre uten å bli kalt for kvinnehater? Eller tror du at sex bare er for kvinner. Nei, dette har med både kvinner og menn å gjøre.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Nei, det er ikke lov å spamme forumet. Står i regelverket her. Du har blitt utestengt flere ganger, ta et hint! 

Anonymkode: 9a356...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Har du ikke fått med deg at nordmenn har to samleier i uka i snitt?

Anonymkode: 9a356...614

Er det ikke 2 i måneden, da??

Anonymkode: 8d962...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 12.1.2020 den 10.49, Anonym bruker skrev:

Er ikke det at han sleiker deg sex?

Anonymkode: 43c42...475

Leker du dum? Tror alle skjønte hva jeg mente. 
 

Forøvrig omtaler jeg oralsex som forspill og ikke sex, selv om det er ‘’samme’’ greia. 

Endret av Juicies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gjør ikke det. Han har seksuelle læringsvansker. Det jeg viser ham, fester seg ikke. 
Og han er tung og treig. Jeg hadde en sinnsyk elsker en stund. Han var helt rå, men dessverre sinnsyk i hodet også. Savner de herlige orgasmene, da. 

Anonymkode: b03f9...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...