GÃ¥ til innhold

Tilfredsstiller mannen deg seksuelt?🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og venninner kan snakke om sex, men kanskje ikke like dypt og detaljert med alle. Ei venninne røpet at hun ikke får orgasme fra mannen sin, eller at han sleiker henne. Han har aldri gjort dette på henne, enda de har vært sammen i 12år. Jeg får ikke orgasme av samleie å må derfor ha klitorisstimulering. Dette gjør mannen ved å sleike, og ofte fingre meg/dildo. Etterpå har vi sex.

 

Hva med dere? Blir dere tilfredsstilt av partner?

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg og venninner kan snakke om sex, men kanskje ikke like dypt og detaljert med alle. Ei venninne røpet at hun ikke får orgasme fra mannen sin, eller at han sleiker henne. Han har aldri gjort dette på henne, enda de har vært sammen i 12år. Jeg får ikke orgasme av samleie å må derfor ha klitorisstimulering. Dette gjør mannen ved å sleike, og ofte fingre meg/dildo. Etterpå har vi sex.

 

Hva med dere? Blir dere tilfredsstilt av partner?

Anonymkode: 5b8f8...543

Så heldig du! Her fingrer jeg meg selv mens han er i meg. Sleiker meg veldig sjeldent 

Anonymkode: b9974...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så heldig du! Her fingrer jeg meg selv mens han er i meg. Sleiker meg veldig sjeldent 

Anonymkode: b9974...a5f

Vil han ikke? Savner du det? Det skal sies at det har tatt meg endel år å bli trygg på meg selv seksuelt. Var seksuelt aktiv i 10 år før en mann klarte å gi meg orgasme, nettopp med å sleike. Etter det ga det meg mersmak . Jeg klarer ikke å gi meg selv orgasme under sex. Jeg må helst gnikke klitoris å da hadde mannen sklidd ut😂. Hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt gjør han det. Jeg trenger ganske mye stimuli for å få orgasme, og han gjør alt som trengs, med glede. Jeg kan bidra selv også altså, men han liker å ordne det. 

Anonymkode: 5bf96...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja selvsagt gjør han det. Jeg trenger ganske mye stimuli for å få orgasme, og han gjør alt som trengs, med glede. Jeg kan bidra selv også altså, men han liker å ordne det. 

Anonymkode: 5bf96...e8b

Så bra 😊. 

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke sex.. så nei.. 

Anonymkode: f1f01...13f

Hvorfor ikke? Er dere inne i en dårlig periode? 

 

Hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør han så absolutt 😀

Vi er ganske kreative sjeler, og like glad i sex i begge to. Jeg kommer stort sett alltid, og jeg tror ikke det er noe vi ikke har prøvd 🤔

Anonymkode: 578fe...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke? Er dere inne i en dårlig periode? 

 

Hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Vi har hatt en vanskelig periode en stund. Så ble han kronisk syk og mistet sexlysten som følge av det, tror jeg.. det er et vanlig symptom for hans tilstand. Så jeg er usikker på om det kommer til å ta seg opp.

Sex betyr jo ikke alt.. men jeg kjenner dessverre av og til at jeg kunne hoppet på hvem som helst 😅

Anonymkode: f1f01...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig! Hvis ikke sex er for begge parter er det jo ikke noen vits å ha det heller.

Anonymkode: 7ebae...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har hatt en vanskelig periode en stund. Så ble han kronisk syk og mistet sexlysten som følge av det, tror jeg.. det er et vanlig symptom for hans tilstand. Så jeg er usikker på om det kommer til å ta seg opp.

Sex betyr jo ikke alt.. men jeg kjenner dessverre av og til at jeg kunne hoppet på hvem som helst 😅

Anonymkode: f1f01...13f

Og jeg må legge til at jeg kun har hatt sex med en annen før min mann, så jeg kjenner litt på å gå glipp av noen erfaringer 😊

Men han er en kjempefin mann, så det er mange positive ting i forholdet vårt.. 

Anonymkode: f1f01...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min slikker i vei han, og det er godt, men jeg kommer ikke. 

Trenger penetrering over tid, og det kan han ikke.

Anonymkode: 9a356...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleike må være verdens mest usexy ord 🤮

Kjenner jeg tørker opp bare ved å høre det. Usj. 

Og jeg liker oralsex, altså, men det uttrykket er bare turnoff. 

Anonymkode: 4dea9...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så heldig du! Her fingrer jeg meg selv mens han er i meg. Sleiker meg veldig sjeldent 

Anonymkode: b9974...a5f

Jeg blir like overrasket hver gang jeg leser slikt. Å gå ned på henne er absolutt det deiligste jeg vet. Det er faktisk hun som må dytte meg vekk til slutt, gjerne etter en orgasme eller to. Jeg elsker smaken, den er bare helt nydelig, og overgår alt annet!! 

Anonymkode: 3f54d...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir like overrasket hver gang jeg leser slikt. Å gå ned på henne er absolutt det deiligste jeg vet. Det er faktisk hun som må dytte meg vekk til slutt, gjerne etter en orgasme eller to. Jeg elsker smaken, den er bare helt nydelig, og overgår alt annet!! 

Anonymkode: 3f54d...561

Du vet at du fremstår som ganske creepy når du skriver slik? Det er ingen som blir tent av at du skriver det, om du tror det. Hold deg til forum der dere menn kan sitte og skrive slikt til hverandre mens dere napper i løken deres.

Anonymkode: a9663...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at du fremstår som ganske creepy når du skriver slik? Det er ingen som blir tent av at du skriver det, om du tror det. Hold deg til forum der dere menn kan sitte og skrive slikt til hverandre mens dere napper i løken deres.

Anonymkode: a9663...ec3

Jeg tenkte faktisk mer på at jeg kanskje gjorde noen kvinner, med et savn, enda mer triste ved å være for begeistret, det angrer jeg på. Men at bitre nedlatende kvinner skulle reagere med "creepy!" bryr meg meg ikke om. Jeg satte fingeren på at vi kan være veldig forskjellige på ulike områder, noe du bekrefter ganske tydelig.

Anonymkode: 3f54d...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fascinerende at flere her later til å tro "sex" er synonymt med penalpenetrasjon. "Etterpå har vi sex?" Virkelig?

Anonymkode: 5e93a...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og venninner kan snakke om sex, men kanskje ikke like dypt og detaljert med alle. Ei venninne røpet at hun ikke får orgasme fra mannen sin, eller at han sleiker henne. Han har aldri gjort dette på henne, enda de har vært sammen i 12år. Jeg får ikke orgasme av samleie å må derfor ha klitorisstimulering. Dette gjør mannen ved å sleike, og ofte fingre meg/dildo. Etterpå har vi sex.

 

Hva med dere? Blir dere tilfredsstilt av partner?

Anonymkode: 5b8f8...543

Har to partnere, en kompis og en venninne. Som nevnt før her inne. Vi blir alle alltid tilfredsstilt, uten å gå noe mer i detalj😊

Endret av Elizabeth89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tilfredsstiller meg veldig! Har aldri hatt et slikt sexliv før. Han har gjort meg så trygg på meg selv, og han viser med hele seg at han elsker hele meg og kroppen min og hva han gjør med meg seksuelt. 
Han går ned på meg ofte (jeg gjør også det på han), og har også mange andre kreative måter å tilfredsstille meg på.

Jeg skulle altså bli over 30 år før jeg fikk oppleve sex på denne måten. 

Anonymkode: 7c06e...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir like overrasket hver gang jeg leser slikt. Å gå ned på henne er absolutt det deiligste jeg vet. Det er faktisk hun som må dytte meg vekk til slutt, gjerne etter en orgasme eller to. Jeg elsker smaken, den er bare helt nydelig, og overgår alt annet!! 

Anonymkode: 3f54d...561

Så bra at du liker det! Det bør jo være en naturlig ting og gjøre, hvertfall hvis det er til glede for partneren. Mange menn som ikke liker oralsex, sikkert mange kvinner også. For min del høres det veldig synd ut, at noen ikke vil utføre oralsex på sin partner når det er så deilig å få og utføre.

 

hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt fascinerende at flere her later til å tro "sex" er synonymt med penalpenetrasjon. "Etterpå har vi sex?" Virkelig?

Anonymkode: 5e93a...4ed

For meg er det i alle fall det. Det er det jeg nyter mest.

Anonymkode: 9a356...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra at du liker det! Det bør jo være en naturlig ting og gjøre, hvertfall hvis det er til glede for partneren. Mange menn som ikke liker oralsex, sikkert mange kvinner også. For min del høres det veldig synd ut, at noen ikke vil utføre oralsex på sin partner når det er så deilig å få og utføre.

 

hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Jeg liker ikke så godt å verken gi eller motta oralsex. Å få sperm i munnen gjør meg kvalm. Så det å gi må være når den ikke småspytter. 

Det å få, liker jeg heller ikke noe særlig. Liker ikke ha ansiktet til noen i skrittet. Er vel en kontroll ting. 

Anonymkode: 5821c...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke så godt å verken gi eller motta oralsex. Å få sperm i munnen gjør meg kvalm. Så det å gi må være når den ikke småspytter. 

Det å få, liker jeg heller ikke noe særlig. Liker ikke ha ansiktet til noen i skrittet. Er vel en kontroll ting. 

Anonymkode: 5821c...324

Hvis man ikke liker å få oralsex er det helt greit, da er det ikke noe savn om motparten ikke vil gi. Slik som i ditt tilfelle kan man kanskje møtes på halvveien?! Om mannen liker oralsex kan kanskje du suge som oppvarming, men at han ikke kommer inn k munnen din. Det er ikke jeg noe glad i heller, da slutter jeg å suge for å si det slik😂. Mannen elsker det som en del av oppvarmingen før samleie, for å pirre det hele i gang litt ekstra. Det skal sies at jeg og mannen må være helt rene. Suger ikke svett penis🤮.

 

hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt fascinerende at flere her later til å tro "sex" er synonymt med penalpenetrasjon. "Etterpå har vi sex?" Virkelig?

Anonymkode: 5e93a...4ed

Penalpenetrasjon, hva er det??

Tenker du at jeg ikke nevner oralsex/slikking/suging som sex? At jeg heller bør skrive «etterpå har vi samleie?». For jeg vet at det også er sex, selv om jeg skriver slik jeg gjør.

 

hi

Anonymkode: 5b8f8...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...