Gå til innhold

Tilfredsstiller mannen deg seksuelt?🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke så godt å verken gi eller motta oralsex. Å få sperm i munnen gjør meg kvalm. Så det å gi må være når den ikke småspytter. 

Det å få, liker jeg heller ikke noe særlig. Liker ikke ha ansiktet til noen i skrittet. Er vel en kontroll ting. 

Anonymkode: 5821c...324

Jeg liker heller ikke oralsex. Skulle ønske jeg likte det, men synes rett og slett det er kvalmt. 

Anonymkode: 8d962...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Heldigvis er mannen min veldig opptatt av min orgasme og gjør det han kan for at jeg skal oppnå den.. 

Anonymkode: 8aad0...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 24.10.2019 den 5.37, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min slikker i vei han, og det er godt, men jeg kommer ikke. 

Trenger penetrering over tid, og det kan han ikke.

Anonymkode: 9a356...614

Det er ditt problem, ikke hans... 

 

På 24.10.2019 den 13.43, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke så godt å verken gi eller motta oralsex. Å få sperm i munnen gjør meg kvalm. Så det å gi må være når den ikke småspytter. 

Det å få, liker jeg heller ikke noe særlig. Liker ikke ha ansiktet til noen i skrittet. Er vel en kontroll ting. 

Anonymkode: 5821c...324

At noen i det hele tatt gidder å ha sex med deg skjønner jeg ikke... 

Anonymkode: 401ce...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han slikker aldri og fingrer meg sjelden. Han bryr seg ikke om klitoris. Får sjelden orgasme av samleie alene, så det er sjelden jeg kommer når vi har sex. 

Anonymkode: 8b6e6...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han slikker aldri og fingrer meg sjelden. Han bryr seg ikke om klitoris. Får sjelden orgasme av samleie alene, så det er sjelden jeg kommer når vi har sex. 

Anonymkode: 8b6e6...fce

Så han er udugelig i senga med andre ord? 

Anonymkode: 401ce...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han slikker aldri og fingrer meg sjelden. Han bryr seg ikke om klitoris. Får sjelden orgasme av samleie alene, så det er sjelden jeg kommer når vi har sex. 

Anonymkode: 8b6e6...fce

Kan han noe om kvinnekroppen og kvinnelig seksualitet og orgasme, egentlig?

Og bryr han seg egentlig om at du har det godt under sex?

Mulig dere har funnet en måte det fungerer på hvis du selv alltid bidrar til å stimulere deg selv, men fikk bare inntrykk av at han egentlig ikke er så opptatt av at du også skal ha det godt når dere har sex?

Anonymkode: 3f2cd...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tilfredsstilles ikke av min (mannlige) partner. Jeg er for øvrig og usikker på om jeg i det hele tatt har «de» følelsene for han mer.. har vært sammen i 10 år, gift i 5. Har to barn i skole og barnehage alder. Er vel den «populære» 7 års krisa kanskje.. noen år forsinket....

 

Fantaserer ofte om andre menn. Har aldri vært utro. Men håper følelsene tar seg opp snart.. der henger kanskje tilfredstillingen under sex også(?) 
 

jeg er jo glad i han, men mer som en venn nå enn som en kjæreste :(

Anonymkode: d6808...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er kjedelig. 
Det starter ALLTID likt. En hånd som kommer snikende mot puppen min under dyna, en annen klask rett på trusa, og vips en svett, stønnende mann over meg. 
Og joda, jeg har prøvd å snakke med han men det går ikke inn. 

Anonymkode: 802fb...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En hånd som kommer snikende mot puppen min under dyna, en annen klask rett på trusa, og vips en svett, stønnende mann over meg. 
Og joda, jeg har prøvd å snakke med han men det går ikke inn. 

Anonymkode: 802fb...0f4

Det du beskriver er overgrep som du kan anmelde. Han har ikke lov til å ta på deg uten samtykke, hver gang.

Dessuten har du jo sagt ifra og dermed faller uaktsomheten bort og strafferammen blir mye lengre.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sex er kjedelig. 
Det starter ALLTID likt. En hånd som kommer snikende mot puppen min under dyna, en annen klask rett på trusa, og vips en svett, stønnende mann over meg. 
Og joda, jeg har prøvd å snakke med han men det går ikke inn. 

Anonymkode: 802fb...0f4

Min eksmann var sånn... Han forstod ikke at det føltes som overgrep selv når jeg sa det rett ut. Jeg slet en stund med å forstå at det ikke behøver å være sånn. 

Nå har jeg en fantastisk mann som vet å tilfredsstille meg på så mange måter! Jeg viste ikke at det var mulig å ha så god sex før jeg traff han. 

Anonymkode: 702bc...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sex er kjedelig. 
Det starter ALLTID likt. En hånd som kommer snikende mot puppen min under dyna, en annen klask rett på trusa, og vips en svett, stønnende mann over meg. 
Og joda, jeg har prøvd å snakke med han men det går ikke inn. 

Anonymkode: 802fb...0f4

Hvorfor er du med en mann som regelmessig begår overgrep mot deg?

Anonymkode: 3f2cd...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sex er kjedelig. 
Det starter ALLTID likt. En hånd som kommer snikende mot puppen min under dyna, en annen klask rett på trusa, og vips en svett, stønnende mann over meg. 
Og joda, jeg har prøvd å snakke med han men det går ikke inn. 

Anonymkode: 802fb...0f4

Slik blir det når du selv ALDRI tar initiativ.

Anonymkode: 3f54d...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

"Kom igjen. Nå har vi 5 minutter". Sur i lang tid hvis jeg ikke hoppet av lyst, eller sa nei. Rett på uten noe berøring. Inn og ut. Ferdig.

Han er en eks nå. Jeg får traumebehandling.

Anonymkode: 4261b...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men jeg får ikke alltid orgasme. Men som oftest. Jeg er blant de heldige som kan få orgasme ved penetrering, og det er den typen jeg liker best. Vi har ikke sex veldig ofte, men har funnet en frekvens som passer for oss. Vi kan både være eksperimentelle, og holde oss til den bombesikre oppskriften. Vi har vært sammen i 20 år, så vi kjenner hverandre veldig godt. 
Jeg er godt fornøyd 🥰❤️
 

Anonymkode: ac992...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik blir det når du selv ALDRI tar initiativ.

Anonymkode: 3f54d...561

Er du kvinnehater?

Selv om hun aldri tar initiativ må mannen få et samtykke FØR han tar henne på puppen HVER gang. Ellers er det straffbart.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du kvinnehater?

Selv om hun aldri tar initiativ må mannen få et samtykke FØR han tar henne på puppen HVER gang. Ellers er det straffbart.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Det normale er at du elsker den du er sammen med. Straffeutmåling hører ikke hjemme i et normalt parforhold. Men det er kanskje ikke så mange normale forhold igjen i dag, en del skriverier her inne kan tyde på det.

Anonymkode: 3f54d...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min eksmann var sånn... Han forstod ikke at det føltes som overgrep selv når jeg sa det rett ut. Jeg slet en stund med å forstå at det ikke behøver å være sånn. 

Nå har jeg en fantastisk mann som vet å tilfredsstille meg på så mange måter! Jeg viste ikke at det var mulig å ha så god sex før jeg traff han. 

Anonymkode: 702bc...3ba

Det føles ikke som overgrep. Pliktsex er vel mere rette begrepet. Og jeg vet hva som kommer, så jeg er forberedt. Men hva skal jeg gjøre da? Nekte? Jeg vil jo ikke frarøve han et sexliv bare fordi jeg heller vil sove?

Anonymkode: 802fb...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det du beskriver er overgrep som du kan anmelde. Han har ikke lov til å ta på deg uten samtykke, hver gang.

Dessuten har du jo sagt ifra og dermed faller uaktsomheten bort og strafferammen blir mye lengre.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Tosk! 

Anonymkode: 401ce...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det føles ikke som overgrep. Pliktsex er vel mere rette begrepet. Og jeg vet hva som kommer, så jeg er forberedt. Men hva skal jeg gjøre da? Nekte? Jeg vil jo ikke frarøve han et sexliv bare fordi jeg heller vil sove?

Anonymkode: 802fb...0f4

Men det er et overgrep. Det er ingen som har plikt til å gi mannen sex. 

Ja, du kan nekte. Til han skjønner at han må gå frem på en litt annen måte. Det skal være noe begge ønsker, ikke noe som gjøres av plikt. 

Anonymkode: 702bc...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det normale er at du elsker den du er sammen med. Straffeutmåling hører ikke hjemme i et normalt parforhold. Men det er kanskje ikke så mange normale forhold igjen i dag, en del skriverier her inne kan tyde på det.

Anonymkode: 3f54d...561

Det normale når man elsker noen er at man også respekterer vedkommende og ønsker at den man elsker skal ha det bra og at den også skal få nytelse av den sexen man har sammen. Det normale når man får høre at man må gjøre ting annerledes når man skal ha sex med den man elsker er at man viser vilje til å lytte, ta det til seg og så vise at man forstår og dermed også handler deretter. Men disse tingene er kanskje ikke så viktige for deg?

Og jo, i et forhold der den ene gjør noe ulovlig mot den andre har absolutt både anmeldelse og dom noe å gjøre! Men nå er det vel også slik at i et normalt parforhold ønsker ikke noen av partene å gjøre noe straffbart mot den andre, men er heller opptatt av at begge skal ha det godt i forholdet, også når det kommer til sex.

Anonymkode: 3f2cd...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du kvinnehater?

Selv om hun aldri tar initiativ må mannen få et samtykke FØR han tar henne på puppen HVER gang. Ellers er det straffbart.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Mener du at man alltid må spørre: «kan jeg ta på deg»?

I mitt hode er det helt ok at man gjør fysiske fremstøt.. men trekker seg tilbake dersom den andre parten ikke ønsker å gå videre

Og det gjelder for BEGGE parter

Anonymkode: f1f01...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann tar aldri initiativ, han gjør aldri framstøt, han gir aldri uttrykk for at han har lyst på meg eller at jeg er attraktiv. Det kan gå år mellom at vi har sex. og da er det som å ha sex med en fremmed, det blir bare rart. 
Jeg gikk nesten for et år siden, men klarte det ikke pga ungene.
Så da får jeg bare leve med et liv uten nærhet og sex. 

Anonymkode: 1dfda...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mann tar aldri initiativ, han gjør aldri framstøt, han gir aldri uttrykk for at han har lyst på meg eller at jeg er attraktiv. Det kan gå år mellom at vi har sex. og da er det som å ha sex med en fremmed, det blir bare rart. 
Jeg gikk nesten for et år siden, men klarte det ikke pga ungene.
Så da får jeg bare leve med et liv uten nærhet og sex. 

Anonymkode: 1dfda...ad1

Kan han være homofil? Eller aseksuell? 

Så trist.

Anonymkode: fef4c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at man alltid må spørre: «kan jeg ta på deg»?

I mitt hode er det helt ok at man gjør fysiske fremstøt.. men trekker seg tilbake dersom den andre parten ikke ønsker å gå videre

Anonymkode: f1f01...13f

Så klart, og straffeloven skiller ikke på de i parforhold og andre.

Samtykke må gis før han tar på puppen og "frikort" kan ikke deles ut, så samtykke må gis hver gang.

Om han gjør "fysiske fremstøt" men trekker seg om hun sier nei, da har den seksuelle handlingen allerede skjedd.

Så igjen; samtykke må gis hver gang FØR en seksuell handling, f.eks. å ta på en pupp.

Anonymkode: ea9e6...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...