Gå til innhold

Bare styr i klassen til datteren min!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Nyttårs barn skrev:

Så du hvilket innlegg jeg svarte på? Og sa meg enig i.

Tror det er viktig med konstruktiv tilbakemelding ala, "det dder synes jeg ikke det er noe hyggelig å høre" eller "jeg blir lei meg når du sier en slik type kommentar til meg".

Det er ikke sikkert at hun får vite hva som er passende oppførsel, og ting blir ikke bedre ved å bli oversett.

Jeg tipper at lærer kan fortelle henne hva som er passende oppførsel og hva som forventes av sosialt samspill i klassen. Selvsagt kunne det vært bedre å si noe sånt som du foreslår. Det er nok mer pedagogisk riktig. Det er bare om en 16 åring å komme på noe sånt å si når begeret er fullt...….

Endret av Sommerkroppen 2029
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det denne jenta som skal "forståes ihjel"?Er det riktig at hun får ture frem som hun vil uten at noen sier i fra?

Nei,i denne saken støtter jeg HI 100 %.

Skrevet

Jeg har vært i den situasjonen at jeg fikk beskjed om at ingen likte meg på skolen, hverken elever eller lærere. For min del kom det fra en lærer. Der og da raste verden sammen. Jeg har aldri vært så knust av noe, inkludert kjærlighetssorg og døde besteforeldre.

Heldig vis hadde jeg gode venner som begynte å nøste i hva som hadde skjedd. Det var en lærer og en elev som ikke likte meg. Resten ga meg full støtte. Eleven måtte bytte klasse. Læreren "valgte" å slutte på skolen uka etter og var sansynlig vis sykmeldt i oppsigelsestiden. Han underviste i hvertfall ikke oss flere timer.

At ingen liker denne jenta trenger ikke være sant selv om datterem din sier det, men det er en fare for at jenta tror på henne. Det kan ødelegge enormt mye.

Anonymkode: d8855...b60

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært i den situasjonen at jeg fikk beskjed om at ingen likte meg på skolen, hverken elever eller lærere. For min del kom det fra en lærer. Der og da raste verden sammen. Jeg har aldri vært så knust av noe, inkludert kjærlighetssorg og døde besteforeldre.

Heldig vis hadde jeg gode venner som begynte å nøste i hva som hadde skjedd. Det var en lærer og en elev som ikke likte meg. Resten ga meg full støtte. Eleven måtte bytte klasse. Læreren "valgte" å slutte på skolen uka etter og var sansynlig vis sykmeldt i oppsigelsestiden. Han underviste i hvertfall ikke oss flere timer.

At ingen liker denne jenta trenger ikke være sant selv om datterem din sier det, men det er en fare for at jenta tror på henne. Det kan ødelegge enormt mye.

Anonymkode: d8855...b60

Men var du lik denne jenta da? Slengte du stygge kommentarer til medelevene dine? Var du ufin og kommenterte andres kropp og utseende? Var det derfor du ble mislikt? Du skriver ingenting om hvorfor en elev og lærer ikke likte deg. 

Dette tilfellet er nok litt andreledes enn hva du opplevde altså...…..

Anonymkode: 4bdeb...721

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...