Gå til innhold

Er ikke pakkekalender ut nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Gud bedre så mye grums temaet julekalender kan skape. Hver familie må da få velge hvordan de velger å løse kalender tiden?? 

Et alternativ er jo å fly til Thailand eller New York og handle inn småpresanger.

Anonymkode: 901ce...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Et alternativ er jo å fly til Thailand eller New York og handle inn småpresanger.

For en kjempeidé !!! Da får jo ungene helt unike ting andre ikke har!!! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha, så du mener jeg gir FOR LITE i adventskalenderen? 

Anonymkode: 8f7b8...ea6

Nei, jeg mener kalenderen er særdeles kjip om du ikke gir bruksanvisning og de delene som trengs etterhvert, etterhvert. Hvis du gir tilfeldig klosser så de må vente til juleaften med å bygge er jo det kjipt. Du svarer ikke på spm?

Anonymkode: 5f3a0...965

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hvis du leser innlegget ser du alt det andre jula også er. Og ingen av de tingene ønsker jeg å svi av før julaften. Ikke gaveåpning heller.

Kalender er jo en viktig del av jula da. Og om man svir det v før jul, hvis en gjør/spiser noe før jul så ER det trist feiring hos dere. Jula er liksom litt mer enn det, trafisjoner, familie, osv.

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg mener kalenderen er særdeles kjip om du ikke gir bruksanvisning og de delene som trengs etterhvert, etterhvert. Hvis du gir tilfeldig klosser så de må vente til juleaften med å bygge er jo det kjipt. Du svarer ikke på spm?

Da er kanskje mine barn hakket lettere å glede enn dine, da? Det går for eksempel an å bygge legoklosser sammen på måter som ikke står i oppskriften. Tatah!

Forøvrig har jeg altså ingen plikt til å greie ut i dybden om kalenderpraksis for deg, eller å besvare dine spørsmål, jeg beskrev kun hvordan vi gjør det hjemme hos oss.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er kanskje mine barn hakket lettere å glede enn dine, da? Det går for eksempel an å bygge legoklosser sammen på måter som ikke står i oppskriften. Tatah!

Forøvrig har jeg altså ingen plikt til å greie ut i dybden om kalenderpraksis for deg, eller å besvare dine spørsmål, jeg beskrev kun hvordan vi gjør det hjemme hos oss.

Ja, og det har jeg ikke liv å ha noen mening om? Mine barn liker å bygge etter instruksjonen, og en liten haug lego løst er jo bare mer av ting de har fra før. Instruksjonen og det å litt etter litt bygge opp boksen DET ville jo vært fint. Da blir det jo en ekte kalender, ikke bare noe lettvint fra en mor som ikke gidder sortere ut klossene som trengs når. 

Jeg latet også som jeg likte alt jeg fikk som barn, samma hvor kjipt asså. På julekvelden har de heller ikke tid til å skulle bygge opp hele boksen, da skjer det jo litt. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og det har jeg ikke liv å ha noen mening om? Mine barn liker å bygge etter instruksjonen, og en liten haug lego løst er jo bare mer av ting de har fra før. Instruksjonen og det å litt etter litt bygge opp boksen DET ville jo vært fint. Da blir det jo en ekte kalender, ikke bare noe lettvint fra en mor som ikke gidder sortere ut klossene som trengs når. 

Jeg latet også som jeg likte alt jeg fikk som barn, samma hvor kjipt asså. På julekvelden har de heller ikke tid til å skulle bygge opp hele boksen, da skjer det jo litt. 

Du har et helt unikt engasjement for andre folks julekalendere, altså! "Ekte" kalender? Og du mener å kunne utlede at barna mine later som de er glade? Jesus Kristus. Du har virkelig frekkhetens nådegave.

Som sagt har jeg ingen plikt til å redegjøre for praksis hos oss, og det har jeg heller ingen lyst til overfor Julekalenderpolitiet i egen høye person. Imidlertid kan du ta det helt med ro, og du trenger hverken å være bekymret eller forulempet. Barna får absolutt alt de trenger. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det essensen i hele diskusjonen da? Vi gjør det slik vi liker det og slik det fungerer i hver våre familier? 

Skrevet
8 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Er ikke det essensen i hele diskusjonen da? Vi gjør det slik vi liker det og slik det fungerer i hver våre familier? 

🙈🤦🏼‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...