Gå til innhold

HelenaNa

Anbefalte innlegg

Hei dere!
 
Fikk ei nydelig lillesøster for 3 uker siden, og tar meg en trilletur med henne så å si hver dag. På turen har jeg en bakke som har blitt min offisielle nemesis; bakken er bratt, steinete og hard og krever like mye av meg hver gang jeg går den og ENDA mer med en barnevogn trykkende ned på meg. Derfor er spørsmålet mitt til dere; burde det ikke finnes en elektrisk barnevogn? Kunne trengt bare en liten motor på vognen som gir ett lite dytt opp bakkene. Eller finnes dette allerede? 

Blir veldig takknemlig på alle svar og tilbakemeldinger.

Hilsen Helena (nybakt søster og mulig el-barnevogn-gründer🤔)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener det finnes. Følger lilleprinsen på IG og de gjorde reklame for en fra nyeste barnevognmessen de var på. 

Kan det ha vært en cybex vogn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har kommet nå, men er ingen billig fornøyelse! Mener både cybex og Emmaljunga har lansert elektriske vogner, men selges nok ikke overalt i starten.

Anonymkode: b06f8...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri savnet. Og det er et par grumme bakker her også. Men det kjennes godt etter 9 måneder med rar og vanskelig kropp å kjenne at man kan bruke den igjen. I den lengste bakken har jeg i blant tatt en liten pause å sett utover eller rettet på vognposen eller noe. 

Anonymkode: b7e10...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...