Gå til innhold

Pleier å trene barna inne i en sal på treningsstudio.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal sies at dette har vi gjort i 3 år nå. Det vet alle de ansatte. Og nå plutselig nekter de oss pga erstatningsansvar. Spess spør du meg

Anonymkode: ac779...6c2

Vil det si at du har spurt om lov og fått tillatelse til det?

Anonymkode: 93aec...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer du seriøst trekkende til et treningssenter med SEKS unger på slep? Ikke rart de ansatte reagerer. Og i tillegg skal dere ha en sal alene å løpe i? Dette må være tull!

Anonymkode: 7d057...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har irritert seg over dere i tre år, men vært for høflige/kundevennlige til å si fra.

Så har nok en smart sjel blant de ansatte til slutt funnet en smidig måte å gi beskjed på. 

 

Anonymkode: 6e9da...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig formulert. De er selvfølgelig ikke i treningssenteret, men i en sal. Eller nei vent forklarte det ganske tydelig, men her hogger dere til før dere leser ordentlig. Dette er 1 av 6 saler som bruker til gruppetimer sånn som kondisjon osv. Ingen er her, ingen bruker de, det er bare jeg og barna som løper sammen, også hopper og spretter også drar vi. 

Anonymkode: ac779...6c2

Men du er forsatt i lokalet til treningsstudiet og det er da ikke sånn at vi alle kan ta med barna våre og leke der. Det får dere gjøre ute i friluft, eventuelt leie deg et lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

He he dere er jo alle stokk dumme. Igjen en SAL. Det står såå tydelig overalt. Til og med i overskrift. Dette er selvfølgelig etter jeg har trent. Da lar jeg de løpe med meg i 10 min inne i en sal. Sammen med meg. Ingen er der, og det finnes 6 andre saler. Dette er en søndag og de salene er kun i bruk en time fra kl 11-12. Etter det er det ingen der før mandag. Jeg ser ikke problemet med det. 

Anonymkode: ac779...6c2

Treningsstudioet eier salene og kan derfor nekte deg å trene der. Skal jeg bare gå inn på et studio jeg ikke er medlem av og trene i en sal? Det er ingen der før mandag, så jeg ser ikke noe problem med det,,

Anonymkode: 937a9...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tydeligvis. For jeg har 6 unger. Alene. Så det er umulig å ta med alle ut i naturen alene. Vi har gjort dette i mange år. Barna koste seg, og jeg hadde full kontroll over alle. Jeg har ikke råd til å leie steder hver gang heller. 

Anonymkode: ac779...6c2

Så alle som har 4-6 barn kan bare ta seg til rette i tomme treningssaler over hele Norge? Jeg gikk akkurat forbi et butikklokale som var tungt, kan jeg bare opprette en liten butikk der? Det er jo ingen som bruker det.

Anonymkode: 937a9...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...