Gå til innhold

Pleier å trene barna inne i en sal på treningsstudio.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er treningsstudio erstatningspliktige hvis det skjer noe med barna mine inne i den salen fordi om jeg er med de? Plutselig nekter de meg å la barna løpe litt pga dette. Synes det var så merkelig. Om jeg underskriver en kontrakt på at de ikke er ansvarlige for de. Da burde det vel gå bra? 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn har ingenting å gjøre løpende mellom apparat og vekter og andre som trener. Flere av apparatene er dyre også.

Sett barna på barneparkeringen på treningssenteret eller finn en annen aktivitet til dem mens du trener.

Hvordan tror du det blir om alle skal ta med seg barna sine dit?

 

Anonymkode: 4137f...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er treningsstudio erstatningspliktige hvis det skjer noe med barna mine inne i den salen fordi om jeg er med de? Plutselig nekter de meg å la barna løpe litt pga dette. Synes det var så merkelig. Om jeg underskriver en kontrakt på at de ikke er ansvarlige for de. Da burde det vel gå bra? 

Anonymkode: ac779...6c2

Ungene dine har selvfølgelig ingenting der å gjøre. Det som er merkelig er at du er så tett at du ikke selv skjønner, at andre ikke er interessert i at dine unger skal leke bajas på et treningssenter. Men regner med at du troller.

Anonymkode: 93aec...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov med barn inne på treningssentre og det er det en grunn til. Hold de hjemme eller på barnepassen. 

Anonymkode: b6fd0...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke forsikret der og som ansatt på treningssenter er jeg lært opp til å forklare medlemmer at barn ikke har adgang nettopp grunnet dette. De fleste av de få som tar med barn skjønner det. Og de aller fleste tar naturligvis ikke med barn i det hele tatt. 

Anonymkode: b46f9...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig formulert. De er selvfølgelig ikke i treningssenteret, men i en sal. Eller nei vent forklarte det ganske tydelig, men her hogger dere til før dere leser ordentlig. Dette er 1 av 6 saler som bruker til gruppetimer sånn som kondisjon osv. Ingen er her, ingen bruker de, det er bare jeg og barna som løper sammen, også hopper og spretter også drar vi. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke forsikret der og som ansatt på treningssenter er jeg lært opp til å forklare medlemmer at barn ikke har adgang nettopp grunnet dette. De fleste av de få som tar med barn skjønner det. Og de aller fleste tar naturligvis ikke med barn i det hele tatt. 

Anonymkode: b46f9...d93

Dette er etter min egentrening, og de har vært på barnepass. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke lov med barn inne på treningssentre og det er det en grunn til. Hold de hjemme eller på barnepassen. 

Anonymkode: b6fd0...a2a

Sal ikke senteret. LES HVA JEG SKRIVER. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungene dine har selvfølgelig ingenting der å gjøre. Det som er merkelig er at du er så tett at du ikke selv skjønner, at andre ikke er interessert i at dine unger skal leke bajas på et treningssenter. Men regner med at du troller.

Anonymkode: 93aec...e1e

SAL men du vet vel ikke hva det er for du trener vel ALDRI!

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn har ingenting å gjøre løpende mellom apparat og vekter og andre som trener. Flere av apparatene er dyre også.

Sett barna på barneparkeringen på treningssenteret eller finn en annen aktivitet til dem mens du trener.

Hvordan tror du det blir om alle skal ta med seg barna sine dit?

 

Anonymkode: 4137f...fd3

He he dere er jo alle stokk dumme. Igjen en SAL. Det står såå tydelig overalt. Til og med i overskrift. Dette er selvfølgelig etter jeg har trent. Da lar jeg de løpe med meg i 10 min inne i en sal. Sammen med meg. Ingen er der, og det finnes 6 andre saler. Dette er en søndag og de salene er kun i bruk en time fra kl 11-12. Etter det er det ingen der før mandag. Jeg ser ikke problemet med det. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

He he dere er jo alle stokk dumme. Igjen en SAL. Det står såå tydelig overalt. Til og med i overskrift. Dette er selvfølgelig etter jeg har trent. Da lar jeg de løpe med meg i 10 min inne i en sal. Sammen med meg. Ingen er der, og det finnes 6 andre saler. Dette er en søndag og de salene er kun i bruk en time fra kl 11-12. Etter det er det ingen der før mandag. Jeg ser ikke problemet med det. 

Anonymkode: ac779...6c2

Skal sies at dette har vi gjort i 3 år nå. Det vet alle de ansatte. Og nå plutselig nekter de oss pga erstatningsansvar. Spess spør du meg

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig formulert. De er selvfølgelig ikke i treningssenteret, men i en sal. Eller nei vent forklarte det ganske tydelig, men her hogger dere til før dere leser ordentlig. Dette er 1 av 6 saler som bruker til gruppetimer sånn som kondisjon osv. Ingen er her, ingen bruker de, det er bare jeg og barna som løper sammen, også hopper og spretter også drar vi. 

Anonymkode: ac779...6c2

Jeg leste det du først skrev tre ganger uten at det kom frem det du forklarer her.

Uansett spiller det ingen rolle. Det blir ekstra slitasje i lokalene og dine barn er ikke betalende medlemmer. I tillegg er senteret forpliktet til å ha forsikring hvor alle som trener der skal være forsikret. Dine barn er ikke betalende medlemmer på treningssenteret, ergo heller ikke forsikret.

Du trenger ikke like det, men slik er det. Du bør heller være takknemlig for at de har sett mellom fingrene med reglene i tre år, og finne en annen løsning nå som du er blitt gjort oppmerksom på at dette ikke lenger lar seg lure.

 

Anonymkode: 4137f...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SAL men du vet vel ikke hva det er for du trener vel ALDRI!

Anonymkode: ac779...6c2

Det er nå du som skriver treningsstudio da. At du skriver så utydelig at ingen skjønner hva du mener, får du ta på egen kappe.

Anonymkode: 93aec...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal sies at dette har vi gjort i 3 år nå. Det vet alle de ansatte. Og nå plutselig nekter de oss pga erstatningsansvar. Spess spør du meg

Anonymkode: ac779...6c2

Selvfølgelig er det ikke spess, de har vel ventet på at du skulle skjønne det av deg selv

Anonymkode: 93aec...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nå du som skriver treningsstudio da. At du skriver så utydelig at ingen skjønner hva du mener, får du ta på egen kappe.

Anonymkode: 93aec...e1e

Nei jeg skrev trene barna INNE i en sal på treningsstudio. Bare tegn på at folk svarer før de leser

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke spess, de har vel ventet på at du skulle skjønne det av deg selv

Anonymkode: 93aec...e1e

Latterlig svart 🤦‍♀️

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leste det du først skrev tre ganger uten at det kom frem det du forklarer her.

Uansett spiller det ingen rolle. Det blir ekstra slitasje i lokalene og dine barn er ikke betalende medlemmer. I tillegg er senteret forpliktet til å ha forsikring hvor alle som trener der skal være forsikret. Dine barn er ikke betalende medlemmer på treningssenteret, ergo heller ikke forsikret.

Du trenger ikke like det, men slik er det. Du bør heller være takknemlig for at de har sett mellom fingrene med reglene i tre år, og finne en annen løsning nå som du er blitt gjort oppmerksom på at dette ikke lenger lar seg lure.

 

Anonymkode: 4137f...fd3

Er de forsikret på barnepass? Min datter satt faktisk gulerot servert av de i halsen. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er de forsikret på barnepass? Min datter satt faktisk gulerot servert av de i halsen. 

Anonymkode: ac779...6c2

Ut fra måten du svarer folk på så forstår jeg at du bare troller. Og hvis ikke - ta tak i problemene dine. Det er ikke treningssenteret som er ditt problem...

Anonymkode: 4137f...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ut fra måten du svarer folk på så forstår jeg at du bare troller. Og hvis ikke - ta tak i problemene dine. Det er ikke treningssenteret som er ditt problem...

Anonymkode: 4137f...fd3

Er faktisk helt seriøs! Alle svarer før de har lest innlegget. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er faktisk helt seriøs! Alle svarer før de har lest innlegget. 

Anonymkode: ac779...6c2

Hvis du vil ha skikkelige svar, så får du ikke det med å drive å skrike til de som svarer deg og være frekk i kjeften. Treningsapparatene står faktisk i en sal de også, på de fleste treningsstudioer, så innlegget ditt kunne misforstås. Resten er ganske enkelt: Rett deg etter beskjeden fra de som jobber der og la heller ungene dine løpe og leke ute. 

Anonymkode: 7a9ea...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vil ha skikkelige svar, så får du ikke det med å drive å skrike til de som svarer deg og være frekk i kjeften. Treningsapparatene står faktisk i en sal de også, på de fleste treningsstudioer, så innlegget ditt kunne misforstås. Resten er ganske enkelt: Rett deg etter beskjeden fra de som jobber der og la heller ungene dine løpe og leke ute. 

Anonymkode: 7a9ea...ae7

Det stemmer ikke. Jeg skrev inne i en sal. På treningsstudio. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil vel ikke ha alle mulige folk løpende i salene sine? Får dere lov må jo de andre og få lov. Ta ungene med i skogen og la de herje der.

Anonymkode: 61696...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er treningsstudio erstatningspliktige hvis det skjer noe med barna mine inne i den salen fordi om jeg er med de? Plutselig nekter de meg å la barna løpe litt pga dette. Synes det var så merkelig. Om jeg underskriver en kontrakt på at de ikke er ansvarlige for de. Da burde det vel gå bra? 

Anonymkode: ac779...6c2

Barna dine er ikke forsikret da de ikke er medlemmer av treningsstudioet. Så hvis det skjer noe,at f.eks en av barna skulle komme til å snuble å skade hodet sitt,vil treningssenteret som eier salen være erstatningspliktige. I tillegg har de sikkert et regelverk som sier at ikke-betalende personer ikke har anledning til å benytte deres lokaler. Har du sjekket i kontrakten om betalende medlemmer har lov å bruke saler/lokaler som ikke er i bruk? Lokalene til et treningssenter er ikke fritt frem til å bruke til den form for trening hver enkelt ønsker,slik som den typen løping du beskriver her. Kanskje duvskule prøve å sjekke med treningssenteret,så kanskje du kan fortsette å benytte salen til dette hvis dine barn blir betalende medlemmer? For da er de forsikret om ikke annet.

Anonymkode: 39aa4...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke. Jeg skrev inne i en sal. På treningsstudio. 

Anonymkode: ac779...6c2

Hva heter rommet der treningsapparatene står? 

Anonymkode: 7a9ea...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kontrakt på at de ikke er ansvarlig? Er det en type kontrakt de skal tilby til alle som trener der da, ta med barna deres inn i salene og lek/løp men skriv under på denne kontrakten først?

De må ha like regler for alle kunder, og regelen er at de ikke ønsker barna til kundene inn på senteret for å leke/løpe. 

Anonymkode: 247c2...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...