Gå til innhold

Pleier å trene barna inne i en sal på treningsstudio.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte faktisk hva hi mente helt av meg selv etter å ha lest første innlegg. Jeg er nok klokere enn de fleste. 

Men som svar så stemmer det sikkert at treningssenteret er ansvarlige for dem som ferdes i lokalene deres, og når barna dine (naturlig nok) ikke er betalende medlemmer så gjelder ikke forsikringen på dem. 

At du har fått lov til dette før er nok bare pga at de ikke har vært obs på regelverket. 

Skjønner at du syns det er dumt, det hørtes ut som en fin måte å leke med barna på. 

Anonymkode: d1435...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ta med ungene ut i sunn og frisk luft i stedet

Anonymkode: 6420a...f6e

Ja, for det ene utelukker helt det andre? 

Hva var det med dette innlegget dom provoserer så mange? Er det at hi trener OG leker med ungene sine? 

Anonymkode: d1435...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Hva var det med dette innlegget dom provoserer så mange?

Anonymkode: d1435...789

Måten hun svarer folk på. At hun skylder på andre for å selv ikke skrive klart nok. For å ta seg til rette på et treningssenter og ikke ønske å følge de retningslinjene hun får selv når de har gitt henne beskjed om at hun ikke kan fortsette å ha barna der.

Hadde hun spesifisert at det var snakk om ulike saler så hadde hun sluppet misforståelser. Når alle som svarte i går misforstod henne, så bør det gå inn at det kanskje var hun som ikke hadde vært presis nok. Hun velger å istedenfor beskylde alle andre for ikke å gidde å lese det hun hadde skrevet.

Flott at hun både trener og leker med barna sine, det mener vel de fleste. Men hun må likevel respektere de reglene som gjelder på treningssenteret. Nå har hun vært heldig med at de har sett mellom fingrene med dette i tre år, da bør hun være fornøyd med det, ungene har blitt større og det er lettere å finne andre løsninger.

 

Anonymkode: 4137f...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for det ene utelukker helt det andre? 

Hva var det med dette innlegget dom provoserer så mange? Er det at hi trener OG leker med ungene sine? 

Anonymkode: d1435...789

Tydeligvis. For jeg har 6 unger. Alene. Så det er umulig å ta med alle ut i naturen alene. Vi har gjort dette i mange år. Barna koste seg, og jeg hadde full kontroll over alle. Jeg har ikke råd til å leie steder hver gang heller. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig formulert. De er selvfølgelig ikke i treningssenteret, men i en sal. Eller nei vent forklarte det ganske tydelig, men her hogger dere til før dere leser ordentlig. Dette er 1 av 6 saler som bruker til gruppetimer sånn som kondisjon osv. Ingen er her, ingen bruker de, det er bare jeg og barna som løper sammen, også hopper og spretter også drar vi. 

Anonymkode: ac779...6c2

Du er jo både frekk og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måten hun svarer folk på. At hun skylder på andre for å selv ikke skrive klart nok. For å ta seg til rette på et treningssenter og ikke ønske å følge de retningslinjene hun får selv når de har gitt henne beskjed om at hun ikke kan fortsette å ha barna der.

Hadde hun spesifisert at det var snakk om ulike saler så hadde hun sluppet misforståelser. Når alle som svarte i går misforstod henne, så bør det gå inn at det kanskje var hun som ikke hadde vært presis nok. Hun velger å istedenfor beskylde alle andre for ikke å gidde å lese det hun hadde skrevet.

Flott at hun både trener og leker med barna sine, det mener vel de fleste. Men hun må likevel respektere de reglene som gjelder på treningssenteret. Nå har hun vært heldig med at de har sett mellom fingrene med dette i tre år, da bør hun være fornøyd med det, ungene har blitt større og det er lettere å finne andre løsninger.

 

Anonymkode: 4137f...fd3

Hun skriver både i overskriften og i selve innlegget at det gjelder en sal. Da burde de fleste med alminnelig leseforståelse skjønne dette i stede for å hyle ut om at barn ikke skal løpe villmann mellom apperatene. 

Hi svarer hissig, det er jeg enig i, men jeg føler at mange av de som svarer ikke har lest hi ordentlig og i stede for å erkjenne dette fortsetter de å angripe hi, som etter mitt syn skrev et helt greit innlegg med et helt greit spørsmål. 

Det er så rart at om det først er en som svarer krast, så blir det fort et kollektivt angrept på hi. Veldig interessant å observere. 

Anonymkode: d1435...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tydeligvis. For jeg har 6 unger. Alene. Så det er umulig å ta med alle ut i naturen alene. Vi har gjort dette i mange år. Barna koste seg, og jeg hadde full kontroll over alle. Jeg har ikke råd til å leie steder hver gang heller. 

Anonymkode: ac779...6c2

Det er forøvrig ikke andres problem at du er ute av stand til å holde knærne samla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Måten hun svarer folk på. At hun skylder på andre for å selv ikke skrive klart nok. For å ta seg til rette på et treningssenter og ikke ønske å følge de retningslinjene hun får selv når de har gitt henne beskjed om at hun ikke kan fortsette å ha barna der.

Hadde hun spesifisert at det var snakk om ulike saler så hadde hun sluppet misforståelser. Når alle som svarte i går misforstod henne, så bør det gå inn at det kanskje var hun som ikke hadde vært presis nok. Hun velger å istedenfor beskylde alle andre for ikke å gidde å lese det hun hadde skrevet.

Flott at hun både trener og leker med barna sine, det mener vel de fleste. Men hun må likevel respektere de reglene som gjelder på treningssenteret. Nå har hun vært heldig med at de har sett mellom fingrene med dette i tre år, da bør hun være fornøyd med det, ungene har blitt større og det er lettere å finne andre løsninger.

 

Anonymkode: 4137f...fd3

Og hvordan svarer folk meg? 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Du er jo både frekk og dum.

 

Akkurat nå, sug lut skrev:

Det er forøvrig ikke andres problem at du er ute av stand til å holde knærne samla.

Virkelig? Du ser ikke bjelken i eget øye her?

Anonymkode: d1435...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Det er forøvrig ikke andres problem at du er ute av stand til å holde knærne samla.

Kanskje pappaen er dø? 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Virkelig? Du ser ikke bjelken i eget øye her?

Anonymkode: d1435...789

Jeg har samla knær og kan forholde meg til både skrevne og uskrevne regler på et treningssenter, takk som spør. Det ville ikke falt meg inn å få flere unger enn jeg fikser aleine, og det ville heller ikke falt meg inn å dra dem med et sted der man normalt betaler for seg og la dem herje der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Og?

Ja så da kan jeg kanskje ikke la de herje hvor som helst. Siden jeg har alene ansvaret. Det var aldri min plan i livet å bli alene med 6 barn. 

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja så da kan jeg kanskje ikke la de herje hvor som helst. Siden jeg har alene ansvaret. Det var aldri min plan i livet å bli alene med 6 barn. 

Anonymkode: ac779...6c2

Nei, men det hadde ikke skada å tenke framover, hadde det vel? Aleneansvar er en helt forutsigbar potensiell effekt av voksenliv, det vet alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Nei, men det hadde ikke skada å tenke framover, hadde det vel? Aleneansvar er en helt forutsigbar potensiell effekt av voksenliv, det vet alle.

Du burde skamme deg. Virkelig!!

Anonymkode: ac779...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg har samla knær og kan forholde meg til både skrevne og uskrevne regler på et treningssenter, takk som spør. Det ville ikke falt meg inn å få flere unger enn jeg fikser aleine, og det ville heller ikke falt meg inn å dra dem med et sted der man normalt betaler for seg og la dem herje der.

Deg om det. 

Det kunne ikke falt meg inn å svare andre på den måten du tillater deg. 

Godt vi er forskjellige. 

Anonymkode: d1435...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du burde skamme deg. Virkelig!!

Anonymkode: ac779...6c2

Hun har jo helt rett. Ingen vet hva som skjer i fremtiden, og sannsynligheten for at man blir sitte de med ansvaret alene er tilstede. 

Anonymkode: 9661b...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre på treningssenteret om du kan leie en sal da. Men det koster jo penger selvfølgelig.... Skjønner godt at de ikke vil ha unger løpende rundt der. 

Anonymkode: 4419f...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...