amandine Skrevet 7. september 2019 #51 Skrevet 7. september 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kaster du rundt deg med engelske fraser? Anonymkode: cd3a7...afe Kunne fint kalt det klassisk tabbe. Ser den.
amandine Skrevet 7. september 2019 #52 Skrevet 7. september 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor må dere bake så innmari mange cokkies? Er det ikke hyggeligere om dere baker og steker hos dere så dere kan Kise dere med baksten etterpå? De trenger vel neppe mer enn 2-3 hver? Anonymkode: cd3a7...afe Jeg antar - på bakgrunn av hva vi har gjort her hjemme - at hele essensen er at man skal være sammen om å gjøre noe. Da er det det å kjevle, stikke ut, rense rundt, kjevle mer som er aktiviteten man gjør sammen, ikke spisingen. Det å kose seg med baksten er like mye å kunne ta med hjem, vise hva man har gjort og dele med de som er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #53 Skrevet 7. september 2019 Du sier det er et trøblete klassemiljø. For meg høres det ut som om barna trenger tett oppsyn. Det kan komme krenkende kommentarer og blikk. Du bør vurdere å ha flere foreldre tilstede. Å sende noen hjem vil neppe føre mye godt med seg. Anonymkode: 54a48...32d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #54 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du sier det er et trøblete klassemiljø. For meg høres det ut som om barna trenger tett oppsyn. Det kan komme krenkende kommentarer og blikk. Du bør vurdere å ha flere foreldre tilstede. Å sende noen hjem vil neppe føre mye godt med seg. Anonymkode: 54a48...32d Nå er ikke miljøet veldig trøblete men det er endel relativt nytt grums. Det går i grunn på at det ikke er alle som er kule nok. Vi ønsker å lage en dag hvor alle gjør det samme og alle er kule nok. Sjelden noen av dem ikke klarer å oppføre seg. Jeg og flere foreldre i klassen ønsker i bunn og grunn egentlig at de bare kan omgås bedre sammen alle sammen .
Mostly Harmless Skrevet 7. september 2019 #55 Skrevet 7. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er vel du som er ansvarlig for de 25 når det er et klassearrangement? Så hiver du ut et par og de plutselig ikke er der når foreldre henter/eller havner i trøbbel så må du jo ta ansvar. Er ikke disse barna elleve år? TS kan eventuelt sende SMS til foreldrene om barna deres forlater arrangementet, men sånn ellers er de vel i vanligvis ikke omgitt av voksne til enhver tid i den alderen.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #56 Skrevet 7. september 2019 1 time siden, Mostly Harmless skrev: Er ikke disse barna elleve år? TS kan eventuelt sende SMS til foreldrene om barna deres forlater arrangementet, men sånn ellers er de vel i vanligvis ikke omgitt av voksne til enhver tid i den alderen. De er 11 ja😊.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå