mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #26 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Leie Sfo ? Koster nok ikke så mye. Anonymkode: 9877c...de4 De har sluttet å leie ut sfo og dessuten har vi plass😊
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #27 Skrevet 7. september 2019 Jeg tviler vel på at du får 25 6. Klassinger til å sitte stille med baking. Det bør være en plan for 1. De som har glemt stekebrettet, 2. De som ikke gidder bake, 3. De som ødelegger for andre, 4. De som er alle andre steder enn på kjøkkenet, 5. De som erferdige å bake. Tar vel kun et par minutter å bake sammen cookies? Hva med noe som heller får ungene i aktivitet og bevegelse? Tviler på gutten her og kompiser gidder bake. Anonymkode: 482ce...3fa
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #28 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tviler vel på at du får 25 6. Klassinger til å sitte stille med baking. Det bør være en plan for 1. De som har glemt stekebrettet, 2. De som ikke gidder bake, 3. De som ødelegger for andre, 4. De som er alle andre steder enn på kjøkkenet, 5. De som erferdige å bake. Tar vel kun et par minutter å bake sammen cookies? Hva med noe som heller får ungene i aktivitet og bevegelse? Tviler på gutten her og kompiser gidder bake. Anonymkode: 482ce...3fa Er ikke verre enn å sende hjem de som kommer uten brett for å hente og de som ikke kan oppføre seg sendes ut. Det vil si , jeg vil ikke tro at det er ett problem altså. Guttene i klassen er ofte hos hverandre og baker eller lager mat etter skolen så tenker nok at de vil hygge seg med det. Det er dessuten gutten min som kom med forslag om baking. Vi har en etasje som kun inneholder kjøkken-allrom og bad så lett å holde dem der. Da har de 80 kvm å boltre seg på.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #29 Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Er ikke verre enn å sende hjem de som kommer uten brett for å hente og de som ikke kan oppføre seg sendes ut. Det vil si , jeg vil ikke tro at det er ett problem altså. Guttene i klassen er ofte hos hverandre og baker eller lager mat etter skolen så tenker nok at de vil hygge seg med det. Det er dessuten gutten min som kom med forslag om baking. Vi har en etasje som kun inneholder kjøkken-allrom og bad så lett å holde dem der. Da har de 80 kvm å boltre seg på. Du kan ikke bare kaste ut unger fra et klassearrangement. Anonymkode: 482ce...3fa
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #30 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke bare kaste ut unger fra et klassearrangement. Anonymkode: 482ce...3fa Så lenge det er hjemme hos meg så gjelder heldigvis mine regler angående oppførsel.
amandine Skrevet 7. september 2019 #31 Skrevet 7. september 2019 Jeg håper ikke du lar deg påvirke av alle de som kun ser utfordringer. Lykke til!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #32 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, amandine skrev: Jeg håper ikke du lar deg påvirke av alle de som kun ser utfordringer. Lykke til! Tusen takk😊 heldigvis så har jeg lært for lenge siden å ikke bli påvirket av folk som tenker kronisk negativt ❤️
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #33 Skrevet 7. september 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tviler vel på at du får 25 6. Klassinger til å sitte stille med baking. Det bør være en plan for 1. De som har glemt stekebrettet, 2. De som ikke gidder bake, 3. De som ødelegger for andre, 4. De som er alle andre steder enn på kjøkkenet, 5. De som erferdige å bake. Tar vel kun et par minutter å bake sammen cookies? Hva med noe som heller får ungene i aktivitet og bevegelse? Tviler på gutten her og kompiser gidder bake. Anonymkode: 482ce...3fa Hvorfor så negativ? Herrejesus, her inne kan man aldri vinne, alltid noen sirmulere som skal klage om alt mulig Anonymkode: 0efa1...40e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #34 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor så negativ? Herrejesus, her inne kan man aldri vinne, alltid noen sirmulere som skal klage om alt mulig Anonymkode: 0efa1...40e *surmulere*, ikke sirmulere Anonymkode: 0efa1...40e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #35 Skrevet 7. september 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke bare kaste ut unger fra et klassearrangement. Anonymkode: 482ce...3fa Det er klart hun kan, hvis de ikke oppfører seg Anonymkode: 0efa1...40e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #36 Skrevet 7. september 2019 17 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Så lenge det er hjemme hos meg så gjelder heldigvis mine regler angående oppførsel. Er vel du som er ansvarlig for de 25 når det er et klassearrangement? Så hiver du ut et par og de plutselig ikke er der når foreldre henter/eller havner i trøbbel så må du jo ta ansvar. det er ikke så enkelt som å si «mitt hus, mine regler» når du lager et arrangement for å bedre klassemiljøet. Da har du kanskje et ekstra ansvar for å inkludere alle. Skulle tro du som adhdmor tenker at å stå som sild i tønne og bake ikke er noe for alle og at det bør være litt opplegg for de som baker. Anonymkode: 482ce...3fa
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #37 Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel du som er ansvarlig for de 25 når det er et klassearrangement? Så hiver du ut et par og de plutselig ikke er der når foreldre henter/eller havner i trøbbel så må du jo ta ansvar. det er ikke så enkelt som å si «mitt hus, mine regler» når du lager et arrangement for å bedre klassemiljøet. Da har du kanskje et ekstra ansvar for å inkludere alle. Skulle tro du som adhdmor tenker at å stå som sild i tønne og bake ikke er noe for alle og at det bør være litt opplegg for de som baker. Anonymkode: 482ce...3fa Kutt ut da Anonymkode: 0efa1...40e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #38 Skrevet 7. september 2019 For å svare på det du spør om: Ja, for meg hadde det vært helt ok om barnet kom hjem med et brett kaker som skulle stekes hjemme. Jeg hadde satt pris på å vite det på forhånd, sånn at jeg ikke satte inn en hvitløksmarinert steik til langtidssteiking, for jeg regner med at ungene min gjerne ville ha kakene sine stekt når han kom hjem. Flott tiltak! (Og så velger jeg å la være å blande meg inn i om du har nok plass, synes det er stress og alle andre ting du ikke spurte om) Anonymkode: b4fa0...d97
Ledda Skrevet 7. september 2019 #39 Skrevet 7. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jeg enig i. Viktig å lære barn om forpliktelser, men å si «nei, Per kommer ikke» bare fordi. Jeg hadde strekt meg langt for å omorganisere en helg, slik at mitt barn kunne blitt med på noe som kan bidra til et bedre klassemiljø. Anonymkode: 8d2f0...f69 Hæ, da driver du åpenbart ikke med idrett. Påmelding til cup og konkurranse er bindende, det kanman ikke droppe bare for en bakedag. Det har ikke noe å gjøre med hva man egentlig vil, men at en stiller et lag i knipe.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #40 Skrevet 7. september 2019 Håper ikke det er denne gutten din Hi, som har ADHD. Dette er neppe en strukturert og oversiktlig situasjon som barn med Adhd trenger. Anonymkode: 54a48...32d
amandine Skrevet 7. september 2019 #41 Skrevet 7. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper ikke det er denne gutten din Hi, som har ADHD. Dette er neppe en strukturert og oversiktlig situasjon som barn med Adhd trenger. Anonymkode: 54a48...32d Du går selvfølgelig ut fra at du har bedre oversikt over guttungen enn det hans mor har? Epic fail, kalles det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #42 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, amandine skrev: Du går selvfølgelig ut fra at du har bedre oversikt over guttungen enn det hans mor har? Epic fail, kalles det. Nei, jeg går ikke ut i fra det. Jeg sier at jeg håper det ikke er slik. Anonymkode: 54a48...32d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #43 Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg går ikke ut i fra det. Jeg sier at jeg håper det ikke er slik. Anonymkode: 54a48...32d Og du tror ikke at hi klarer å finne ut av det selv? Anonymkode: 0efa1...40e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #44 Skrevet 7. september 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel du som er ansvarlig for de 25 når det er et klassearrangement? Så hiver du ut et par og de plutselig ikke er der når foreldre henter/eller havner i trøbbel så må du jo ta ansvar. det er ikke så enkelt som å si «mitt hus, mine regler» når du lager et arrangement for å bedre klassemiljøet. Da har du kanskje et ekstra ansvar for å inkludere alle. Skulle tro du som adhdmor tenker at å stå som sild i tønne og bake ikke er noe for alle og at det bør være litt opplegg for de som baker. Anonymkode: 482ce...3fa Vi bor på ett rolig stille sted hvor ingen må hentes eller leveres . Hvis det nå skulle være slik at noen oppfører seg så dårlig at de må forlate åstedet ( noe jeg neppe tror skjer) kan jeg sende mld til mor eller far med beskjed.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. september 2019 Forfatter #45 Skrevet 7. september 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper ikke det er denne gutten din Hi, som har ADHD. Dette er neppe en strukturert og oversiktlig situasjon som barn med Adhd trenger. Anonymkode: 54a48...32d Dette gjelder min 6 klassing uten ADHD ja. Arrangementet hadde ikke vært noe særlig for 8 klassingen da han ikke er så glad i å bake. Utover det takler han helt fint å ha mange i hus her hjemme og vil være til stede når lillebror har bakedag
Polly-Esther Skrevet 7. september 2019 #46 Skrevet 7. september 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: For å svare på det du spør om: Ja, for meg hadde det vært helt ok om barnet kom hjem med et brett kaker som skulle stekes hjemme. Jeg hadde satt pris på å vite det på forhånd, sånn at jeg ikke satte inn en hvitløksmarinert steik til langtidssteiking, for jeg regner med at ungene min gjerne ville ha kakene sine stekt når han kom hjem. Flott tiltak! (Og så velger jeg å la være å blande meg inn i om du har nok plass, synes det er stress og alle andre ting du ikke spurte om) Anonymkode: b4fa0...d97 Jeg signerer denne! Veldig bra med folk som vil gjøre noe for klassemiljøet 👏🏻👏🏻👏🏻
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #47 Skrevet 7. september 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke meg du siterer men fritidsaktiviteter forplikter ja! Det er ikke alltid innafor å droppe kamper og turneringer uten grunn som sykdom. Anonymkode: 42722...f95 I klassen til et av barna her, så,er det en jente som aldri får gå i sammenkomster , hverken bursdagselskap eller andre sammenkomster, fordi hun skal prioritere korpsøving. Disse foreldrene mener fritidsaktiviteter er viktigere enn klassemiljø. Synest synd i barnet, for selv vil hun veldig gjerne gå i sammenkomster med resten av gjengen, men det nytter jo ikke når foreldrene streiker. At barnet er mer eller mindre venneløs, har visst ingenting å si, så lenge hun prioriterer fritidsaktiviteter. Synest nå man kan åpne opp for begge deler og hadde glatt sendt barnet mitt avgårde til en Bakedag , selv om det hørtes litt styrete ut med de stekebrettene 😊 Anonymkode: f7648...1b4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #48 Skrevet 7. september 2019 7 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Gutten min her vil at vi skal lage cookies. 😊 Hvorfor må dere bake så innmari mange cokkies? Er det ikke hyggeligere om dere baker og steker hos dere så dere kan Kise dere med baksten etterpå? De trenger vel neppe mer enn 2-3 hver? Anonymkode: cd3a7...afe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #49 Skrevet 7. september 2019 46 minutter siden, amandine skrev: Du går selvfølgelig ut fra at du har bedre oversikt over guttungen enn det hans mor har? Epic fail, kalles det. Hvorfor kaster du rundt deg med engelske fraser? Anonymkode: cd3a7...afe
eelis Skrevet 7. september 2019 #50 Skrevet 7. september 2019 Kjempeflott tiltak! Jeg forstår overhodet ikke de som sitter og er negative og finner feil. Jeg hadde syntes dette var veldig gøy å være med på. En kaffekopp til foreldrene, så blir det hyggelig for alle 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå