Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #51 Skrevet 3. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men det er ikke DET ordet betyr, samme hva du "syns" det betyr... Det betyr å juge. Og at du ikke liker å bli motsagt, eller meninger som ikke ligner din egen, det er jo heller ikke de andre brukernes skyld. "Provoserende tråder", hva er nå det? Anonymkode: 8dbeb...fa8 Det brukes ofte sånn, men det er ikke det det betyr, det betyr å skrive ting i den hensikt å gjøre folk sinte. Skriver du f.eks. på FrP-forum at du syns Bjørnar Moxnes er slik en kjekk og likandes kar, så er det sannsynligvis for å trolle, uavhengig av hva du mener om looken til Moxnes. Anonymkode: 99c7b...3b7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #52 Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det brukes ofte sånn, men det er ikke det det betyr, det betyr å skrive ting i den hensikt å gjøre folk sinte. Skriver du f.eks. på FrP-forum at du syns Bjørnar Moxnes er slik en kjekk og likandes kar, så er det sannsynligvis for å trolle, uavhengig av hva du mener om looken til Moxnes. Anonymkode: 99c7b...3b7 Dette er jo et åpent forum. Så det som er en «provoserende tråd» for den ene, vil jo ikke provosere den andre i det hele tatt. Anonymkode: 8dbeb...fa8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #53 Skrevet 3. september 2019 Orker ikke trolling. Det kaster bort folks tid og er veldig sjelden morsomt og/eller intelligent. Men så liker jeg heller ikke selskapsleker og «stol på partneren og la deg selv falle bakover»-teambuilding. Er vel for mye realist og for lite moroklump. Anonymkode: c95de...8b4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #54 Skrevet 3. september 2019 Enig med deg! Men prøver å tro det ikke er trolling her ... 😉 Anonymkode: 5fda5...426
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #55 Skrevet 4. september 2019 På 3. september 2019 den 4.14, Anonym bruker skrev: Frekk? Du er her med ny bruker, enda du er utestengt, og det var det e grunn til Anonymkode: dc69f...359 Ja! Det er mulig å skifte standpunkt i en FRP sak, noe jeg gjorde, men det tok meg da ikke 2 år å skifte standpunkt! Likevel var jeg utestengt i over 2 år! Jeg kunne trykke liker men fikk ikke lov til å uttale meg. Da begynner man å lure på om meningene her inne har noe å si! Jeg har som sagt skiftet synspunkt, men det er urovekkende at folk blir utestengt pga politisk syn! Anonymkode: c71f8...3d3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #56 Skrevet 4. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja! Det er mulig å skifte standpunkt i en FRP sak, noe jeg gjorde, men det tok meg da ikke 2 år å skifte standpunkt! Likevel var jeg utestengt i over 2 år! Jeg kunne trykke liker men fikk ikke lov til å uttale meg. Da begynner man å lure på om meningene her inne har noe å si! Jeg har som sagt skiftet synspunkt, men det er urovekkende at folk blir utestengt pga politisk syn! Anonymkode: c71f8...3d3 Sikker på at det er derfor? Sikker på at du ikke dro en eller annen "vits" om "barna i Afrika", som du syntes var hysterisk morsom, men som vi andre oppfattet som rasistisk? Anonymkode: 4d7f0...616
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #57 Skrevet 4. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at det er derfor? Sikker på at du ikke dro en eller annen "vits" om "barna i Afrika", som du syntes var hysterisk morsom, men som vi andre oppfattet som rasistisk? Anonymkode: 4d7f0...616 Dersom de hadde gitt meg en årsak, hadde jeg visst svaret. Nei, jeg har aldri syntes at slike dårlige kommentarer om Afrika er morsomme. Ikka da og ikke nå. At de blokkerer oss som brukere uten å kommentere hva som er årsak er smakløst. Jeg tror at alle kan si noe dumt men det er fint med en forklaring dersom man har trådd i salaten. Anonymkode: c71f8...3d3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #58 Skrevet 4. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dersom de hadde gitt meg en årsak, hadde jeg visst svaret. Nei, jeg har aldri syntes at slike dårlige kommentarer om Afrika er morsomme. Ikka da og ikke nå. At de blokkerer oss som brukere uten å kommentere hva som er årsak er smakløst. Jeg tror at alle kan si noe dumt men det er fint med en forklaring dersom man har trådd i salaten. Anonymkode: c71f8...3d3 Ikke spill uskyldig, jeg husker godt trådene dine. Anonymkode: dc69f...359
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #59 Skrevet 4. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke spill uskyldig, jeg husker godt trådene dine. Anonymkode: dc69f...359 Isåfall kan jeg ikke annet enn å gratulere deg. Anonymkode: c71f8...3d3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #60 Skrevet 4. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Isåfall kan jeg ikke annet enn å gratulere deg. Anonymkode: c71f8...3d3 Takk Anonymkode: dc69f...359
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #61 Skrevet 5. september 2019 På 1.9.2019 den 20.03, Anonym bruker skrev: Jeg synes alle som roper om troll er mye mer forstyrrende enn faktiske trolleinnlegg. Jada, det er sikkert en del oppkonstruerte problemer her, men det spiller da ingen rolle. Enten får man lese de med et humoristisk blikk eller faktisk lære noe av alle svarene, for man får et innsyn i folks tanker og reaksjoner også om hovedinnlegget var fiktivt. Alle som roper om troll derimot, ikke mat trollet, dette er en trolletråd osv, det er slitsomt. Anonymkode: f032b...575 Konstruerte problemstillinger er ikke problemet. Det er alle de frekke svarene, de som bevisst vrir på det som er skrevet for å skape en underholdende situasjon. Anonymkode: 32449...00b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #62 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Konstruerte problemstillinger er ikke problemet. Det er alle de frekke svarene, de som bevisst vrir på det som er skrevet for å skape en underholdende situasjon. Anonymkode: 32449...00b Det er umulig å ta alvorlig noen som snakker om "frekke" svar. Det er som å høre sjuendeklassejenter med innvandrerbakgrunn baksnakkke hverandre i skolegården. Det er dessuten ikke annet enn underholdningsverdien denne siden lever av. Anonymkode: ba5cc...0da
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #63 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er umulig å ta alvorlig noen som snakker om "frekke" svar. Det er som å høre sjuendeklassejenter med innvandrerbakgrunn baksnakkke hverandre i skolegården. Det er dessuten ikke annet enn underholdningsverdien denne siden lever av. Anonymkode: ba5cc...0da Deg om det. "Frekk" er et høyst oppegående adjektiv i det norske språket. Når noen skriver et innlegg der de ber om hjelp fordi barnet deres har en atferd som de ikke synes er bra, og får til svar at det er fordi de er håpløse foreldre som ikke har evnet å oppdra ungen ordentlig, så er det et eksempel på et frekt svar. Anonymkode: 32449...00b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #64 Skrevet 5. september 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Deg om det. "Frekk" er et høyst oppegående adjektiv i det norske språket. Når noen skriver et innlegg der de ber om hjelp fordi barnet deres har en atferd som de ikke synes er bra, og får til svar at det er fordi de er håpløse foreldre som ikke har evnet å oppdra ungen ordentlig, så er det et eksempel på et frekt svar. Anonymkode: 32449...00b Men det er da ikke trolling, det er en oppriktig mening. Ikke særlig hjelpsomt, enig i det, men det er likevel noen som mener det... Anonymkode: f032b...575
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #65 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Deg om det. "Frekk" er et høyst oppegående adjektiv i det norske språket. Når noen skriver et innlegg der de ber om hjelp fordi barnet deres har en atferd som de ikke synes er bra, og får til svar at det er fordi de er håpløse foreldre som ikke har evnet å oppdra ungen ordentlig, så er det et eksempel på et frekt svar. Anonymkode: 32449...00b Mange vil nok bli fornærma og synes at det er frekt. Men en stor del av dem som furter over barnas atferd er i fornektelsesfasen og fatter ikke at de selv har ansvar for å lære ungene den ønskede atferd. De forteller f eks at «fireåringen våkner fortsatt om natten og vil ha grøt», som om det er barnets eget ansvar å øve inn rett døgnrytme og måltidsrytme. Om moren da får til svar at det var fjollete å begynne å lage mat om natten og at det er HUN som har driti seg ut, da er det ikke frekt. Det er høyst nødvendig info! Anonymkode: 8dbeb...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå