Gå til innhold

Trolling ødelegger DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært her inne av og på i 16 år, det er trist å se at vi blir færre og færre. Jeg mener at for mange troll innlegg og troll svar ødelegger forumet.

Hvorfor klarer ikke de som styrer her og fjerne slike brukere ? 

Som uerfaren mor den gangen så syntes jeg denne plassen var god til å spørre om alt mulig, troll svar/innlegg var mye sjeldnere og en kjente igjen disse på skrive stilen.

Men syns det er blitt så mye verre nå.

Hva syns dere, luke trollene ut eller la de være ? 

Anonymkode: 14e6d...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luk ut trollene. Jeg blir helt matt av kverulering og provoserende svar. 

Anonymkode: 43679...20e

Skrevet

Troll er usynlige om de er gode. 

Anonymkode: ba5cc...0da

Skrevet

Jeg synes alle som roper om troll er mye mer forstyrrende enn faktiske trolleinnlegg.

Jada, det er sikkert en del oppkonstruerte problemer her, men det spiller da ingen rolle. Enten får man lese de med et humoristisk blikk eller faktisk lære noe av alle svarene, for man får et innsyn i folks tanker og reaksjoner også om hovedinnlegget var fiktivt.

Alle som roper om troll derimot, ikke mat trollet, dette er en trolletråd osv, det er slitsomt.

Anonymkode: f032b...575

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i dette, de er veldig ufine og krangler bare for å kunne ødelegge tråder mest mulig. Det er utrolig kjedelig å få en tråd fullstendig rasert

Anonymkode: dc69f...359

Skrevet

Har vært her av og på i 12 år og jeg synes troll av og til spriter opp hverdagen. Jeg vil ikke luke de ut. 

Anonymkode: 523cd...711

Skrevet

Hva er dib? 

Anonymkode: 38b8c...b5e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Troll er en ting, men det er mer ødeleggende med alle de frekke og stygge svarene i seriøse tråder. Jeg prøver bevisst å være hyggelig i alle de tråder jeg deltar i. Sender neste alltid et smilefjes etter sitatene mine for å være hyggelig🙂

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er dib? 

Dette forumet

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette forumet

Jaha? Klikk.no kaller jeg det... Og de jeg kjenner kaller det også det. Hva står dib for da? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jaha? Klikk.no kaller jeg det... Og de jeg kjenner kaller det også det. Hva står dib for da? 

Dib for Din Baby

Bim står for Barn i magen

Det et de to "avdelingene" forumet var delt inn i tidligere. Vi som er gamle travere her henger nok litt fast i dette.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Din baby, det står jo på toppen av sidene da. Din baby og barn i magen

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig. Blir overrasket hvordan folk kan være så ekstremt frekke og provoserende så fort de kan gjemme seg bak en anonym knapp. Er trist, kan jo være folk tar seg nær av det. 

Anonymkode: efea7...f5d

Skrevet

Enig. Jeg er drittlei av falske tråder 

Anonymkode: 5af54...e09

Skrevet

Det er litt mye nå ja. Biomor, kjønnshår...De er så dårlige!

Gode trolletråder oppdages jo ikke. Så fort 

Anonymkode: 974e4...e29

Skrevet

Jeg er enig, det er blitt langt mer virkelig dårlig trolling og veldig frekke svar.

Rapporterer stadig vekk, oppfordrer til å sammenligne svar i ulike tråder hvor bl.a. skrivemåte viser at det mest trolig er samme bruker det er snakk om. Men det fortsetter jo bare.

Og så har det begynt å gå mye lenger tid fra man rapporterer til slike ting blir luket bort, dessverre.

Anonymkode: 448c5...7f8

Skrevet

Ja, jeg opprettet en bruker her inne i forbindelse med at jeg mistet min sønn som ble litt over 20 år. Jeg lagde flere tråder men ble blokkert av forumet i over 2 år. Alle trådene jeg lagde ble kalt for trolling og forumet blokkerte meg i over to år.  Hva skal man med forum om man ikke blir trodd og blir kalt for troll i en svært krevende situasjon?

Anonymkode: c71f8...3d3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Troll er usynlige om de er gode. 

Noen av de verste trollene er jo folk som skriver med nick og provoserer det de greier uten å bryte reglene. De samme sørger for å rapportere de som svarer dem og som ikke greier holde reglene etter provoseringen deres. 

Anonymkode: 5562c...2b9

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes alle som roper om troll er mye mer forstyrrende enn faktiske trolleinnlegg.

Jada, det er sikkert en del oppkonstruerte problemer her, men det spiller da ingen rolle. Enten får man lese de med et humoristisk blikk eller faktisk lære noe av alle svarene, for man får et innsyn i folks tanker og reaksjoner også om hovedinnlegget var fiktivt.

Alle som roper om troll derimot, ikke mat trollet, dette er en trolletråd osv, det er slitsomt.

Du er jo ett troll. 

Anonymkode: cc9f5...19b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg opprettet en bruker her inne i forbindelse med at jeg mistet min sønn som ble litt over 20 år. Jeg lagde flere tråder men ble blokkert av forumet i over 2 år. Alle trådene jeg lagde ble kalt for trolling og forumet blokkerte meg i over to år.  Hva skal man med forum om man ikke blir trodd og blir kalt for troll i en svært krevende situasjon?

Anonymkode: c71f8...3d3

Hvorfor er du her nå da, for det kan umulig være 2 år siden de trådene

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo ett troll. 

Anonymkode: cc9f5...19b

Nei, jeg har aldri trollet

Men jeg har sikkert snart noen troll, og det er helt greit. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen av de verste trollene er jo folk som skriver med nick og provoserer det de greier uten å bryte reglene. De samme sørger for å rapportere de som svarer dem og som ikke greier holde reglene etter provoseringen deres. 

De er jo ikke "de verste trollene", de er bare utrolig mye flinkere enn deg  til å bruke forumet - du kan ikke kalle dem troll bare fordi de er bedre enn deg til å holde reglene, her er det bare din egen underlegenhetsfølelse som løfter det stygge hodet sitt.

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

hæ? Da hører du ikke hjemme i et diskusjonsforum gitt. Kverulering som du kaller det er en del av det. 

Blir du lei deg når folk ikke svarer deg med: "Du har rett og jeg tar feil", hver gang?

Anonymkode: 5afe0...92d

Skrevet

Men dere kaller jo ALT trolling. Hvis man ikke liker NRK, er det trolling. 

Hvis mannen er utro, er det trolling.

Dere får søren meg skjerpe dere

Anonymkode: 5afe0...92d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er jo ikke "de verste trollene", de er bare utrolig mye flinkere enn deg  til å bruke forumet - du kan ikke kalle dem troll bare fordi de er bedre enn deg til å holde reglene, her er det bare din egen underlegenhetsfølelse som løfter det stygge hodet sitt.

Haha, der kom det fram et troll ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...